Gå till innehåll

Highstakes railtråd


bigdwarf

Recommended Posts

Du kan mkt väl ha rätt DP. Google är din vän:

Blech

 

- an expression such as disgusting, yucky, horrid, gross...usually in taste.

Melissa "Blech! that shirt with those jeans makes me want to gag!"

-or-

Susan "Blech! eww, this pizza tastes rancid!

 

- a sound used to describe boredom, or mediocrtie; B)to find something wholly offensive as to want to throw up to purge the sensation from the mind and/or body; C) average

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 3,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du kan mkt väl ha rätt DP. Google är din vän:

 

Google var elakt mot mig idag. Jag googlade faktiskt för att hitta en referens, men de första tre länkarna gav mig detta:

 

A blech (from the German by way of Yiddish word for tin or sheet metal) is a metal sheet used by many observant Jews to cover stovetop burners (and for some, the knobs/dials too) on Shabbat (the Jewish Sabbath), as part of the precautions taken to avoid violating the halachic prohibition against cooking on the Sabbath.

 

Min googleerfarenhet säger mig att hittar man inte det man söker inom tre länkar så hittar man det förmodligen inte alls, så jag gav upp. Även om man kan hitta det så är det inte värt ansträngningen i det här fallet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, spelas in nu. börjar sändas i februari:)

 

Fan va härligt. Då blir det både FTP Million Dollar CG och ny säsong av High Stakes efter årsskiftet. Undra om HS känner krav på sig att försöka få till en ännu större pot än den som utspelades mellan Ivey och Durrrr i kommande Million Dollar CG.

Kommer bli jävligt underhållande i vilket fall :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan va härligt. Då blir det både FTP Million Dollar CG och ny säsong av High Stakes efter årsskiftet. Undra om HS känner krav på sig att försöka få till en ännu större pot än den som utspelades mellan Ivey och Durrrr i kommande Million Dollar CG.

Kommer bli jävligt underhållande i vilket fall :)

 

FTP Mdcg finns redan ute, får kanske inte säga var dock :) så du får leta själv..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är Viktor Blom, det är typ 99% confirmed, olika källor. Men jag är inte överraskad, har trott det varit han hela tiden. Inte sett någon använda överbets så mycket som han redan tidigare så.

 

överbetts används av en spelare om man märker att han får syn med dem... tror en spelare på den nivån kommer utnyttja överbets eftersom han märker att durrr e sugen på syna dem. så de behöver väll inte direkt menas att de är blom90

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

överbetts används av en spelare om man märker att han får syn med dem... tror en spelare på den nivån kommer utnyttja överbets eftersom han märker att durrr e sugen på syna dem. så de behöver väll inte direkt menas att de är blom90

 

Krantz, 2eazy, snake8484, snakekilla88 verkar iaf vara säkra på att det är Blom, får nog lita på det tills det dyker upp någon helt ny info.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FINAL RESULTS FROM TODAYS ACTION BETWEEN DURRRR AND ISILDUR1

 

isildur1 managed to win $858k in 10620 hands

 

Han gjorde nog en lite comeback det sista ändå Durrrr. Va ju väldigt väldigt nära att Isildur gulade honom runt 14 tiden. Då borde han vart ner ca 2 miljoner. Kollade inte sista timmarna....

 

Men man får väll nästan säga att vi har en ny kung på tronen tillsvidare. Ta så mycket mot Durrrr över 30K händer är knappast tur....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är Viktor Blom, det är typ 99% confirmed, olika källor. Men jag är inte överraskad, har trott det varit han hela tiden. Inte sett någon använda överbets så mycket som han redan tidigare så.

 

 

Då undrar man ju hur han lyckades gå från att inte kunna spelet alls o i princip ge bort pengar på svs typ 25/50, till att spela Durrrr HU på 500/1k?? känns osannolikt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...