Gå till innehåll

Lansering av Everest Poker VIP Summit Club


EverestPoker

Recommended Posts

  • Svars 122
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nu var ju det gamla systemet bara skit det också. Körde faktiskt 75$ bonusen förra månaden och rakade 322$

Det som var bra tycker jag var när vi hade payday. 15xSP plus att den släpptes bit för bit.

 

lämna skeppet, det blir bara sämre och sämre. Även spelarna på sajten blir bara bättre och bättre. Everestrepresentanten är dock precis lika dålig som vanligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Payday-bonusen var bra, och även bonusarna innan dess var bra, även om ingen någonsin förstod varför man fick den bonus man fick.

 

Sedan dess har det bara gått utför steg för steg. Först ett system av all-or-nothing karaktär som dessutom krävde betydligt fler SP för att clearas. I och med detta tog man även bort möjligheten att få dubbla SP om man var tidigt in på borden. Även detta gjordes under parollen att man följde spelarnas vilja. Skitsnack - självklart var det någon som uttryckte detta, men jag har svårt att tro att majoriteten var för detta.

 

Nu vill man återigen försämra ett redan dåligt bonus-system. Denna gång säger man att det är bättre för dem som spelar lite, att de kan få ut bonus utan att nå upp till de 2225 SP som tidigare var minimum. Men om man nu inte spelar in dessa SP under en månad tror jag inte man är någon bonus-spelare. Det är nog väldigt få som spelar några få SP och blir sanslöst glada för de stackars dollar de kan få i bonus, troligare är att dessa inte har en aning om att det ens finns ett bonus-system och om de vet om det kunde de inte bry sig mindre.

 

De enda detta gagnar är de som spelar extremt mycket och nu kan få ut mer pengar per månad för den mängd de sedan länge spelar. Alla normalspelare förlorar istället på detta system, sedan kan du - Everestrepresentanten - komma med vad skit du vill. Det är nämligen svårt att förklara bort fakta. Du har gjort några tappra försök här, men du har långtifrån lyckats.

 

Att försämra för flertalet och samtidigt säga att ni gör det på uppdrag av demsamma är sanslöst lågt gjort. Varför inte istället vara ärliga och säga att ni tycker för stor del av omsättningen flyter ut via bonusar, det skulle nog de flesta här iallafall förstå även om ALLA tycker det är trist att ni inte längre vill vara "normalspelarens hemmabana".

 

Detta är tråkigt, mycket tråkigt!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

På gång

 

Grattis till medlemskapet i VIP Summit Club! För att hjälpa dig att nå Base Camp så har vi gett dig en bonus på 50$ som du kommer att få när du tjänat 500 Summit Points. Om du tjänar 500 Summit Points innan den 30 november så kommer du automatiskt att tillhöra Base Camp.

 

Klicka på länken nedan för att få din månadsbonus.

 

 

Aktivera bonusen nu!

 

 

Erbjudande: $50 i KONTANTER *

 

Antal Summit Points du måste tjäna för att slutföra den här bonusen 500

 

Nästa gång du loggar in på ditt konto på Everest Poker så kommer du att se din bonus registrerad i din bonuskö.

 

För mer information om hur du kan tjäna in bonusar ber vi att du läser våra nya bonusvillkor på vår webbplats.

 

 

 

 

Hur många fick en bonus?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På gång

 

Grattis till medlemskapet i VIP Summit Club! För att hjälpa dig att nå Base Camp så har vi gett dig en bonus på 50$ som du kommer att få när du tjänat 500 Summit Points. Om du tjänar 500 Summit Points innan den 30 november så kommer du automatiskt att tillhöra Base Camp.

 

Klicka på länken nedan för att få din månadsbonus.

 

 

Aktivera bonusen nu!

 

 

Erbjudande: $50 i KONTANTER *

 

Antal Summit Points du måste tjäna för att slutföra den här bonusen 500

 

Nästa gång du loggar in på ditt konto på Everest Poker så kommer du att se din bonus registrerad i din bonuskö.

 

För mer information om hur du kan tjäna in bonusar ber vi att du läser våra nya bonusvillkor på vår webbplats.

 

 

 

 

Hur många fick en bonus?

 

Jag fick en...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För 10 000 SP har jag redan gjort en uträkning i inlägg #11, du får $280 om du spelar in 10 000 SP per månad.

 

För 20 000 SP under en månad så når du nivå Camp III. Då får du 650 % bonus SP. Alltså totalt 20 000 * 7,5 = 150 000 SP.

Växlar du dessa till $ får du 0,004*150 000 = $600

 

Det här är ju inte bra, i somras med WSOP-brevet fick man ju faktiskt 500$ för 5000SP!

 

EDIT

Och det är ju fortfarande samma problem om man nu skall spela mot en bonus per månad, skillnaden i detta fall är att man måste spela in 20000SPs under en månads tid, först då kommer dom bli multiplicerade 6,5 eller motsvarande vilken "level" man nu befinner sig på. Spelar man bara in säg ~15000 SP så har man ju ingen bonus som förrut. 15000 * 0,004 = $60 är uselt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Hej Hertigen,

Dina gamla Summit Points "försvinner" inte utan du kan växla dem till kontanter utan problem.

 

MIna gamla Sp har iaf försvunnit!! Dessa har jag sparat för den kommande shopen som du har lovat oss här på pokerforum i över två års tider. Nu säger supporten att de är borta. Då kuhnde jag ju ha använt dem till inköp i turneringar osv. Men nu är jag lurad på allt! Nu missar ni mina 5000$ rake varje månad för att jag inte kan växla till mig mina gamla sp till kontanter som du sa. Betala 150$ för att vinna 5000$ varje månad hade varit smart Everest.

 

Hejdå ***Everest

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Nu har man kört någon/några månader i det nya systemet, och fy faan vad besviken man är. Spelar man var månad 3000SP så får man 3000 + 5x3000 SP för detta, alltså 18000 SP. Detta kan man sedan växla till kontanter till kursen 0,004 dollar per SP, vilket alltså ger 72 dollar i bonus, det är ju skrattretande dåligt.

 

Sedan är enda fördelen att man kan välja att spela ännu mer och då få mer bonus. För att jag skall nå de 100 dollar jag tidigare fick spela 2250 SP för, måste jag nu alltså spela 4166 SP. Det känns ju som en jävligt bra deal, NOT!

 

Eftersom det ger så dåligt tillbaka tänker jag framöver totalt skita i om jag kommer över 3000SP. Ingen mer grinding på Everest alltså. Grattis Everest, det här måste ju löna sig i längden, eller hur?????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Nu har man kört någon/några månader i det nya systemet, och fy faan vad besviken man är. Spelar man var månad 3000SP så får man 3000 + 5x3000 SP för detta, alltså 18000 SP. Detta kan man sedan växla till kontanter till kursen 0,004 dollar per SP, vilket alltså ger 72 dollar i bonus, det är ju skrattretande dåligt.

 

Sedan är enda fördelen att man kan välja att spela ännu mer och då få mer bonus. För att jag skall nå de 100 dollar jag tidigare fick spela 2250 SP för, måste jag nu alltså spela 4166 SP. Det känns ju som en jävligt bra deal, NOT!

 

Eftersom det ger så dåligt tillbaka tänker jag framöver totalt skita i om jag kommer över 3000SP. Ingen mer grinding på Everest alltså. Grattis Everest, det här måste ju löna sig i längden, eller hur?????

 

Ja, dom tjänar på det i längden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På gång

 

Grattis till medlemskapet i VIP Summit Club! För att hjälpa dig att nå Base Camp så har vi gett dig en bonus på 50$ som du kommer att få när du tjänat 500 Summit Points. Om du tjänar 500 Summit Points innan den 30 november så kommer du automatiskt att tillhöra Base Camp.

 

Klicka på länken nedan för att få din månadsbonus.

 

 

Aktivera bonusen nu!

 

 

Erbjudande: $50 i KONTANTER *

 

Antal Summit Points du måste tjäna för att slutföra den här bonusen 500

 

Nästa gång du loggar in på ditt konto på Everest Poker så kommer du att se din bonus registrerad i din bonuskö.

 

För mer information om hur du kan tjäna in bonusar ber vi att du läser våra nya bonusvillkor på vår webbplats.

 

 

 

 

Hur många fick en bonus?

 

Citerar mig själv från 2008-11-18, 12:11

 

$50 för 500 summit. Morsan fick en ny idag! $75 för 3000 summit o hon har avancerat till att testa lite nl10 men främst e de 50 cent sngs o sånt.

 

Men ändå.. E ju en jävla skillnad!

 

Ja fick me en btw!

 

$750 för 30k summit! Innan 1/4. Tacka vet jag $500 för 9ksummit...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som vet hur många % av de aktiva spelarna på en sajt som Everest som kan tänkas dra ihop den mängden spel på de insatsnivåer som krävs för att få ut bonusen? Jag menar, den genomsnittlige spelaren kan ju inte vara i närheten av det? Jag spelar 80% på Everest ung, i snitt ett par timmar om dan och mest SnG på 5 dollarsnivån 3 eller ibland 2 bord åt gången. Det är väl ändå inte lite för en ren hobbyspelare? Med det klarar jag typ basecampnivån precis, men det är ju bara 1/6 av vad man måste få ihop. Jag måste alltså typ dubbla både tiden, insatserna och antalet bord för att gå i land med bonusen.

 

Nu är det möjligt att jag kanske missförstått att bonusarna handlar enbart om att dra in och behålla storspelare och grinders och att allt annat bara är för syns skull. Må så vara - men då behöver man väl inte låtsas som att man vänder sig till alla. Ge hellre oss småspelare riktade erbjudanden som vi kan klara, även om pengen är lägre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...