Gå till innehåll

Vem vinner denna hand?

John_teh_Donk

Recommended Posts

motståndaren. fyrtal med A kicker mot K kicker.

Ok, det var det jag misstänkte. Tur att motståndaren la sin hand efter att vi båda checkat turn, och jag betade rivern hårt för att i förvirringen sno den då stora potten :shock:

2 fkin retards

edit: no offence john, men du spelar inte national heads up championship som dom gör så då får man kalla dem saker

Nej det är lugnt :mrgreen: (btw kolla killen i publiken längst till vänster 10 sekunder in i videon. Det verkar kul att kolla på HU lol).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, det var det jag misstänkte. Tur att motståndaren la sin hand efter att vi båda checkat turn, och jag betade rivern hårt för att i förvirringen sno den då stora potten :shock:

Skön kille, har du hans nick? Jag vill lira mot han.

Viker han även nötstegar, nötfärger?

Länk till kommentar

Det är alltid kul att möta fisk när bordet är ett fyrtal. på ett anna-bord på svs hade jag AJ på knappen och raisar på knappen, får syn av en megafisk.

flopp: 999

fi check

jag betar 1/2 pott och fi minraisar mig

jag synar

turn 9 och hon instaställer

jag synar och förväntar mig en chop men hon viker upp j4 och jag plockar hem det. :-)

Länk till kommentar

Du kan omöjligt göra den beten som bluff. Betar du så är det för värde av förklarliga skäl.

Nej det har du rätt i. Mitt i handen blev jag lite stressad när man började tänka "vänta... vem *** vinner handen egentligen".

Så beslutet att försöka beta bort fi var väl inte så bra.

Tror dock jag hade honom slagen. Satte honom på ett lägre hålpar just då, med tanke på hur han spelade preflop/flop. Han kändes ganska svag genom hela handen, och lade sig utan att tänka när jag betade river.

Länk till kommentar

Livespelare alltså... vem fan checkar nötterna på rivern i position :mrgreen:

Var väl nån i årets WSOP Main som checkade royal flush i position vill jag minnas, och åkte på straff för att man inte får fegspela om man har nötterna på river och sitter i position.

Hela tråden påminner mig om en kille jag mötte i en sitngo. På brädan 25QJ9 hade jag träffat färg på turn och ställde på river, varpå han synar sig all in med 34o.

Länk till kommentar