Gå till innehåll

Shahin @ Mizeria


Shahin86

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag är gillar action så att jag älskar superturbos på ipoker, 1 min perioder så man hamnar all in ganska snabbt. Sen har dom vanliga turbos och icke turbos också men jag älskar superturbona.

 

Shahin plz ( =

 

Betalar man inte onödigt mycket rake på superturbos? Din winrate borde väl minska medan raken är samma?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shahin plz ( =

 

Betalar man inte onödigt mycket rake på superturbos? Din winrate borde väl minska medan raken är samma?

 

Tjoho. Win raten försvinner men man hinner med 4x så mkt games, minst.

 

Vilket gör att om du har 4%roi på 25 "normala" games som du normalt hinner med så räcker det nu med 1% på 100 "super turbo" games. (Tror jag? Min matte suger nowadays) (=

 

Skillnaden är, du får 4x så mycket i "rakeback" cashback whatever. Så det är ju verkligen en guldgruva i mina ögon. Men alla är vi olika, jag är ganska aggresiv och i mina ögon väldigt bra på högre blindsnivåer medans jag inte riktigt orkar med 10-20 blindsnivån. Har över 2% ROI på över 1k games superturbos på 200+ nivån och även om jag tror den kommer gå ner till 1 så blir det ändå hyffsat med deg.

 

Superturbos passar mig perfekt.

 

Men om du är van vid stars tvivlar jag på att du kommer gå in i superturbos och dominera, utan o låta elak. Tar tid att vänja sig vid alla blindsnivåer, tar väl ca 1k games o blir proffs på det.

 

Så skit i allt jag säger i princip och gör det du själv känner är bekvämt. (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

100 st till 1% ger samma EV som 25 st till 4%, det stämmer. Däremot blir ju variansen avsevärt mycket högre. Inget problem om man har bra rulle så klart. Samt att högre rakeback säkert kan uppväga variansen ändå.

 

Det där med variansen tåls att nämnas 2 ggr. I superturbos är 10-1 och 1-10.. Nja inte standard, men det händer väldigt ofta, så du kommer vara extremt run good och extremt run bad ofta. Så om du vet att det påverkar dig mycket så är det inte heller att rekommendera.

 

 

Extrem varians. Men jag spelar ju absolut minimum 1k sngs per månad så förhoppninigsvis jämnar det ut sig över året.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För er andra så startade Shahin ett konto på Betfriends för ett tag sedan, spelade 8-9 dagar och vann den månadens rakerace...
Sådant behöver dock inte betyda så mycket. När UB sponsrade Sviten i SThlm (före skandalen) så hade jag tre gånger med inspelade poäng än resten av klubben hade tillsammans. Och då grindade jag inte ens mycket, spelade en bunt $500 H2H SnG bara

 

De ringde mitt i natten från Costa Rica och ville bjuda mig till Bahamas, fast då var skandalen under uppseglande så jag bad dem dra åt helvete.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan pokerforum. Goda nyheter! (=

 

Från och med idag så har vi en blogg på www.betfriends.com/shahin86

 

Den kommer uppdateras varje dag och mjo.. Det är ju skitjobbigt att trycka på en sajt enbart för en persons blogg men jag hoppas att några läser iaf (=

 

Och gott nytt år.

 

(This spam was approved by Gdaily) (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Vi på Betfriends vill passa på att hälsa Shahin välkommen!

 

Han har lovat att whina på bland annat en av våra betalningslösningar i sin nya blogg, (Och vi jobbar naturligtvis på att lösa det)

men det är en risk vi får ta när vi ger honom konstnärlig frihet i hans skrivande :-)

Å andra sidan så får han säkert ta del bloggningsmedriggen om det nu finns någon sådan ;-)

 

Betfriends önskar Shahin lycka till och även ett gott nytt år!

 

 

Kenneth

Player manager / Betfriends.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visste att någon skulle ge sig på det jag skrev. Standard PF. Nu kanske du säger det med glimten i ögat. Men tycker det är lite "uncalled for".

 

Önskar även dig ett gott nytt år.

 

Inget ont menat såklart :( En av mina två bästa tjejvänner är faktiskt från Iran, jag kan dock typ inga ord förutom cos (;), (kanske felstavning)). Sorry om du tog illa upp.

 

Gott nytt år, peace!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...