Gå till innehåll

Shahin @ Mizeria


Shahin86

Recommended Posts

Aaah måste man ju skaffa! Nåt annat bra speltips till ps3? Nåt bra att spela själv? Men det gör väl aldrig du, med tjej och kompisar å allt. :-)

 

Ganska tråkigt att spela själv, spelar bara Resident Evil ensam men det är till Wiiii, ganska bra tycker jag men jag har inte så mycket att jämföra med (=

 

Finns till ps3 också men inte testat det. Ska nog göra det snart.

 

Annars tycker jag om PRO (Pes - Pro Evolution Soccer). Jag har väl en 15 nånting spel men spelar inga av dom så alltför kul är det inte (=

 

Edit; Största anledningen till det är att spelen blivit lite för komplicerade, man får huvudvärk av menyerna o alla 100 val och online och multiplayer osv osv osv. Gillade Colin Mcrae Rally som fan förut o köpte till PS3an nu men som sagt, gav mig bara huvudvärk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

enda spelet man egentligen behöver till ps3 är Rockband.

 

Btw shahin har beställt buzz nu, hör jag "clash of the titans"?

 

Jag är obesegrad så bring it on (=

 

Jo jag har inte spelat Rockband men kört Guitar Hero och det är ganska kul. Antar rockbandet är ännu roligare. Men det är grymt tråkigt om man lirar 2-3st och skillnivån skiljer ganska stort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ganska tråkigt att spela själv, spelar bara Resident Evil ensam men det är till Wiiii, ganska bra tycker jag men jag har inte så mycket att jämföra med (=

 

Finns till ps3 också men inte testat det. Ska nog göra det snart.

 

Annars tycker jag om PRO (Pes - Pro Evolution Soccer). Jag har väl en 15 nånting spel men spelar inga av dom så alltför kul är det inte (=

 

Edit; Största anledningen till det är att spelen blivit lite för komplicerade, man får huvudvärk av menyerna o alla 100 val och online och multiplayer osv osv osv. Gillade Colin Mcrae Rally som fan förut o köpte till PS3an nu men som sagt, gav mig bara huvudvärk.

 

Ok, ja man gillade tv-spel bättre förr, numera står det mest där för de fina minnen man har från Tony Hawk, Final Fantasy VII, Crash bandicoot och everybodys golf. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukare att vårt system är bullet proof. Varje gång vi väljer ut en match som bra spel torskar dom med 30p (= Phoenix ägde. Men vågade inte lita på systemet hehe

 

haha ja faktiskt.

 

Detroit måste ju va nattens spik? Annars känns det ju som att phoenix har stor chans mot utah.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...