Gå till innehåll

Vad har hänt med min lobby?


Plox

Recommended Posts

  • 3 months later...

Hej,

 

Det är lite svårt att se i den upplösningen, men uppenbarligen är det något som är fel. Mitt förslag är att du skickar in ett screenshot (gärna med lite högre upplösning) till supporten (support-se@fulltiltpoker.com). Om dom inte kan lösa det direkt så skickar dom det vidare till vår dedikerade McSupport.

 

Ledsen att jag inte kan hjälpa dig mer än så (du ska kunna klicka på "kassan" även om du har playmoney versionen).

 

MVH,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...