JesperPV Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Postad 7 Oktober , 2008 På tal om PA, jag funderade över handen han spelade mot Iilari i the game, när han säger att han får bra odds.Jag fattar inte hur han tycker det, kan någon förklara detta för mej? Personligen tycker jag att det verkar som att han får rätt kassa odds, på floppen är potten ungefär 24k, Iilari bettar 30 k. alltså är det 54 k i potten, och Patrik måste syna 30k för att vinna 54 = 54 / 30 = 1.8 pot odds han har 5 outs, vilket är 4 mot 1 att förbättras med två kort kvar....varför tycker han att han får bra odds? (jag har säkert gjort nån tankevurpa eller missat nåt här, å jag har aldrig haft särskilt bra koll på oddsen) http://www.youtube.com/watch?v=v5XvTJ26rbs handen går så här: pott 1 750 ilari bet 2k hildebrand raise till 5,5k PA raise till 15k ilari raise TILL 30k Citera
thefman Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Postad 7 Oktober , 2008 han synar nog knappast med vetskapen om att han alltid har 5 outs och inte mer. Har inte sett klippet men antar att han sätter ziig på en range och vs den har ok odds. Citera
heltok Postad 7 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2008 På tal om PA, jag funderade över handen han spelade mot Iilari i the game, när han säger att han får bra odds.Jag fattar inte hur han tycker det, kan någon förklara detta för mej? Personligen tycker jag att det verkar som att han får rätt kassa odds, på floppen är potten ungefär 24k, Iilari bettar 30 k. alltså är det 54 k i potten, och Patrik måste syna 30k för att vinna 54 = 54 / 30 = 1.8 pot odds han har 5 outs, vilket är 4 mot 1 att förbättras med två kort kvar....varför tycker han att han får bra odds? (jag har säkert gjort nån tankevurpa eller missat nåt här, å jag har aldrig haft särskilt bra koll på oddsen) http://www.youtube.com/watch?v=v5XvTJ26rbs han har 98 mot ziigmund på 8s53s med en blocker på backdoor 8. dvs top pair... han räknar med att ha bästa handen ibland.... dessutom så synar han inte, han går allin, dvs räknar med att få fold ibland... Citera
IBetUFold Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Postad 7 Oktober , 2008 vem är Hoss? Gissar att det är Hoss_TBF på FT http://www.pokerpages.com/players/profiles/63823/matthew-hawrilenko.htm Citera
Supertequila Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Postad 7 Oktober , 2008 gandolf: riktigt bra, hans film var en av de bästa NL-filmerna, trots att den var så innehållslös. var hittar man filmen? Citera
TotalFarsa Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Postad 13 Oktober , 2008 Nu kan jag inte hålla mig längre. Jag läser rubriken som "Live Pros vs. Internet Hoes" Citera
jackbalsam Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Postad 13 Oktober , 2008 var hittar man filmen? jman på CR tror jag Citera
heltoker Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Postad 13 Oktober , 2008 Nu kan jag inte hålla mig längre. Jag läser rubriken som "Live Pros vs. Internet Hoes" dagens hormonstinna ungdom Citera
gEeWhiZm8 Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Postad 13 Oktober , 2008 gandolf: riktigt bra, hans film var en av de bästa NL-filmerna, trots att den var så innehållslös. gandalf = phil galfond = Citera
KingCosmoKramer Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Postad 13 Oktober , 2008 wtf, vem tog bort mitt inlägg med alla roliga bilder? Citera
KingCosmoKramer Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Postad 13 Oktober , 2008 lol @ recensionerna SUP niggah??? omgomgomg, Jennifer philly is in da house Citera
TotalFarsa Postad 14 Oktober , 2008 Rapport Postad 14 Oktober , 2008 dagens hormonstinna ungdom Säger killen med anders eklund som avatar Citera
bananuz Postad 14 Oktober , 2008 Rapport Postad 14 Oktober , 2008 dagens hormonstinna ungdom smakfull avatar... Citera
khaze Postad 5 Mars , 2009 Rapport Postad 5 Mars , 2009 Dessa svenska nl40k spelare som ska ta över världen. Är det odonkor och de andra som sitter på ipoker? Citera
Carandiru Postad 5 Mars , 2009 Rapport Postad 5 Mars , 2009 lol @ recensionerna SUP niggah??? omgomgomg, Jennifer philly is in da house hahahaha Citera
Recommended Posts