Gå till innehåll

Shahin @ Mizeria


Shahin86

Recommended Posts

hehe, kom o tänka på R Kelly idag, han har gjort något riktigt genialiskt som jag lyssnade på nonstop för gud vet hur många år sedan. Det började med 5 "kapitel", där varje kapitel är en muskvideo på 3-4 minuter. Där han sjung/pratar en historia. Den är ganska rolig, lång grind. Sen adda han på fler kapitel o finns lite över 20st typ. Så allt i allt över en timmas låt. Awesome, riktigt geni.

 

http://www.youtube.com/watch?v=JV_N7i-95Nk&feature=related

 

 

Där är nummer ett, glömt bort hur man gör länkar o så, sen så kommer ju resten efter där vid sidan om.

 

Försten som kollar alla får.. ingenting, men kul o veta om nån orkade (=

 

Måste ju va rätt musiksmak för att man ska orka. Ärr och Be ftw.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

 

hehe jag menade bara som i att det ska bli en länk men det blev det automatiskt. Tack ändå (=

Sjukt dålig kvalite det var på den där ser jag, finns flera bättre men orkar inte hitta det nu. Grindat mig till kapitel 18 hehe. Känner det är sjukt avslappnande med den här typen av prat/sjungande, borde finnas mer sånt (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har börjat simma med farsan två gånger per vecka, och han kör ganska fort. Märker att jag får mer o mer, lite typ, tvångstankar eller nåt. T.ex under bilfärden så vill jag öppna bildörrn o se vad som händer då på motorvägen.

 

Sen bor vi på 10e våningen och jag ser jag framför mig hur jag ska hänga på balkongräcket o se om jag kan klara av o ta mig upp. Sen samtidigt blir jag ganska äcklad av tankarna. Vet inte om det här kan räknas som semisuicidaltankar eller om det går under typ actionbehov under vardan.

 

Kanske borde söka hjälp hehe (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag brukar få hålla mig tillbaka hårt för att inte impulskrama folk i rulltrappan osv :shock:

 

 

 

 

Nej men allvarligt talat är detta ett mycket intressant samtalsämne som jag gärna tar upp på lugna fester när folk är ärligare än normalt. =)

 

Vi börjar supa nudå, så kör vi om 2 timmar när alla är tillräckligt fulla för o va ärliga! (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

http://jezebel.com/5358188/i-didnt-say-id-kill-you---are-you-serious

 

Där visar dom hela klippet, engelska kommentatorer är nöten... Verkar som hon hade en unsportsmanlike conduct innan och fick den andra där o tappa en poäng o därmed matchen.

 

 

Aja.. fyfan va mkt sport de blivit idag railat 3 sporter samtidigt i typ 14h nu, dags o sova (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter o kollar på Mist igen för typ fjärde gången, den är så jääävla bra tycker jag, lätt en av de bästa förra året. Fast de flesta jag pratat med och som sett den verkar inte tycka den är så bra men om ni inte sett den så rekommenderar jag den (=

 

 

Läste att Eduardo blev friad från 2 matchers avstängning idag som var första domen. Inte alls otippat. Ganska fin söndag som väntar oss med united mot city och chelsea :h: -tottenham.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur går det med husng-spelet? Har inte sett till ditt nick på sharkscopes leaderbord på länge.

 

Hejsan hoppsan, vikken sajt? Bytte nick för ett tag sen på ipoker iaf.

 

Det går väl sådär, plussar lite på spelet men får in mest från rakebacken, sån där rakebackhora, känns inte bra men sånt är livet (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerstars. Holdem Heads Up Leaderboard. Sett ditt nick (Shahin86) där tidigare.

 

hehe, var nog en 3-4 år sen jag körde på det kontot tror jag så du får nog vänta ett tag. Stars är lite segt o för mkt regs som man inte "får" regga mot så det va för segt så jag bytte till ipoker.

 

Kanske blir comeback där en vacker dag om dom byter rakebacksystem och gör mgi till supernova direkt (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...