TotalFarsa Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 Du kan mkt väl ha rätt DP. Google är din vän: Blech - an expression such as disgusting, yucky, horrid, gross...usually in taste. Melissa "Blech! that shirt with those jeans makes me want to gag!" -or- Susan "Blech! eww, this pizza tastes rancid! - a sound used to describe boredom, or mediocrtie; B)to find something wholly offensive as to want to throw up to purge the sensation from the mind and/or body; C) average Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ludas Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 Jo så kan det självklart också vara. Varför önskade han Durrrr lycka till på High stakes? Spelas nästa säsong in nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
noreen Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 FINAL RESULTS FROM TODAYS ACTION BETWEEN DURRRR AND ISILDUR1 isildur1 managed to win $858k in 10620 hands Efter att ha varit ner $1.7m? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 Du kan mkt väl ha rätt DP. Google är din vän: Google var elakt mot mig idag. Jag googlade faktiskt för att hitta en referens, men de första tre länkarna gav mig detta: A blech (from the German by way of Yiddish word for tin or sheet metal) is a metal sheet used by many observant Jews to cover stovetop burners (and for some, the knobs/dials too) on Shabbat (the Jewish Sabbath), as part of the precautions taken to avoid violating the halachic prohibition against cooking on the Sabbath. Min googleerfarenhet säger mig att hittar man inte det man söker inom tre länkar så hittar man det förmodligen inte alls, så jag gav upp. Även om man kan hitta det så är det inte värt ansträngningen i det här fallet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RobertL Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 Jo så kan det självklart också vara. Varför önskade han Durrrr lycka till på High stakes? Spelas nästa säsong in nu eller? Japp, spelas in nu. börjar sändas i februari:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ludas Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 Japp, spelas in nu. börjar sändas i februari:) Fan va härligt. Då blir det både FTP Million Dollar CG och ny säsong av High Stakes efter årsskiftet. Undra om HS känner krav på sig att försöka få till en ännu större pot än den som utspelades mellan Ivey och Durrrr i kommande Million Dollar CG. Kommer bli jävligt underhållande i vilket fall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
riggtherigg Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 Robert? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokericons2 Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 Fan va härligt. Då blir det både FTP Million Dollar CG och ny säsong av High Stakes efter årsskiftet. Undra om HS känner krav på sig att försöka få till en ännu större pot än den som utspelades mellan Ivey och Durrrr i kommande Million Dollar CG.Kommer bli jävligt underhållande i vilket fall FTP Mdcg finns redan ute, får kanske inte säga var dock så du får leta själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 Aja, det lär ju bli ett jävla wajnande på tvinspelningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bbbbd Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 Jag har hört från säkra källor att det är en spelare vid namn alwaysafish som varit en del på bla betfair. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loliano Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 Jag har hört från säkra källor att det är en spelare vid namn alwaysafish som varit en del på bla betfair. hört att de är du! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jagobzki Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 vem är nu denna mytomspunna isildur och vem är martonas? samma kille? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
honest99 Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 Så låt oss ta den mest intressanta frågan först: Hur känns det? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 vem är nu denna mytomspunna isildur och vem är martonas? samma kille? Det är Viktor Blom, det är typ 99% confirmed, olika källor. Men jag är inte överraskad, har trott det varit han hela tiden. Inte sett någon använda överbets så mycket som han redan tidigare så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loliano Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 Det är Viktor Blom, det är typ 99% confirmed, olika källor. Men jag är inte överraskad, har trott det varit han hela tiden. Inte sett någon använda överbets så mycket som han redan tidigare så. överbetts används av en spelare om man märker att han får syn med dem... tror en spelare på den nivån kommer utnyttja överbets eftersom han märker att durrr e sugen på syna dem. så de behöver väll inte direkt menas att de är blom90 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pablosebbe Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 överbetts används av en spelare om man märker att han får syn med dem... tror en spelare på den nivån kommer utnyttja överbets eftersom han märker att durrr e sugen på syna dem. så de behöver väll inte direkt menas att de är blom90 Krantz, 2eazy, snake8484, snakekilla88 verkar iaf vara säkra på att det är Blom, får nog lita på det tills det dyker upp någon helt ny info. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nicklaslid Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 , Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohahH Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 FINAL RESULTS FROM TODAYS ACTION BETWEEN DURRRR AND ISILDUR1 isildur1 managed to win $858k in 10620 hands Han gjorde nog en lite comeback det sista ändå Durrrr. Va ju väldigt väldigt nära att Isildur gulade honom runt 14 tiden. Då borde han vart ner ca 2 miljoner. Kollade inte sista timmarna.... Men man får väll nästan säga att vi har en ny kung på tronen tillsvidare. Ta så mycket mot Durrrr över 30K händer är knappast tur.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 Det är Viktor Blom, det är typ 99% confirmed, olika källor. Men jag är inte överraskad, har trott det varit han hela tiden. Inte sett någon använda överbets så mycket som han redan tidigare så. chilla calle det är inte alls blom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RobertL Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 Det är Viktor Blom, det är typ 99% confirmed, olika källor. Men jag är inte överraskad, har trott det varit han hela tiden. Inte sett någon använda överbets så mycket som han redan tidigare så. Då undrar man ju hur han lyckades gå från att inte kunna spelet alls o i princip ge bort pengar på svs typ 25/50, till att spela Durrrr HU på 500/1k?? känns osannolikt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
honest99 Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 överbetts används av en spelare om man märker att han får syn med dem... ?? är väl smartare att överbetta med en range där man är mer likgiltig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 Undra när folket får reda på resten av infon ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 lol när jag går o lägger mig är isildur back runt 1.5 miljon dollar, när jag vaknar är han plus runt 800k dollar. Vafan händer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calibrat Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 hur mkt har han tagit av durrrr nu senaste 3 dagarna $3m? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 har fått bekräftat av en highstakes polare att det är maratonas under nytt nick Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts