Supertequila Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Hint: O i GTO står för "optimal" Definition på optimal: http://www.google.com/search?hl=sv&client=safari&rls=en&q=define%3A+optimal&btnG=Sök&lr=&aq=f&oq= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Hade för mig att det var xxKhQh han (Nizot) hade redan på fjärde gatan, då hade inte ens Isuldur något par. Det är där jag inte förstår hans spel och tidigare. På femte gatan finns det ju inget att göra. Jo, Kh Qh hade han i handen fast hade han inte de korten dolt och hjärter tio som dörrkort? Fast det kanske bara jag som vänder på det för att Isildur1s spel ska verka åtminstone lite vettigt . Ingen som har handhistoryn för den handen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Jo, Kh Qh hade han i handen fast hade han inte de korten dolt och hjärter tio som dörrkort? Fast det kanske bara jag som vänder på det för att Isildur1s spel ska verka åtminstone lite vettigt . Ingen som har handhistoryn för den handen?Jaghar för mig att KQ var dolda. Jag såg en del Omaha Hi/lo-händer som såg ut typ QT87 (vilket är en "skaplig" PLO-hand) som han tog alldeles för långt på sexmannabord (handen ska väl kastas även om man spelar H2H misstänker jag i hi/lo, men på sexmannabord är det en instafold preflop, så mycket sämre starthänder finns det inte). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wildbrain Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 inte mycket railtråd nu just Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Espen Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Nepp rätt dött på Fulltilt fronten. Isildur borde väll vara upp över 7miljoner $ i november nu iallalfall. Tror vi han spräcker 10miljoners gränsen i November? Lär isåfall sätta ett rätt svårslaget rekord;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
honest99 Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Finns det något som tyder på att Isildur inte spelare närmare GTO än andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Roshambo är inte samma sak som poker, så det har klippts lite som har hamnat i http://pokerforum.nu/forum/off-topic/58822-gto-i-roshambo.html#post1378001 Om jag missat nått inlägg, eller om nån känner att jag klippt fel, skicka ett pm till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Såg någon hade postat denna hand på highstakes.nu, har nu inget med denna tråd att göra men de senaste sidorna har väl inte heller haft det. Tänkte jag ville ändå bjuda på den för jag har aldrig sett nåt liknande iallafall. Dealt to stabbyfoulke Q Q Pre-flop: (1 folds) stabbyfoulke raises to $60, FlixOner91 calls $60, (1 folds) dabomb1637 calls $60, (3 folds) **J0haNN³S** calls $40 Flop: ($250) Q T 4 **J0haNN³S** checks , stabbyfoulke bets $80, FlixOner91 calls $80, dabomb1637 calls $80, **J0haNN³S** raises to $500, stabbyfoulke raises to $1,350 and is all-in, FlixOner91 raises to $1,440 and is all-in, dabomb1637 calls $1,320 and is all-in, **J0haNN³S** calls $940 Turn: ($5,960) 6 River: ($5,960) 7 Results: **J0haNN³S** Showed 4 Q FlixOner91 Showed 4 4 dabomb1637 Showed T T stabbyfoulke Showed Q Q FlixOner91 wins $80 dabomb1637 wins $150 stabbyfoulke wins $5,650 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Såg någon hade postat denna hand på highstakes.nu, har nu inget med denna tråd att göra men de senaste sidorna har väl inte heller haft det. Tänkte jag ville ändå bjuda på den för jag har aldrig sett nåt liknande iallafall. Dealt to stabbyfoulke Q Q Pre-flop: (1 folds) stabbyfoulke raises to $60, FlixOner91 calls $60, (1 folds) dabomb1637 calls $60, (3 folds) **J0haNN³S** calls $40 Flop: ($250) Q T 4 **J0haNN³S** checks , stabbyfoulke bets $80, FlixOner91 calls $80, dabomb1637 calls $80, **J0haNN³S** raises to $500, stabbyfoulke raises to $1,350 and is all-in, FlixOner91 raises to $1,440 and is all-in, dabomb1637 calls $1,320 and is all-in, **J0haNN³S** calls $940 Turn: ($5,960) 6 River: ($5,960) 7 Results: **J0haNN³S** Showed 4 Q FlixOner91 Showed 4 4 dabomb1637 Showed T T stabbyfoulke Showed Q Q FlixOner91 wins $80 dabomb1637 wins $150 stabbyfoulke wins $5,650 Pretty standard... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Pretty standard... =) Har någon härinne varit med om en sån hand? Jag har ändå spelat i tre år och aldrig varit i närheten av en sån där störd tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Jag rensade ett helt 6-max bord i ett svep på Taintiden. Fyrtal mot två kåkar, två flushar och en stege om jag inte minns fel. Eller tre kåkar och två flurrar... Fint var det ivf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
superted016 Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 =) Har någon härinne varit med om en sån hand? Jag har ändå spelat i tre år och aldrig varit i närheten av en sån där störd tror jag. Min yngre bror fick in det i en trevägars på floppen med QQ på brädan AQ6. Var obv upp mot AA och 66. En 6a damp ner på river sjukt nog. Rätt löjligt! edit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Jag rensade ett helt 6-max bord i ett svep på Taintiden. Fyrtal mot två kåkar, två flushar och en stege om jag inte minns fel. Eller tre kåkar och två flurrar... Fint var det ivf. Fan jag var i en liknande hand på just tain 2006 ngngång. nl100 eller nl200. hade kåk och torska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Min yngre bror fick in det i en trevägars på floppen med QQ på brädan AQ6. Var obv upp mot AA och 66. En 6a damp ner på river sjukt nog. Rätt standard ! edit fyp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Det är ju inte som att Isildur har någon sköld mot GTO så om han fortsätter spela explo och när/om någon eller några andra löser NLT djupstackat HU lär han förlora pengar om han inte är smart nog att neka action. Truism En truism är ett uttalande som är självklart och därmed meningslöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oake12 Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Spelar inte isi i natt? Ingen annan action som någon har lust att dela med sig av? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Varenda pokerlirare värd namnet har fått set v set v set! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Spelar inte isi i natt? Ingen annan action som någon har lust att dela med sig av? isildur väntar på motstånd nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Varenda pokerlirare värd namnet har fått set v set v set! QFT, har t.o.m lagt bottenset vid crazy action mot nits. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
archtila Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 =) Har någon härinne varit med om en sån hand? Jag har ändå spelat i tre år och aldrig varit i närheten av en sån där störd tror jag. Lika standrad som att floppa en royal. tre av tre ska floppas upp. Händer så sådär ofta va Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Lika standrad som att floppa en royal. tre av tre ska floppas upp. Händer så sådär ofta va Hur många royal har du fått då? Jag har varit lyckosam med dom dock, har fått 29 stycken, det känns som det kan vara nåt att bragga om men man kanske ligger i lä med dom som trycker in 10-12 bord varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jimisola Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 isildur väntar på motstånd nu.... Väntat hela kvällen vad jag sett utan att få ngt motstånd men kanske börjar hända ngt nu när det går mot spöktimman Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Har någon av alla tiggare som skriver nåt i stil med "durrrr is the worst player of all times. could someone please send me $5" någonsin fått några pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 jag fick 20 usd som blev grunden för hela min nuvarande rulle. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts