Gå till innehåll

Pinsamma ögonblick i ditt liv!


freeman

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Svars 675
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

min storebror var ca 7-8år

så frågar han mamma om dom kunde åka till kyrkan :shock:

 

visst sa min mor.

 

dom åkte dit. kom hem .. senare samma dag så frågar min bror mamma igen. kan vi åka nästa söndag? :shock:

mamma: öö.. hmm.. visst

 

dom var där ca 6 gånger i rad.

sista gången så är det bön.

alla sitter tysta i kyrkan och ber.

 

då säger min

bror: nu har jag varit här 6 gånger.. när fan kommer den där jävla jesus?

prästen kollade mycket mycket konstigt på min mor :oops:

 

min mamma tog aldrig mer med honom till kyrkan efter den meningen :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frågan är nog om tråden inte snart måste döpas om till "mest freemanliknande ögonblick i ditt liv"

 

vetej om jag ska ta det som en komplemang eller inte ;)

 

Du vet, om någon annan skulle uppleva det du upplevt så skulle dom säkert sluta att gå utanför dörren överhuvudtaget, du däremot jobbar tydligen hela tiden starkt vidare för ett ärofyllt liv fyllt av bagatellmisstag :D

 

Tror det bara går att se det positiva i det hela när det skänker så många sån stor glädje :]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va ute på stan me tjejen o hon går o kollar ner på ett kvitto så hon har väl glömt att hon inte e ensam på stan,långlördag=asmycke folk. Iaf så krockar hon me en gubbe och i samma ögonblick som hon tittar upp säger hon

- Se dig för o tittar honom argt i ögonen.

Han svarar inte utan försöker trixa sig igenom alla människor me sin blindkäpp.

Lite pinsamt ble de.

 

 

På sweden Rock nu i somras va man ju inte speciellt nykter och gör då korkade saker. Kommer fram till nåt stånd som säljer badkläder,till tjejer. Där ser jag ett par hotpants som va ascoola,pippigula me svart nät utanpå.

Full som jag e så ska ja så klart testa dessa,folk pekade o skrattade åt mig ganska frisk. Dom ligger väl gömda i min garderob nu.

Brukar inte ha sånt på mig men de e ju bara sweden rock en gång om året.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan dra till med en relativt ofarlig historia som hände mig på Kos för två år sedan.

 

Tror det var fjärde dagen jag och grabbgänget supit i rad och vi hamnade nånstans på stora bargatan där vi satt och svepte sambuca, både brinnande och de som inte brann, samt allehanda skit man kan dricka överhuvudtaget.

 

konstigt nog tyckte jag kom vi tebax till hotellet och hittade nycklarna och allt var fint. somnar som en stock.

 

 

Morgonen efter går jag ner mot poolen, möter en av fyra kvinnliga grannar som bor på våningen ovanför oss, som skrattar åt mig och undrar om jag hade kul igår, javisst svarar jag...öhhh, kommer ner till poolen där kompisarna och grannarna sitter.

 

Bland det första jag får höra är frågan om jag inte ville säga nåt, helt blank klämmer ajg fram ett "öhhhhh vadå?"

(Nedan har jag fått åerberättat för mig, det här är mitt livs största totala minneslucka)

 

Runt klockan 4-5 på natten hade jag tydligen stått utanför hotellrummet som var låst, skrikit och bankat som fan på dörren, då mina kvinnliga grannar öppnat och jag gått in och skrikit något i stil med: "Ingen jävla efterfest här, UT MED ER!" Och skrikit om det i kanske tio minuter. Sen hade de på nåt sätt fått ut mig ur rummet igen.

 

Efter detta gick jag tydligen ner en våning till mitt eget rum 238 och inte 338 som våra grannar bodde i och däckade rätt snabbt.

 

kuriosa: Ett par andra grannar hittade min rumskamrat i en gränd och de fick hjälpas åt att häjlpa honom till hotellet den natten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var tyvärr inte med om detta själv, utan polarna som var i Österrike på skidresa har återgivit den.

 

Kompisen i fråga blir alltid lite för berusad. De hade varit på after skin, och de andra hade kunnat fixa ihop sig med tjejer, så killen vandrade hemåt själv. Killen hade inte kunnat hitta nycklarna till sitt eget rum, och kunde inte ta sig in i sitt rum, samtidigt som han blev skitnödig.

 

Panik som det var i fyllan sa kläattreade han upp på balkongen till polarnas rum och kröp in genom ett fönster.

 

Han vaknar upp naken i en av kompisarnas säng med en städtant som står och glor argt på honom. Han förstår inte varför hon är så arg.

 

Hon lämnar rummet, och i samma veva kommer polarna hem. De går in i badrummet och upptäcker varför städerskan är så arg.

 

Tydligen hade killen bara satt sig i badkaret och sprutlackerat insidan. Hela badrummet stank, och badkaret hade fått sig en brun nyans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har en pinsam historia att skriva ner. men jag låter den personen ifråga ha en möjlighet att skriva ner den själv :D för det var inte pinsamt för mig utan för den andra pga av mig ;)

 

Hon ville inte skriva själv utan tyckte att jag skulle skriva 8-)

för jag förklarar så roligt.

 

hur som helst så skriver vi anon som namn ;)

 

vi sitter hemma hos anon kl 02.00 och snackar skit om livet etc

diskuterar förhålladen.. för och nackdelar.

 

anon: jag tycker det är skönt med killar man kan lita på

freeman: naju. det känns ju säkert!

anon: om man har haft ett förhållade över 1 år så vet man ju att man kan

lita på sin partner

freeman: självklart

anon: man slipper allt trassel med killar osv

freeman: ja.

anon: man kan lita på dom

freeman: jupp och man vet om det där med safeword oxå

( safeword är något man använder inom S&M och tyskhårdporr med piska etc om det gör FÖR ont så säger man ordet så slutar partner med piskan/högklckade skorna )

anon: just det. du vet vad jag pratar om!

 

nu ser jag hur anon kom på sig själv om det hela hur jag verkligen hade lagt in ordet så snyggt så hon avslöjade sig själv. hon blir BLODröd i ansiktet och tittar på mig och halv garvar.

anon: det var... inte så jag menar utan..

freeman: ja med ett XXXL leende på läpparna...

anon: fyfan va du är elak

 

jupp. inte lätt i bland :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har en pinsam historia att skriva ner. men jag låter den personen ifråga ha en möjlighet att skriva ner den själv :D för det var inte pinsamt för mig utan för den andra pga av mig ;)

 

Hon ville inte skriva själv utan tyckte att jag skulle skriva 8-)

för jag förklarar så roligt.

 

hur som helst så skriver vi anon som namn ;)

 

vi sitter hemma hos anon kl 02.00 och snackar skit om livet etc

diskuterar förhålladen.. för och nackdelar.

 

anon: jag tycker det är skönt med killar man kan lita på

freeman: naju. det känns ju säkert!

anon: om man har haft ett förhållade över 1 år så vet man ju att man kan

lita på sin partner

freeman: självklart

anon: man slipper allt trassel med killar osv

freeman: ja.

anon: man kan lita på dom

freeman: jupp och man vet om det där med safeword oxå

( safeword är något man använder inom S&M och tyskhårdporr med piska etc om det gör FÖR ont så säger man ordet så slutar partner med piskan/högklckade skorna )

anon: just det. du vet vad jag pratar om!

 

nu ser jag hur anon kom på sig själv om det hela hur jag verkligen hade lagt in ordet så snyggt så hon avslöjade sig själv. hon blir BLODröd i ansiktet och tittar på mig och halv garvar.

anon: det var... inte så jag menar utan..

freeman: ja med ett XXXL leende på läpparna...

anon: fyfan va du är elak

 

jupp. inte lätt i bland :D

 

hahaha, stackars anon, du är verkligen elak ibland :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har en pinsam historia att skriva ner. men jag låter den personen ifråga ha en möjlighet att skriva ner den själv :D för det var inte pinsamt för mig utan för den andra pga av mig ;)

 

Hon ville inte skriva själv utan tyckte att jag skulle skriva 8-)

för jag förklarar så roligt.

 

hur som helst så skriver vi anon som namn ;)

 

vi sitter hemma hos anon kl 02.00 och snackar skit om livet etc

diskuterar förhålladen.. för och nackdelar.

 

anon: jag tycker det är skönt med killar man kan lita på

freeman: naju. det känns ju säkert!

anon: om man har haft ett förhållade över 1 år så vet man ju att man kan

lita på sin partner

freeman: självklart

anon: man slipper allt trassel med killar osv

freeman: ja.

anon: man kan lita på dom

freeman: jupp och man vet om det där med safeword oxå

( safeword är något man använder inom S&M och tyskhårdporr med piska etc om det gör FÖR ont så säger man ordet så slutar partner med piskan/högklckade skorna )

anon: just det. du vet vad jag pratar om!

 

nu ser jag hur anon kom på sig själv om det hela hur jag verkligen hade lagt in ordet så snyggt så hon avslöjade sig själv. hon blir BLODröd i ansiktet och tittar på mig och halv garvar.

anon: det var... inte så jag menar utan..

freeman: ja med ett XXXL leende på läpparna...

anon: fyfan va du är elak

 

jupp. inte lätt i bland :D

 

haha, kan just tänka mig XXXL leendet ^.^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...