ulaf Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 slurp som sylt skulle sagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 sjukt med bara ord på s i inlägget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 7 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2009 Mjo, tror vi firar med middag o fjollbio med tjejen ikväll, New Moon (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 7 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2009 btw så diskuterades det om kundservice o hur bra supporten är i en annan tråd för någon dag sen, och jag nämnde hur man inte orkar vänta 3 veckor på att FTP ska svara om uttag osv. Var nån/några som inte tyckte det var viktigt när man leta sajt. Nu har dom iaf stängt av mitt konto, varför vet jag inte då jag spelat kanske en eller två turrar där senaste halvåret, mailade dom för en vecka sen, fortfarande inget svar. Man hade trott att det va en scamsajt så som dom beter sig om man inte visste bättre, men dom är bara sjukt värdelösa. Props till Stars som kan hantera stort antal kunder.. (= FTP är ändå näst störst va? Lite osäker, men borde va top3 iaf, och svarar på mina mail i snitt efter 14 dar, usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 edit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IBetUFold Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 FTP är ändå näst störst va? Lite osäker, men borde va top3 iaf, och svarar på mina mail i snitt efter 14 dar, usch. Nästa störst efter Stars enligt länken nedan. http://www.pokerscout.com/ Börjar också tröttna på tomtarna på FTP... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2009 Ganska tiltad o stuck senaste dagarna, men hände nåt intressant nyss, vet ej om jag är en fitta eller inte men det var en kille sit out på 2k, så givetvis höjde jag o vann den. Sen är han reggad fortf på 1k 2k 5k, hann ta 1k o 2k iaf för jag gillar inte snubben, men det är ändå en reg som jag har på msn. Kanske pratat en halv gång på 3 år. Innan bad han mig inte spela mot han men på senare dagar har han vunnit ganska mkt o blivit mindre tight o reggat mot mig t,o,m vilket är gansak roligt när han bett mig inte spela mot han. Har förut på stars skickat tbx deg på en 2k hu sng när en reg va sit out hela sngn, kände han inte ens men det va en reg o det var en trevlig snubbe, så jag vet inte exakt hur jag resonerar här och vad som är rätt eller fel, kanske får i arslet kommande dagar eller så är det bara normale? Jag vettefan, är ju ändå mycket pengar, vad ska man göra? (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2009 Rekordvecka annars, har rejkat in hela 1k dollar på hela veckan hehe. Rushade lite här o där o fick storhetsvansinne och orkade inte med sngs, men den här veckan ska vi rejka in ehrm, 8k är nog målet för vi har rejkat 42k dollar tot o då är vi på 50k dollar vilket är helt ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Jag vettefan, är ju ändå mycket pengar, vad ska man göra? (= Har han varit fittig mot dig eftersom du inte gillar honom? Isåfall behåller vi degen, men skeppar över nån hunka till välgörenhet obv. Har han itne varit fittig så skeppar vi väl tillbaka degen antar jag??! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2009 Har han varit fittig mot dig eftersom du inte gillar honom? Isåfall behåller vi degen, men skeppar över nån hunka till välgörenhet obv. Har han itne varit fittig så skeppar vi väl tillbaka degen antar jag??! Nej, han har inte sagt så mkt, när han regga mot mig skrev jag på msn you know its me right? O han sa now I do, men fortsatte regga, inget fittigt i det, störde mig lite på det bara eftersom han är sån tightåsna o vägrade spela förut när han inte hade lika mkt deg. Så fittig nej, lite oskön bara kanske. Men jag hann inte fundera så mycket på vad som va rätt eller fel, men ville ju inte någon annan skulle regga heller o få gratisdeg. Nån annan som tog han på 5kn. Han kom tbx med 400 marker o vann 1kn men jag vann 2kn. Får nog inte många pluspoäng på karmakontot här, men jag vet inte. Som min polare på msn sa, det är inte så att han är din brorsa, är en randomdonk från danmark. Men det är inget jag är stolt över. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 är en randomdonk från danmark. Lol, that decides itt! Behåll pengarna, och var stolt över det. Frågan är varför du inte reggade $5Kn direkt utan reggade de små? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2009 Lol, that decides itt! Behåll pengarna, och var stolt över det. Frågan är varför du inte reggade $5Kn direkt utan reggade de små? Var inte riktigt så smidig som jag borde varit kort o gott (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Lol, that decides itt! +1 obv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologas Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 ge tillbaka pengarna såklart förresten ta 3-400 i hittelön. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inkassera Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Be att få tillbaka degen från 1kn såklart. Du reggade ju den i tron om att han inte skulle lira. gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Dansk? Är det den jag antar att det är så är han ju topp 3 snällaste regsen (efter dig ). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2009 Det är nog samma dansk, lite kaxigare nu tycker jag (= Är ej aktuellt o skicka han 300-400, däremot kan vi köra in den summan för ett välgörande ändamål så vi kommer till himlen iaf. Då är frågan vilken, jag är sugen på någon som ger barnen i afrika skola/mat, känns som ett par tusen där gör så mycket mer än o ge samma tusen till bröstcancerfonden eller liknande, utan att ha några värderingar om vilket som är viktigast, men känns bättre för mig iaf. Olika saker berör olika personer olika mycket. Så, någon med tips på en icke scamsajt som har hand om de där? (= Sovit på saken nu, och summerar de hela med att jag blev väldigt förvånad över mig själv att jag tog tillfället i akt, det är inte likt mig, men jag vaknade inte med massa ånger så det känns inte så illa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 jag tycker det är wp iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Det är nog samma dansk, lite kaxigare nu tycker jag (= Är ej aktuellt o skicka han 300-400, däremot kan vi köra in den summan för ett välgörande ändamål så vi kommer till himlen iaf. Då är frågan vilken, jag är sugen på någon som ger barnen i afrika skola/mat, känns som ett par tusen där gör så mycket mer än o ge samma tusen till bröstcancerfonden eller liknande, utan att ha några värderingar om vilket som är viktigast, men känns bättre för mig iaf. Olika saker berör olika personer olika mycket. Så, någon med tips på en icke scamsajt som har hand om de där? (= Sovit på saken nu, och summerar de hela med att jag blev väldigt förvånad över mig själv att jag tog tillfället i akt, det är inte likt mig, men jag vaknade inte med massa ånger så det känns inte så illa. http://www.kiva.org Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2009 http://www.kiva.org Den där sidan var jävigt cool, den är säker säger du? Tar den isf. Går det bara ge 25 dollar per person? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 15 December , 2009 Rapport Share Postad 15 December , 2009 Du kan väl låna ut mer om du vill det. Det finns även andra mikrolånsajter av det här slaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 15 December , 2009 Rapport Share Postad 15 December , 2009 Den där sidan var jävigt cool, den är säker säger du? Tar den isf. Går det bara ge 25 dollar per person? beror väl på projektet, kan inte ösa pengar över en snubbe som bara vill låna till en symaskin http://en.wikipedia.org/wiki/Kiva_%28organization%29 Lite udda att de tar så sjuka räntor, kanske finns bättre organisationer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 15 December , 2009 Rapport Share Postad 15 December , 2009 har sett sajter som tom tar mer. Det är väl bra med en liten ränta i viss mån men tycker också det verkar ovanligt höga räntor med tanke på att långivare inte får någon ränta och att kiva inte tar någon avgift. Man har tagit bort två av kostnaderna men trots det ... well well ändå ett bra koncept. Sen vet jag inte om kiva är bäst eller sämst, det kan säkert någon annan svara på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 15 December , 2009 Rapport Share Postad 15 December , 2009 Kiva är fanimej fantastiskt. Man får själv vara en del i processen, och aktivt hjälpa, inte bara skeppa pengar för god karma Sen är det ju inte bara att skänka, utan pengarna fyller en större funktion, och man återinvesterar dom efter man fått återbetalning. Man har ju möjlighet att hjälp fler. Dessutom tror jag att många faktiskt vill jobba för sitt leverna, inte få matpaket eller liknande, om de kan vill säga! Man uppmuntrar till entreprenörskap i fattiga länder. Använder det själv, och är toknöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 15 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 December , 2009 Kiva är fanimej fantastiskt. Man får själv vara en del i processen, och aktivt hjälpa, inte bara skeppa pengar för god karma Sen är det ju inte bara att skänka, utan pengarna fyller en större funktion, och man återinvesterar dom efter man fått återbetalning. Man har ju möjlighet att hjälp fler. Dessutom tror jag att många faktiskt vill jobba för sitt leverna, inte få matpaket eller liknande, om de kan vill säga! Man uppmuntrar till entreprenörskap i fattiga länder. Använder det själv, och är toknöjd haha, låter som du jobbar för sajten (= Jag tyckte lånefunktionen lät lockande också, spännande o följa o se om dom lyckas vända på steken för sig själva o vinna på jobbet. Ska bara hitta rätt projekt sen jävlar (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts