Cyntax Postad 16 November , 2008 Rapport Postad 16 November , 2008 Patrik?Patrik var ett skämt egentligen. Jag syftade på Patrik86 på TZ... ni vet inte vem det är? Patrik86 är inte 100% seriös. Hans "dagbok" är för fiktiva pengar + han tar alltid högsta oddset oavsett bookie (han tittar väl på BetBrain) + att han inte spelar så själv för riktiga pengar! (han bettar hos SvSp! muhaha!) /EndJoke Citera
Oskarsson Postad 16 November , 2008 Rapport Postad 16 November , 2008 Patrik var ett skämt egentligen. Jag syftade på Patrik86 på TZ... ni vet inte vem det är? Patrik86 är inte 100% seriös. Hans "dagbok" är för fiktiva pengar + han tar alltid högsta oddset oavsett bookie (han tittar väl på BetBrain) + att han inte spelar så själv för riktiga pengar! (han bettar hos SvSp! muhaha!) /EndJoke Vad gör det då om han inte bettar för riktiga pengar? Nu vet jag inte vad han har för ROI iof ...men om han rekar på siter man får in pengar på så är det ju bra....klart han inte kan reka starka spel på Svenska spel..Så länge han har seriöst moneymangement..har själv 15 sidor jag kör på ungefär..ochj tar också självklart högsta odds jag hittar,, Citera
Shahin86 Postad 16 November , 2008 Författare Rapport Postad 16 November , 2008 varför bettar ni us sports? Varför ni inte euro basket istället...lönsamt iaf..ligger på 115roi på det, Turkiska, Spanska, europa cuperna, italienska, grekiska, litauiska, baltiska, svenska framför allt.. Det beror främst på tiden. 01-03 är perfekt för mig att kolla lite sport samtidigt som man grindar lite sen sova. Citera
Haslo Postad 16 November , 2008 Rapport Postad 16 November , 2008 Sexling, sikk boo. Roma satt iaf, hade inte spelat så mkt men skönt ändå. Har du några spikar på nattens nba/nhl haslo? Tänkte se om dom stämmer överens med mina så kör vi tvärtom (= Hmm har typ inga spikar alls. Riktigt svåra matcher. Men tog philly i nhl. Dom har spelat rätt bra senaste tiden. Sen tog jag Detroit borta mot phoenix oxå. Fast allt är ju rena gamblen Citera
Shahin86 Postad 16 November , 2008 Författare Rapport Postad 16 November , 2008 hehe mina säkra är detroit och montreal, så då vet vi att phoenix är nattens bästa spel (= Citera
Haslo Postad 16 November , 2008 Rapport Postad 16 November , 2008 hehe mina säkra är detroit och montreal, så då vet vi att phoenix är nattens bästa spel (= haha ja. Nästan värt att satsa hela rullen på det nu Citera
Haslo Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 SICK hur knicks lyckas loosa den där matchen. Citera
stackbrat Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Alla som spelar HU sng:s är självplågare, inkl mig själv. Hata hata hata. Citera
Shahin86 Postad 17 November , 2008 Författare Rapport Postad 17 November , 2008 SICK hur knicks lyckas loosa den där matchen. Sjukare att vårt system är bullet proof. Varje gång vi väljer ut en match som bra spel torskar dom med 30p (= Phoenix ägde. Men vågade inte lita på systemet hehe Citera
Cyntax Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Sjukare att vårt system är bullet proof. Varje gång vi väljer ut en match som bra spel torskar dom med 30p (= Phoenix ägde. Men vågade inte lita på systemet heheVad har ni för jävla skitsystem? Berätta! Citera
Shahin86 Postad 17 November , 2008 Författare Rapport Postad 17 November , 2008 Vad har ni för jävla skitsystem? Berätta! haha att jag o han tar ut nattens spik sen gejmar tvärtom.. (= Citera
Shahin86 Postad 17 November , 2008 Författare Rapport Postad 17 November , 2008 Buzz idag???? Anytime anywhere osv! Ska käka lunch framför Entourage först bara, så säg en tid bäst av 5? (= Citera
Shahin86 Postad 17 November , 2008 Författare Rapport Postad 17 November , 2008 Aight loggar in Citera
Shahin86 Postad 17 November , 2008 Författare Rapport Postad 17 November , 2008 Satan.... Du fick smaka på samma som G´öran... leder alltid överlägset i början sen rushar jag hehe. 1-0! (= Citera
Shahin86 Postad 17 November , 2008 Författare Rapport Postad 17 November , 2008 where did u go ?_ Citera
Skanke Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 haha jag bjöd in dig och satt och väntade, du hade gjort samma. Du bjuder i fortsättningen Citera
Shahin86 Postad 17 November , 2008 Författare Rapport Postad 17 November , 2008 Alla äger mig alltid på filmfrågorna fast jag tror jag är bra på dom (= Citera
ulaf Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Är det online-buzz eller vad är det frågan om? Xbox live? Citera
Shahin86 Postad 17 November , 2008 Författare Rapport Postad 17 November , 2008 ps3 online buzzzzzz Citera
ulaf Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Aaah måste man ju skaffa! Nåt annat bra speltips till ps3? Nåt bra att spela själv? Men det gör väl aldrig du, med tjej och kompisar å allt. Citera
Recommended Posts