Gå till innehåll

Shahin @ Mizeria

Shahin86

Recommended Posts

• Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag är ju inget geni på dessa men det kändes ändå som jag var LeBron som mötte ett par 7 åringar, fyfaaaaaaan vad horribelt dom spelar o ger bort typ itm stackar genom o syna sig all in 458390934 bb med 44 o sån skit.
Varför tror du det är det enda jag spelar, behöver ju inte ens vara bra för att vinna dessa.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe, spelade en satellit för första gången på två år typ, varit ett skämt bland ett par polare att vi ska åka till iiiiiiiiiiiiiiiiiirland eftersom det är sånt awesome land. Så när jag såg det fanns en satellit till iiiiiiiiiirland så var man tvungen o spela den.

Jag är ju inget geni på dessa men det kändes ändå som jag var LeBron som mötte ett par 7 åringar, fyfaaaaaaan vad horribelt dom spelar o ger bort typ itm stackar genom o syna sig all in 458390934 bb med 44 o sån skit.

Long story short så klonka vi den iaf, 100 pers med tror jag 3 platser värde 7k hacka.

Så väckte vi tjejen som satt på soffan o sa HÖÖÖÖÖRDE JAG IRLAND?

Fick ett kallt nä till svar, så då får hon fan inte följa med (=

Grattis :-D

Länk till kommentar

Är det till Irish Open (som Crister J vann förra året)? Det är en riktigt nice turre med bra avslappnat sidegames. Och usel mat, som alltid i Irland (fast Asiaten på hotellet är okej).

Yes sir, det är i mars-april nångång tror jag. Också hört cashgamet är skönt och turren är bra. Sist jag var där var hotell ip't bland det bästa jag varit med om också så ska se om jag kan hitta samma rum (=

Jag är så kinkig med mat så oftast får jag matont när jag reser hehe. Så det blir nog ett problem, men öl=bröd eller nåt sånt som ni svenskar säger så får köra på den taktiken (=

Länk till kommentar

Tycker oddsen mellan Spurs och Bucks ser mkt konstiga ut idag.

Bucks (8-3) ger 5 ggr pengarna mot Spurs (5-6). Visserligen bortaplan, men ändå. Eller Bucks +9 för 1,91.

Och Brandon Jennings +27 points+assists för 1,85 ser också klart spelbart ut. Senaste 6 matcherna har han haft precis 27 en gång och över i de andra fem matcherna. Med tre dagars vila i ryggen lär han spela 40 minuter också. Tony Parker har varit skadad också, så han lär inte få spela lika mycket och hänga med lika bra som han brukar.

För övrigt: En snygg skjorta med pokerreklam på? Är inte det en urban legend?

Länk till kommentar

Tycker oddsen mellan Spurs och Bucks ser mkt konstiga ut idag.

Bucks (8-3) ger 5 ggr pengarna mot Spurs (5-6). Visserligen bortaplan, men ändå. Eller Bucks +9 för 1,91.

Och Brandon Jennings +27 points+assists för 1,85 ser också klart spelbart ut. Senaste 6 matcherna har han haft precis 27 en gång och över i de andra fem matcherna. Med tre dagars vila i ryggen lär han spela 40 minuter också. Tony Parker har varit skadad också, så han lär inte få spela lika mycket och hänga med lika bra som han brukar.

För övrigt: En snygg skjorta med pokerreklam på? Är inte det en urban legend?

hehe jag har haft 10 raka nba bets som suttit typ men vill inte jinxa genom o skriva dom här, men jag har bucks +9,5 idag. Vad jag förstår ska Parker spela halva iaf, men hans inverkan kommer nog bli avgörande.

Annars är Sacramento riktigt hett spel också, haft dom 3 raka matcher mot Houston, Dallas o nåt annat lag med 11-12p hcp där dom varit nära o vunnit o till slut torskat med 1-2p. Borta mot Memphis fick 3,2 dom har minst 40% imo. Alla linor jag spelat på har gått ner 1-2p iaf så det är gott tecken (=

Sportsbettar du själv eller kollar du bara för oddsen för skojs skull ?

Länk till kommentar

Ber om ursäkt att jag triggade jinxen. Särskilt som jag inte bettar själv, kollar bara for fun. Idag tror jag att Nets mycket väl kan skrälla borta mot Denver. Eller åtminstone hålla siffrorna nere. Devin Harris tillbaka och det är en ställa ut skorna-match för Denver. Därmed är det fritt fram att betta huset på Denver mtp hur ofta jag har rätt.

Länk till kommentar

Att jinxa sig själv inträffar ibland, men att på förhand vara medveten om det och inte minst skriva ner det så att jinxgudarna ser det svart på vitt är ju som att ta fram spikpistolen och dra av ett gäng i tinningen.

Jag trodde bättre om dig... (=

Man tror att man är odödlig när man sätter ett par, man lär sig aldrig (=

Grattis! Jag funderar själv på att fara till Irland och spela irish open.

Haha, en kul grej, förra året när jag var på Master Classics of Poker så såg jag en snubbe som trodde var du, och jag och min polare bettade då om det var du men............ jag förlorade $ :(

hehe hoppas det inte var mycket, jag åker aldrig på såna saker så betta inte på sånt (=

Ber om ursäkt att jag triggade jinxen. Särskilt som jag inte bettar själv, kollar bara for fun. Idag tror jag att Nets mycket väl kan skrälla borta mot Denver. Eller åtminstone hålla siffrorna nere. Devin Harris tillbaka och det är en ställa ut skorna-match för Denver. Därmed är det fritt fram att betta huset på Denver mtp hur ofta jag har rätt.

hehe, jag tror jag passar den, orkar inte heja på nets när dom är 0-13. Vi får se om hcp'et kommer (=

Länk till kommentar

hehe, jag tror jag passar den, orkar inte heja på nets när dom är 0-13. Vi får se om hcp'et kommer (=
DENVER -- In a season already full of losses for New Jersey, this might have been a new low.

Nets coach Lawrence Frank called his team's performance "unacceptable" as it dropped its 14th straight game to start the season.

With Carmelo Anthony leading the way, the Denver Nuggets seemingly scored at will in a 101-87 win Tuesday night.

http://sports.espn.go.com/nba/recap?gameId=291124007

Vad var linjen?

Länk till kommentar

+13 så de missade precis.

Relaterat, tre matcher igår gav 10ggr pengarna på ett dåligt bortalag mot ett bra hemmalag.

Nuggets - Nets

Mavs - Warriors

Lakers - Knicks

Nuggets vann med 14p. Lakers vann med 10. Men Warriors lyckades sno en vinst i Dallas (med enbart sex spelare! så de kommer få det jobbigt idag i en back-to-back borta mot Spurs :) ).

Oavsett talangskillnad mellan lagen så har jag svårt att tro att även de skräpdåliga lagen inte har ett ev på minst 10% i en enskild match oavsett motstånd. Det känns som att folk gillar att betta på favoriter och därför är de oddsen (för) låga.

Länk till kommentar

Min lina var +13,5 så det var verkligen på fittlåret.

Jag hade faktiskt ett bet på den matchen men i halvtid på -7. Känns som "storlagen" ofta leder med 20 i halvtid för o sen spela jämnt i 3e o inte bry sig i 4e, samma med Lakers igår, jag tycker mig se det mönstret man kan mycket väl ha fel.

Jag såg Golden State igår, det var imponerande, och jag håller med om att favoriterna oftast är för stora favoriter, särskilt Lakers och Cleveland!

Men dom där brutala handikappen håller jag mig oftast borta från om jag inte har jättefeeling, men då är det nästan ännu större chans att det inte kommer hehe.

Tror btw Oklahoma var en +10 dog också som vann ganska överlägset inatt.

Länk till kommentar

Bjuder på lite siffror för dom som är intresserade. Hopaps det är rätt storlekt på bilden (=

Oftast brukar jag va som mest + på 500ingar, inte spelat så många men trist o va back på dom, förstör ju totalen (=

scopeq.jpg

Har rejkat exakt 20 000 dollar nu och är + 1k. 5 dar på oss o rejka 5k till, det ska gå vägen.

Länk till kommentar

Förtjänar en klapp på axeln, synd att ingen är här. Grindade på ganska bra idag me och rejkade en jävla massa. Är 2-3 åsnor som gillar o 3-4 tabla så det har varit väldigt bra rull på gejmsen, får in mer gejms än jag brukar få in på en dag på 2h med dessa.

Är bara + ett par 100ingar men låg ju efter i rejkandet o det har jag absolut hunnit ikapp.

Är 150 sngs ifrån att ha nått månadsmålet, 25k dollar i rake. Det tar vi imorgon. Nu ska vi heja på Orlando Magicz.

Länk till kommentar