Gå till innehåll

Poker enkät


mrmaster

Recommended Posts

Hej,

jag har gjort en liten enkät som alla kan svara på.

Tack på förhand till er som tar er tiden att svara.

Totalt 7 frågor och resultatet kommer att postas om en vecka.

 

Alla frågor är poker relaterade och enkätens syfte är att jag ska bli bättre på att göra enkäter. All kritik är välkommen.

 

 

Länk till enkäten:

 

http://www.surveypirate.com/Survey.aspx?SurveyId=99&Hash=7j1teM0q-e3RMROUCdVOQQ%3d%3d

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tre saker som du kan tänka på i en enkätundersökning:

 

1. Man vill gärna ha en röd tråd i en enkätundersökning. Tyckter att det saknades här att bara säga att allt handlar om poker känns lite för brett ämne.

Tror att sista frågan symboliserar detta väldigt starkt genom att helt plötsligt vara en fråga där man kan svara rätt eller fel. Till skillnad från övriga frågor som är personliga åsikter.

 

2. Ha tydligare frågor! När man ska ge ett svar vill man inte kunna svara "det beror på. Eller menar du cash/turneringar, texas/omaha etc."

 

3. Väldigt frustrerande att få använda max 50 tecken när man ska svara på en fråga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tre saker som du kan tänka på i en enkätundersökning:

 

1. Man vill gärna ha en röd tråd i en enkätundersökning. Tyckter att det saknades här att bara säga att allt handlar om poker känns lite för brett ämne.

Tror att sista frågan symboliserar detta väldigt starkt genom att helt plötsligt vara en fråga där man kan svara rätt eller fel. Till skillnad från övriga frågor som är personliga åsikter.

 

2. Ha tydligare frågor! När man ska ge ett svar vill man inte kunna svara "det beror på. Eller menar du cash/turneringar, texas/omaha etc."

 

3. Väldigt frustrerande att få använda max 50 tecken när man ska svara på en fråga.

 

 

Bra tips, tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att det ska bli lättare för dig att bearbeta informationen samt för att få fler att orka ta del av enkäten tycker jag du ska erbjuda alternativfrågor. Exempelvis:

 

Vilken pokerform föredrar du?

[insert poker]

[insert poker]

[insert poker]

[insert poker]

 

Jag skulle aldrig ägna min tid på det där som är för tillfället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...