mrmaster Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2008 Hej, jag har gjort en liten enkät som alla kan svara på. Tack på förhand till er som tar er tiden att svara. Totalt 7 frågor och resultatet kommer att postas om en vecka. Alla frågor är poker relaterade och enkätens syfte är att jag ska bli bättre på att göra enkäter. All kritik är välkommen. Länk till enkäten: http://www.surveypirate.com/Survey.aspx?SurveyId=99&Hash=7j1teM0q-e3RMROUCdVOQQ%3d%3d Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2008 Konstiga frågor och konstiga svarsalternativ. Svarade dock så bra jag kunde. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neuen Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2008 tråkiga frågor, men kul tanke.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2008 Varför förklarar du inte för vems räkning du gör enkäten samt varför du särskriver? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2008 Märkligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrmaster Postad 8 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Oktober , 2008 Varför förklarar du inte för vems räkning du gör enkäten samt varför du särskriver? Mest för att prova. Hittills 16 svar så intresse verkar det ju finnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Maruzi Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2008 har man väl kollat så slutför man det. men lite mer tanke bakom skiten kanske m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2008 Enormt amatörmässigt, men om du gör det för att bli bättre (?!) så sure. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2008 Tre saker som du kan tänka på i en enkätundersökning: 1. Man vill gärna ha en röd tråd i en enkätundersökning. Tyckter att det saknades här att bara säga att allt handlar om poker känns lite för brett ämne. Tror att sista frågan symboliserar detta väldigt starkt genom att helt plötsligt vara en fråga där man kan svara rätt eller fel. Till skillnad från övriga frågor som är personliga åsikter. 2. Ha tydligare frågor! När man ska ge ett svar vill man inte kunna svara "det beror på. Eller menar du cash/turneringar, texas/omaha etc." 3. Väldigt frustrerande att få använda max 50 tecken när man ska svara på en fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrmaster Postad 8 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Oktober , 2008 Tre saker som du kan tänka på i en enkätundersökning: 1. Man vill gärna ha en röd tråd i en enkätundersökning. Tyckter att det saknades här att bara säga att allt handlar om poker känns lite för brett ämne. Tror att sista frågan symboliserar detta väldigt starkt genom att helt plötsligt vara en fråga där man kan svara rätt eller fel. Till skillnad från övriga frågor som är personliga åsikter. 2. Ha tydligare frågor! När man ska ge ett svar vill man inte kunna svara "det beror på. Eller menar du cash/turneringar, texas/omaha etc." 3. Väldigt frustrerande att få använda max 50 tecken när man ska svara på en fråga. Bra tips, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wistrand Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2008 För att det ska bli lättare för dig att bearbeta informationen samt för att få fler att orka ta del av enkäten tycker jag du ska erbjuda alternativfrågor. Exempelvis: Vilken pokerform föredrar du? [insert poker] [insert poker] [insert poker] [insert poker] Jag skulle aldrig ägna min tid på det där som är för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2008 Du kommer att behöva använda flervalsfrågor för att underlätta sammanställningen. Får man skriva svaret fritt kan det bli olika svar för varje deltagare. Man kan ha tillägsruta för egna kommentarer om du vill ha svarandes synpunkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2008 Särskriv inte om du vill ge ett seriöst intryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gummo Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2008 Kanske lite ordmärkeri (dessutom från mig som har problem med stavningen), men det var lite kul att man kunde välja att man trodde att spelarna kommer bli mindre av finanskrisen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2008 Kanske lite ordmärkeri (dessutom från mig som har problem med stavningen), men det var lite kul att man kunde välja att man trodde att spelarna kommer bli mindre av finanskrisen. Fler asiater obvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ribberfors Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2008 sär skrivning är den näst värsta synd du kan begå på detta forum, bara så att du vet, inte för att JAG bryr mig...hm...elr...kanske inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Niclaz Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2008 sär skrivning är den näst värsta synd du kan begå på detta forum, bara så att du vet, inte för att JAG bryr mig...hm...elr...kanske inte... Jäklar vad infraction du kommer åka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrmaster Postad 9 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Oktober , 2008 84 respondenter hittills! Mkt bra feedback också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts