Shahin86 Postad 2 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5892891.ab Letterman kör en omvänd Clinton, intressant (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 Lite bättre reportage. På tal om det - jag fick vänta 30 sekunder på en youtubevideo nyss för att jag skulle få se reklam. Jäklar vad jobbigt. Nästan lika jobbigt som "hej, ursäkta jag stör igen" på Spotify. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 2 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 Den var ju riktigt bra o välinformerande, men hans egna erkännande var mycket roligare (= Och du driver gällande youtube, har dom börjat med reklam? Fyfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 26 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Mycket kärlek till nya fifa, bättre än PES detta året tycker jag. Om någon är lite över average bra kan vi gärna ta ett game online. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GotChIcKs Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 xbox? nick? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 26 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 xbox? nick? hehe nej, PS3 (= nick är Setareh86 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 27 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 om 2,5h startar nba säsongen... jättematch första omgången, cleveland mot boston. Vi har degen på hemmalaget -4,5. Heja (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 om 2,5h startar nba säsongen... jättematch första omgången, cleveland mot boston. Vi har degen på hemmalaget -4,5. Heja (= Jag blir helt mindfucked på att det ALLTID står olika när man kollar runt för att kolla matcher. Ibland står hemmalag som bortlag och tvärtom. Varför är det så?! Gäller även NHL också. eller är jag retard nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 om 2,5h startar nba säsongen... jättematch första omgången, cleveland mot boston. Vi har degen på hemmalaget -4,5. Heja (= Jag bombade in på -5. Heja! Ska in och rota lite på nba.com för att se om de kränger streamad säsongsbiljett till hela rasket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 27 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 Jag blir helt mindfucked på att det ALLTID står olika när man kollar runt för att kolla matcher. Ibland står hemmalag som bortlag och tvärtom. Varför är det så?! Gäller även NHL också. eller är jag retard nu? För att där säger dom, Boston, @ Cleveland. Dom säger alltså vilket lag som spelar hos vem, varför vet jag ej. Kan ju lika gärna säga att Cleveland gästas av Boston, men det blir kanske för långt? Cleveland vs Boston bode funka också? Men nej, dom har iaf valt o säga Boston at Cleveland and thats the way it is. Google kanske kan ge en förklaring varför, men jag stör mig inte så mkt på det, blir en vana. Jag bombade in på -5. Heja! Då blir det trippelheja. Är det någon som vet ett bra ställe o köpa streamsen på liknande nfl och mlb? Conspiracy hade den officiella förra året men han sa att den sög, nån som vet en bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 27 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 http://rihannanow.com/ Rihannas nya, russian roulette, ganska skön. Ny skiva snart för henne, vi räknar dagarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 För att där säger dom, Boston, @ Cleveland. Dom säger alltså vilket lag som spelar hos vem, varför vet jag ej. Kan ju lika gärna säga att Cleveland gästas av Boston, men det blir kanske för långt? Cleveland vs Boston bode funka också? Men nej, dom har iaf valt o säga Boston at Cleveland and thats the way it is. Google kanske kan ge en förklaring varför, men jag stör mig inte så mkt på det, blir en vana. Då blir det trippelheja. Är det någon som vet ett bra ställe o köpa streamsen på liknande nfl och mlb? Conspiracy hade den officiella förra året men han sa att den sög, nån som vet en bättre? Då hänger jag med. Aldrig fått en förklaring till de bara http://www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=∂=sports&discipline=basketball där har du streams ladda ner Sopcast så ska det funka jättebra. Vet inte om kvallen är den bästa dock på alla matcher. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 27 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 Då hänger jag med. Aldrig fått en förklaring till de bara http://www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=∂=sports&discipline=basketball där har du streams ladda ner Sopcast så ska det funka jättebra. Vet inte om kvallen är den bästa dock på alla matcher. Jag jobbade dom där o justintv förra året, men man tiltar när det slutar funka plötsligt, och random koreanska kommentatorer. Sen brukar dom oftast vara 1-2 min efter och jag har alltid espn sidan uppe så då blir det spoiler för den är så seg. Så gick in på nba o köpte säsongen + playoffs för 200 dollarsh, är ju mycket dyrare än baseballen som kostade typ 60 dollar och var cpbra, men helt klart värt de ändå om kvaliten är semidecent. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 semidecent. Semidecent = Nästan hyffsad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 27 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 Semidecent = Nästan hyffsad? lol, jag vet inte riktigt vad jag menade, men ungefär åt det hållet (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 halvt ok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 lillbra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WokadGnu Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 http://atdhe.net/index.html e överlägset vad gäller amerikansk sport imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 Så gick in på nba o köpte säsongen + playoffs för 200 dollarsh, är ju mycket dyrare än baseballen som kostade typ 60 dollar och var cpbra, men helt klart värt de ändå om kvaliten är semidecent. Köpte samma men får bara testbild på både standard och hd, fungerar det för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 27 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 Köpte samma men får bara testbild på både standard och hd, fungerar det för dig? Det failade ett par gånger för mig, men fick det o funka till slut. Jag tog ner alla fönster o installera om det ett par gånger, den kommer som en liten flik där bredvid din msn ikon, rayv eller nåt liknande, så tar man upp den och sidan kommer upp så kör man genom det så gick det vägen på standard iaf, får meddelande gällande HD Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 27 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 lillbra lillbra är nog nära det jag syftade på. (= Bra start! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 Det failade ett par gånger för mig, men fick det o funka till slut. Jag tog ner alla fönster o installera om det ett par gånger, den kommer som en liten flik där bredvid din msn ikon, rayv eller nåt liknande, så tar man upp den och sidan kommer upp så kör man genom det så gick det vägen på standard iaf, får meddelande gällande HD Fick igång det jag också, men HD verkar strula så får köra på standard tills vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 27 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 Fick igång det jag också, men HD verkar strula så får köra på standard tills vidare. samma problm med hd, orkar inte kolla upp de nu. othello hittade nötknappen om du inte hittat den, ovanför ful screen så kan man resiza fönstret så man kan anpassa det för grind osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 samma problm med hd, orkar inte kolla upp de nu. othello hittade nötknappen om du inte hittat den, ovanför ful screen så kan man resiza fönstret så man kan anpassa det för grind osv. Oj, ja det var en nötknapp av rang. Skaplig block av Lebron. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 27 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 Oj, ja det var en nötknapp av rang. Skaplig block av Lebron. Skön kille o ha i laget (= Tror visserligen celtics vinner i år, men tror dom kommer starta segt o grinda sig uppåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts