Gå till innehåll

Highstakes railtråd


bigdwarf

Recommended Posts

  • Svars 3,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Enligt highstakesdb är isildur bara back 100k nu. Den här matchen är sjuk långt bortom ordet sjuk, det är mer böldpest...

 

Edit: Hur jävla mycket is i magen har man när man ligger $1,7M back och fortsätter spela på topp som om inget hänt?

 

Edit2: Har någon någonsin varit så tiltad som durrrr är och ligga plus $550K?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

omfg vilka stacks?

 

isildur1 på totala : $3m på borden...... spritt på 6 bord. VAFAN.... hela gårddagens session så körde dem ju inte 250bb deep, de har tydligen ändrat det nu ?

 

igår bytte dom ju bord hela tiden för att durrrroas var kort på kontot.

 

DUUUUUUUUHHHHHHH..

Btw killerwolf, var i piteå bor du? jag hänger ofta i piteå, min gf bor på klubbgärdet =)

 

 

Posta HHs och info om +/- alla!

Är i skolan och uppdaterar min telefon hela tiden!

 

 

Hmm tror durrr var plus $1.6M men nu är dom even för dagen, isil kan t.o.m vara plus nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

klubbgärdet !! ghetto't i piteå ;) nä jag bor inte i Piteå längre, växte upp där - har bott i Umeå sen 2005.... Är hem rätt ofta dock, kommer ursprungligen från Sjulnäs, som ligger en bit utanför Piteå... Villasamhälle typ med allt du behöver ^^

 

Vad heter donnan din ? Eller, vi kan börja med o fråga vilken årsmodell, känner typ ingen 1985+, flyttade way to early från Piteå för att börja nosa på dem modellerna på krogen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...