Gå till innehåll

Pinsamma ögonblick i ditt liv!


freeman

Recommended Posts

  • Svars 675
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

.....inte. Skallgång bildades och efter ett par timmar hittar man mig ståendes invid en tall, bara den vita rumpan stack fram bakom tallen. Efter ytterligare en timmes försök att övertala mig att komma tillbaka och lägga mig kläcker jag den briljanta frasen: Gå ni, jag skall bo här....

 

Oj oj oj heeelt klockrent!! Mera sånt!! :) Det här knäcker ju nästan Freeman... Får vi en kontring Freeman? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok..

året var väl 1994-1995 och jag var arbetslös och hängde mkt på en biljardhall i stan.. umgicks i ett stort gäng och det hände väl att vi råka in i en hel del slagsmål och många fick dåligt rykte i vår lilla stad.. (tror tom AB döpte om skara till lilla chicago) iaf.. jag försökte övertala mina föräldrar att köpa denna biljardhall vilket gick vägen med min pappas varnande finger att han ville minsann inte veta av några mer slagsmål eftersom det inte gick ihop.. (nu var jag inte den som slogs men det trodde ju han föga på)

 

Då hände det som så att en lördagsnatt runt 0330 blev jag uppringd av en av dessa "slagskämpar" som sluddrade: kom nerj till schtaan.. djävla dryyga sthlm-are som tror dom är tuffa.. eftersom dessa folk var både kompisar och kunder så tänkte jag att faan, jag får nog dra dit och skicka hem dom.. på med kläderna och då vaknade min sambo som också förmanade mig att jag inte skulle slåss.. jag lovade och svor att jag inte skulle hitta på några dumheter och begav mig ner mot stan..

 

väl där skickade jag hem alla.. (typ 10-15 st) och skulle hem och lägga mig.. hoppar ner i sängen och känner mig nöjd med att ha avstyrt det mesta.. då kommer katten och hoppar upp i fönsterbrädan och välter ner en liten kruka rakt på mitt ögonbryn så det gör ont som XXXX, jag flyger upp i mörkret och famlar ut i köket, trött som fan. sliter tag i ett mjölkpaket och kyler ner.. ahhh.. det gick nog bra tänkte jag groggy av sömnbrist och gick och la mig..

 

följande som utspelade sig har jag bara ett diffust minne av men tilläggas kan att min sambo var en rödhårig, aggressiv tjej som man inte sket på näsan..

 

hon väcker mig med att bara stå och skälla o gapa och undrar vad i xxxx jag sysslade med igår? ehh.. inget.. jag fick hem allihop.. jaså?? så du slogs inte? NEJ ff.. höjde inte ens handen åt ngn säger jag samtidigt som jag ska sätta mig upp och märker att kudden har "klistrats fast" mot mitt ansikte av allt jag har blött från ögonbrynet, blod i hela sängen, ett rött mjölkpaket i kylen och min förklaring om katten kändes inte riktigt som om den skulle gå hem.. :roll:

 

Så där fick jag stå bakom disken med svullet ögonbryn och notiserna haglade både i lokalpressen och på text-tv om "gängslagsmålet i skara"

farsan var på mig och polarna garvade rått och kom med diverse historier till min sambo för att krydda min tillvaro lite extra.. :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är en historia som utspelar sig bland folk jag knappt känner, men genom gemensamma vänner har den här historien cirkulerat ett bra tag nu.

 

Det handlar om tre killar som är på personalfest, varav en är utnämd till fullast redan innan festen börjar. Han blev till slut redigt full och hans två kompisar bestämmer sig för att hjälpa sin ragglande och svamlande och tafsande kollega hem.

 

Dom beställer en taxi och när den kommer blir dom tvungna att åka med eftersom taxiföraren vägrade ta med sig den fulle ensam. Kompisarna tycker taxiföraren överdriver men hänger självklart med. Den fulla slänger ur sig sin adress som visar sig vara ungefär 200 kronor från stan. När dom kommit fram ber dom taxin vänta, eftersom dom två lagom fulla kollegorna till den aspackade inte hade festat färdigt och skulle behöva skjuts in till stan igen. Dom ragglar fram till dörren med sin halvt sovande kollega över axlarna och ber honom plocka fram nyckeln. Han har ingen visar det sig så dom känner på dörren. Upplåst! Vilken tur! Dom hjälper kollegan innanför dörren och han stapplar målmedvetet in i närmsta rummet och däckar på en dubbelsäng. Kompisarna börjar klä av honom när dom hör steg i trappen.

 

En medelålders man kommer ner i morgonrock och undrar vad som står på. En utav kamraterna antar att det är pappan och möter honom och säger:

 

- Förlåt att vi stör, men vi hjälper bara Magnus komma i säng. Han fick nog i sig lite för mycket på festen bara.

 

Pappan kollar på dom tre berusade männen och undrar lite lätt:

 

- Vem i helvete är Magnus!? Och vad f*n gör ni i mitt hus!?

 

Kollegorna får lite panik. Mannen känner inte deras vän som ligger halvnaken och totaldäckad på dubbelsängen i rummet här bredvid? Aj då.

 

Kamraterna ber tusen gånger om ursäkt, rafsar ihop Magnus och hans kläder och rusar ut till taxin. Väl framme bubblar ordet "skor" ut ur Magnus mun. Fan! Inte vågar vi gå tillbaka för att hämta skorna? Jo då, dom klunsar (sten, sax påse) om vem som ska gå den fruktansvärt pinsamma vägen tillbaka för att knacka på och störa mannen ytterligare. Förloraren hittar bara en sko, tar den och springer. När dom luskat ut rätt adress ur Magnus visar den sig ligga i grannkommunen på andra sidan av stan.

 

Nästa morgon, en dyr taxiresa fattigare och en bra historia rikare, förhör dom Magnus på information angående den felaktiga adressen. Är det en gammal flickväns adress? Vad är kopplingen? Varför sa du den? Men Magnus menar att han inte ens visste att en sådan adress existerade och knappt varit i stadsdelen i fråga över huvudtaget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade precis flyttat till stockholm och får jobb som budbilschaufför genom att

tvär ljuga om min lokalkännedom och tidigare arbeten. Får åka med en kille i 3 dar för att lära mig en morgon tur, ska lasta aftonbladet/expressen på tryckeriet och köra ut en lastbil full till andra mindre bilar och sen köra en rutta. Första dagen kommer jag såklart en halvtimme sent (började 05.00 är sjukt morgontrött) och det blir yberstressigt från start...står 15 bilar och väntar på en redan. Får på allt jag ska ha och drar iväg. lyssnar på radion och hör trafikupplysningen säga ngt om att en lastbil läcker ut tidningsbuntar i söderledstunneln, tänker inte mer på det och kör på, då ringer chefen: dom pratar om dig på radion. HELLVETTE!! polletten trillar ner...

Tittar i sidospegeln och ser att sidoluckan står rakt ut och buntarna flyger ut.

Tvärnitar och stänger luckan...tappade 4000 tidningar och stängde av söderleds tunneln i 3 timmar. Passerar normalt dryggt 100 000 bilar där en måndag morgon nu vart det kö till typ nynäshamn.. totalkostnad för det? 2mille? :roll:

Well, klockan är nu ca 06.30 och har 3km kvar till platsen dom andra väntar på....hittar inte ett smack och dyker upp runt 07.30 efter några telefonsamtal till från chefen, Var e du nu? (han försöker iafl att låta trevlig fortfarande)

Resten av dagen går riktigt hyffsat tills jag kommer till gamla stan och ska leverera till två affärer på västerlånggatan. Tycker det ser lite trångt ut men kör in och det är precis så att sidospeglarna klarar väggarna. Kommer till första stoppet och slänger ur grejerna och ska köra vidare då det knackar på rutan..

Länsman: du det här är en gågata

Jag: åfan

300 i böter

Har ett stop kvar på gatan och kör dit.

Knackar på rutan igen:

Länsman: jag sa det här är en gågata

Jag: jo men jag måste ju köra ut på nåt sett, kan ju inte backa direkt, för trångt.

Länsman: du kör åt fel håll 300 böter till.

Lite tung första dag :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I min ungdom dejtade jag en tjej som bodde hemma hos sina "konservativa" föräldrar.

Det innebar att de gånger vi ville ha lite äktenskapsliknande umgänge fick det bli hemma hos mig.

Denna kväll hade vi varit på bio och jag skulle köra tjejen hem efteråt,

Ehuru så föll lusten på oss båda under hemfärden och det hade resulterat i en ordentlig omväg att åka till min lya.

Sen kväll, mörkt ute, sugen på ett nyp, vad göra?

Jo, leta upp en undangömd skogsstig för att idka sexuellt umgänge i bilen..... att klä av sig i bilen i upphetsat tillstånd= enkel match,

klä PÅ sig i bilen efter avslutad akt= ganska bökigt.

Jag tar helt sonika mina kallingar och hoppar ut ur bilen bara för att upptäcka en kärring med en pekingeser i koppel, hon stirrar så ögonen höll på att ramla ur skallen på henne.

Jag fick ett skrattanfall och hoppade tillbaka in i bilen, startade densamma och försökte backa ut på vägen. (Inte så lätt med igenimmade rutor)

Flickvännen var inte lika road av situationen som jag, men det hade kunnat vara värre, vi hade kunnat hamna i en poliskontroll endast iförda underkläder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Denna story passar kanske under arbetsskada egentligen, iaf: Jag jobbar som fotograf och är denna dag på begravning privat. När kyrkan är klar och kaffet druckits upp samlas släkten utanför och ska ta gruppkort. Jag riggar kameran, slår på självutlösaren och utbrister reflexmässigt: -Och så ser alla glada ut!

tystnad..

:oops:

Kanske inte så passande, tänker fortfarande på det och mår lite dåligt..

 

Hade precis blivit varm i kläderna som nybliven resesäljare och var alltid artig och trevlig med kunderna. Det ringer en kund som ska åka på begravning. Som vanligt är sådana resor något som man inte planerar i god tid så biljetterna kostade en del. Glad i hågen att jag sålt bra avslutar jag med "Ha en trevlig resa" och inser i samma ögonblick vad jag sagt och att det inte finns ord i världen som kan rädda mig. Dunkar huvudet i bordet några ggr sekunderna efteråt när kunden lagt på.

 

 

PS jag är fortfarande trevlig men väljer mina ord bättre nu för tiden. DS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min kompis Hanna var på semester med sina föräldrar och sin första pojkvän, Johan. Hon var väl runt 15 år.

På morgonen vaknar de tidigt och Johan känner för att köra lite doggystile innan det är dags att gå upp. Hanna ställer sig i position och inväntar.. ja..

Efter en kort stund blir hon irriterad på Johan eftersom inget sker.

 

"Ska du köra in den nån gång eller???!"

 

När Hanna sedan vänder sig om ser hon att Johan sitter med täcket över sin kropp o stirrar rakt fram. Hon följer hans blick och möter då sin fars lika chockade blick. :oops:

 

"Öh, jag skulle... bara... säga att det... är frukost snart..."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på en story från språkresan -95...

 

Mina föräldrar gav mig valet mellan språkresa eller konfirmera mig. Som uppfostrad till ateist-fundamentalist var det inget svårt val, vilket dessutom gjorde mina föräldrar lyckliga.

 

Så ivag till södra Tyskland. Träffade min underbart slappa värdfamilj som inte hade några som helst krav på mig. De odlade marijuana i köket och det enda jag behövde tänka på var att vara tyst när jag kom hem om nätterna. I samma familj bodde två fransmän och dessa rökte på med vår kära värdfamilj varenda dag. Själv rörde jag aldrig drogerna men brydde mig inte heller om de ville hålla på.

 

På ovanvåningen i huset fanns ett allrum där familjen och mina franska rumskompisar titt som tätt satt och rökte på och pipor, haschkakor och andra tillbehör låg framme helt öppet på soffbordet.

 

Efter en tung utekväll hade jag däckat på soffan i allrummet. Tidigt nästa morgon vaknar jag av att någon tar tag i mig och ruskar om mig hårt. När jag bakfull och yrvaken efter några sekunder till slut får upp ögonen ser jag rakt in i ett isblått ögonpar tillhörande två meter tysk poliskonstapel. Jag tittar på honom och vrider sedan blicken åt vänster där jag ser en prydlig hög droger och allehanda drogrelaterade redskap. Jag inser förstås att detta inte ser bra ut för min del. Innan jag hinner öppna käften rycker han upp mig från soffan och släpar ner mig för trappan. Ett gäng piketpoliser håller som bäst på att vända upp och ner på hela huset.

 

Den tyska konstapeln släpar mig mot ytterdörren och eftersom jag endast är iförd morgonrock och kalsingar ber jag att få ta med mig lite kläder. Utan att släppa min arm drar han in mig i mitt rum och vänder upp och ner på min väska innan jag får ta ett par jeans och en t-shirt. Sedan blev jag hårdhänt inkastad i en piketbuss med kläderna fortfarande i famnen.

 

Väl framme på stationen blev jag förhörd av en tysk polis som faktiskt kunde svenska. Som tur var var denne man något mer sympatisk än SS-gubbarna som gripit mig. Mina franska "vänner" hade de ännu inte plockat in så det fanns ingen som kunde bekräfta att jag faktiskt inte hade något med haschet att göra. Fy fan vad rädd jag var. Jag var ju helt i händerna på några franska pundare. De hade lätt kunnat säga att jag visst var "delägare" i drogerna och därmed hade det varit gonatt.

 

När de senare på eftermiddagen väl hade fått tag på fransoserna så sa de som det var, att jag inte hade något med saken att göra. Mitt urinprov var dessutom negativt (så klart) så efter en natt i tysk arrest var jag äntligen fri!

 

Jag visste ju att jag var oskyldig så så himla pinsamt var ju inte just den biten. Det pinsamma var att man fick ringa hem till mamma och berätta att man satt i tyskt polisförvar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta kanske inte kan klassas som en pinsamhet men det var jävulskt korkat i alla fall. Återigen är mr sprit inblandad, ber om ursäkt för detta.

 

94-95 nåtsånt, jag är på fest med ett ganska stort kompisgäng. Vi har sååå trevligt så.

Jag ska ta mig en tagg men ser att det är precis fullproppat vid köksfläkten så jag tar på mig skorna och traskar ner till porten. Festen är på andra våning.

Jag avnjuter min fyllecigg, slår en drill i närmaste buske och märker att jag inte kommer in, det är ju låst för fasen. Jag busvisslar, ingen hör. Jag kastar småsten på köksfönstret, ingen reagerar.

Går runt hyreshuset och ser att balkongdörren är öppen så jag bestämmer mig för att klättra upp, något jag faktiskt gjort ganska många gånger till den här lägenheten så greppet var inget nytt.

Jag häver mig upp smidig som jag är(var) utan större problem och när jag tittar över kanten till balkongen ser jag att en av mina polare sitter där på huk och liksom ser lite lurig ut, han tittar besviket upp mot mig och meddelar att han tänkte skrämma mig. HAHA! Utbrister jag, där gick du bet!

 

Då nyper han mig i snoken och jag släpper taget och säger aj!!

Smartass!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla de gånger man snackar skit om någon som står bakom ryggen..

 

Nja en polare sa en gång åt en snubbe "Jag ska knulla din farmor i hennes urtorkade murra" på skämt (jag vet ,kass humor) vad han dock inte visste var att killens farmor dött för 2 dagar sen :P Lite små skämmigt..

 

Kan också berätta en historia om då min polare miste oskulden, för sisådär 1.5 vecka sen, så det här är en fräsch historia!

 

Vi var i Gran Canaria, Playa del ingles, och mitt emot oss bodde 2 tyskar. En var helt okej, och en var tjock. Vi festade lite med dom i lägenheten också drog vi ut på nått diskotek. Det roliga var att när han blev full började han ragga på den tjocka tjejen, MYCKET! De drog iväg till vårat hotell vid kanske 12 tiden nått sånt, när jag vaknade kl 7 inne på hotellet (vet ej hur jag kom dit, vad klockan var eller nått.. too much alcohol) så låg han där på sängen, också sa han att de hade haft sex. Det roliga var då att tjejen (som var en tysk och knappt kunde engelska) hade fått mens under akten och det var blod över hela sängen! Det var även ett litet handavryck på kudden! Kan ni tro att jag skrattade? Dan efter kallade hon som jobbade i receptionen på oss, och han fick €6 i böter för lakanen. Det var skoj också ska ni tro. Sa jag att de bodde mitt emot oss? Vi träffade ju givetvis på dom och de ville hänga med oss! Det slutade med att jag fick säga åt den tjocka att han hade flickvän så de skulle lämna oss i fred, vilket typ inte gjorde. Jag brydde mig dock inte, tyckte bara det var skoj, han var dock lite grinig. Nu vet alla på skolan, eller alla i hela min stad om det och han har inte vågat visa sig på skolan än, trots att vi kom hem under Torsdagen =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla de gånger man snackar skit om någon som står bakom ryggen..

 

Nja en polare sa en gång åt en snubbe "Jag ska knulla din farmor i hennes urtorkade murra" på skämt (jag vet ,kass humor) vad han dock inte visste var att killens farmor dött för 2 dagar sen :P Lite små skämmigt..

 

Kan också berätta en historia om då min polare miste oskulden, för sisådär 1.5 vecka sen, så det här är en fräsch historia!

 

Vi var i Gran Canaria, Playa del ingles, och mitt emot oss bodde 2 tyskar. En var helt okej, och en var tjock. Vi festade lite med dom i lägenheten också drog vi ut på nått diskotek. Det roliga var att när han blev full började han ragga på den tjocka tjejen, MYCKET! De drog iväg till vårat hotell vid kanske 12 tiden nått sånt, när jag vaknade kl 7 inne på hotellet (vet ej hur jag kom dit, vad klockan var eller nått.. too much alcohol) så låg han där på sängen, också sa han att de hade haft sex. Det roliga var då att tjejen (som var en tysk och knappt kunde engelska) hade fått mens under akten och det var blod över hela sängen! Det var även ett litet handavryck på kudden! Kan ni tro att jag skrattade? Dan efter kallade hon som jobbade i receptionen på oss, och han fick €6 i böter för lakanen. Det var skoj också ska ni tro. Sa jag att de bodde mitt emot oss? Vi träffade ju givetvis på dom och de ville hänga med oss! Det slutade med att jag fick säga åt den tjocka att han hade flickvän så de skulle lämna oss i fred, vilket typ inte gjorde. Jag brydde mig dock inte, tyckte bara det var skoj, han var dock lite grinig. Nu vet alla på skolan, eller alla i hela min stad om det och han har inte vågat visa sig på skolan än, trots att vi kom hem under Torsdagen =)

 

Du är inte så gammal va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla de gånger man snackar skit om någon som står bakom ryggen..

 

Nja en polare sa en gång åt en snubbe "Jag ska knulla din farmor i hennes urtorkade murra" på skämt (jag vet ,kass humor) vad han dock inte visste var att killens farmor dött för 2 dagar sen :P Lite små skämmigt..

 

Kan också berätta en historia om då min polare miste oskulden, för sisådär 1.5 vecka sen, så det här är en fräsch historia!

 

Vi var i Gran Canaria, Playa del ingles, och mitt emot oss bodde 2 tyskar. En var helt okej, och en var tjock. Vi festade lite med dom i lägenheten också drog vi ut på nått diskotek. Det roliga var att när han blev full började han ragga på den tjocka tjejen, MYCKET! De drog iväg till vårat hotell vid kanske 12 tiden nått sånt, när jag vaknade kl 7 inne på hotellet (vet ej hur jag kom dit, vad klockan var eller nått.. too much alcohol) så låg han där på sängen, också sa han att de hade haft sex. Det roliga var då att tjejen (som var en tysk och knappt kunde engelska) hade fått mens under akten och det var blod över hela sängen! Det var även ett litet handavryck på kudden! Kan ni tro att jag skrattade? Dan efter kallade hon som jobbade i receptionen på oss, och han fick €6 i böter för lakanen. Det var skoj också ska ni tro. Sa jag att de bodde mitt emot oss? Vi träffade ju givetvis på dom och de ville hänga med oss! Det slutade med att jag fick säga åt den tjocka att han hade flickvän så de skulle lämna oss i fred, vilket typ inte gjorde. Jag brydde mig dock inte, tyckte bara det var skoj, han var dock lite grinig. Nu vet alla på skolan, eller alla i hela min stad om det och han har inte vågat visa sig på skolan än, trots att vi kom hem under Torsdagen =)

 

Du är inte så gammal va?

 

Spela roll!

 

Det var ju en bra story!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade druckit coccilana etyfin (Stark hostmedicin) 0,5 liter på 3 dar.

Lite väl mycket överdos om man säger så. En av biverkningarna som stod på bipacksedeln var förstoppning, å det va naturligtvis det jag råkade ut för.

 

Jag kom hem från krogen full som ett ägg, hade inte skitigt på en v.

Jag va så jävla skitnödig så jag va nära till tårar. Jag satte mig på dasset å började pressa.....En gigantisk stenhård termos hade jag att kämpa mot.

Arslet öppnar sig å visar botten, men sen kommer det inget mer.

Jag får varken ut eller in den igen.

Efter att jag suttit ett bra tag och försökt "vaggat" ut den beslutar jag mig för att föda ut den.

Jag "bäddar" med handdukar på duschgolvet å lägger mig på rygg.........

Inget händer. Där ligger jag, klappfull med en puck i analen som varken vil in eller ut.

Jag blir tvungen att gå "framåtlutad å med särade ben" till verktygsskåpet och hämta en plattmejsel.

Går tillbaka till toan, letar med mejseln efter centrum på bajsen, å börjar bända ut bit efter bit tills att arselet har stängt sig. Sen va det go`natt.

 

Inte särskilt smakligt men lite kul i allafall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...