Plox Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 Tjoh, vad har hänt med min lobby? Se bilden nedan. Kan inte göra några insättningar eller någonting. Snabb hjälp mottages med öppna armar! Sitter på en nyuppdaterad MacBook. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 Testat installera om? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plox Postad 3 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 Japp typ 4 gånger. Hjälper icke. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
plzgogame Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 Gå in i FullTiltPoker\Graphics\Lobby och se ifall du överhuvudtaget har några filer där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plox Postad 4 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2008 Jo allt ser ut att finnas i \Graphics\Lobby. Mycket märkligt. Inga andra förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plox Postad 4 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
plzgogame Postad 4 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2008 Verkar väldigt skumt, provat att rensa registret efter att du avinstallerat FTP? Vet faktiskt inte vad jag ska komma med för förslag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plox Postad 4 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2008 Nä jag ger upp - funkar helt enkelt inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kepsen Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 Nä jag ger upp - funkar helt enkelt inte. du laddar väl ner fel? det där är väl typ Playmoney klienten? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Full Tilt Support Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 Hej, Det är lite svårt att se i den upplösningen, men uppenbarligen är det något som är fel. Mitt förslag är att du skickar in ett screenshot (gärna med lite högre upplösning) till supporten (support-se@fulltiltpoker.com). Om dom inte kan lösa det direkt så skickar dom det vidare till vår dedikerade McSupport. Ledsen att jag inte kan hjälpa dig mer än så (du ska kunna klicka på "kassan" även om du har playmoney versionen). MVH, Full Tilt Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.