Gå till innehåll

The Well - Jerico


Jerico

Recommended Posts

  • Svars 168
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vilka filmer på DC skulle du rekommendera för en spelare som spelar förtillfället 0.5/1 @ SVS som spelar 4 bord i taget?

 

Jag gillar BalugaWhale's syn på lowstakes, så sök på honom och kolla de videos han gjort.

 

Är du alltid jätteseriös på riktigt som du är på forumet(iaf det jag sett av)?

 

Nej jag kan vara rätt oseriös. Särskilt om jag druckit eller är trött/hungrig.

 

Några tips till en 0.5/1 spelare @ SVS?

 

Värdebetta, betta stort, bluffa inte på turn och river. Försök att inte reagera på förluster alls, beklaga dig inte för andra, älta inte och försök bara suga upp det.

 

Tycker du att poker är kul eller spelar du endast för pengarnas skull?

 

Jag tycker det är otroligt kul.

 

Hur orkar du studera spelet sålänge varje dag? För att du tvingar dig själv, för att du tycker det är kul eller för att du tycker det är sådär kul men vet att det är viktigt

 

För att jag gillar poker och för att jag vill tjäna pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken, om det finns någon, allmän läcka anser du vara den största hos 5/10 regsen på svs?

 

Många försvarar mot 3bet för ofta och spewar sen i 3bet potterna, gäller inte alla dock.

 

 

Hur anpassar du dig när du möter en random reg kontra random fisk?

 

Mot random fisk är jag helt obalanserad, särskilt på river. Mot regs försöker jag bara spela den bästa mest balanserade poker jag kan, försöker inte exploatera dem på nåt speciellt sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Upplever du som jag att Queens "Don't stop me now" Är äckligt bra, men samtidigt lite corny och för mycket "disneymusikal"?

 

Anser du att Brian May är den största anledningen till att VOX AC30's från JMI eran håller det höga vintagevärdet som de faktiskt gör, Eller är det en summa av att flera stora artister tex stones beatles och hank marvin alla spelade live och i studion med sina voxar?

 

Upplever du att Jericokontot springer bättre än snittregsen på 5/10?

 

Största downswing/break evensträckan?

 

Om du skulle åka på klamydia, Skulle du tycka det var värt att käka azitromax (1 dags medicinering) Och genomlida den totalt sinnesjuka diarréexplosionen som medföljer (7 besök på toa på 24h sist jag körde det), eller skulle du käka vanlig antibiotika morgon och kväll i tio dagar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Upplever du som jag att Queens "Don't stop me now" Är äckligt bra, men samtidigt lite corny och för mycket "disneymusikal"?

 

Mycket av Queens musik drar åt det hållet, men jag gillar det sjukt mycket. Så antar att jag håller med dig.

 

Anser du att Brian May är den största anledningen till att VOX AC30's från JMI eran håller det höga vintagevärdet som de faktiskt gör, Eller är det en summa av att flera stora artister tex stones beatles och hank marvin alla spelade live och i studion med sina voxar?

 

Ingen åsikt, inte så insatt i skivbranschen.

 

Upplever du att Jericokontot springer bättre än snittregsen på 5/10?

 

Det borde ha jämnat ut sig vid det här laget kan man tycka. Men jag har sprungit ruskigt bra periodvis.

 

Största downswing/break evensträckan?

 

Den syns här i grafen över min andra databas (av 3), runt händer 190k-210k. Så antar att det är 20k händer.

 

db2fullkj4.jpg

 

 

Om du skulle åka på klamydia, Skulle du tycka det var värt att käka azitromax (1 dags medicinering) Och genomlida den totalt sinnesjuka diarréexplosionen som medföljer (7 besök på toa på 24h sist jag körde det), eller skulle du käka vanlig antibiotika morgon och kväll i tio dagar?

 

Tar nog antibiotikan, hatar diarée.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ang. din graf. Hur psykiskt dåligt mådde du vid cirka 193k händer.

 

Inte särskilt faktiskt, mådde sämre i en downswing jag hade i min första databas (oktober 2007). Hade nyligen ännu en (se slutet av grafen) och då mådde jag inte det minsta dåligt. Kommer nog med att vara kraftigt överrullad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...