Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Kom inte iväg till golfen idag av nån anledning.. Vet inte varför, fastnade typ framför lite nya south parkavsnitt.. Fy fan va kul de är.

Lirade en slö session nu.. Ett 5/10 hu och ett 7.5/15 med bra värde. Jag plussade 1k trots kass koncentration. Ska försöka hitta ork till en seriös grind senare ikväll.

• Svars 413
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Ari gold ftw men min favorit är endå Vince bror (vad han nu heter har jag glömt) han är iaf helt klonkren :)

Johnny Drama är en total klassiker :-)

Ferrell gör Ron Burgundy igen

Will Ferrell och Adam McKay arbetar på uppföljare till Anchorman.

Min kung ska alltså återvända till bioduken! Som upplagt för fest!

Postad

Förstår inte hur folk kunde gilla senaste entourage.. Men jag accepterar deras åsikt antar jag :rolleyes:

Kort kvällssession som slutade med ett +. Ett + på ca 950kr. Det borde verkligen ha varit mer då jag muckade med svansen mellan benen mot heltokers spewspel.. 1600 till att hämta dära. Sen träffade jag ganska så bra också, så lite missnöjd är jag allt med resultatet. Dagen slutar ca 2k upp iaf och månaden har än så länge flutit på bra, hoppas på fortsatt medgång.

Avrundar kvällen med en film nu, Sweeney Todd med Johnny Depp. Har hört och läst mkt bra om den så förhoppningar finns.

Postad

Sweeney Todd är riktigt genialisk. Dessutom gillar tjejen den eftersom hon älskar musikal (man får hålla för ögonen på henne när det värsta blodet sprutar dock).

Postad

Kom precis hem från ett badmintonpass med en polare. Gick bra mycket bättre idag än tidigare och mitt gamla spel börjar komma tillbaka mer och mer. Vann 4 raka set innan timmen var slut.

Har också hunnit hitta lillbacket på en omahasession på svs. Var löjligt kass action igång på texas 5/10 så det blev omaha istället. Spelade bra men inget stod, backet var på knappt 700. De ska jobbas igen på texas senare ikväll. Har satt upp en spontan regel också, jag ska spela med stopkloss. Jag har satt den på 5k, skulle jag hamna på 5k back en dag så blir det inget mer spel PUNKT. Jag tror de är bra för mig att känna att jag inte kommer backa mer än 5k en och samma dag, jag har inte brådis att vinna pengar, svs finns kvar imorgon också.

Postad

Plockade tillbaka de jag torskade tidigare på omaha. Var ganska bra + ett tag men hamnade på fel sida i några större potter som gjorde att resultatet inte blev riktigt så fint som man kunnat hoppas. Men men är iaf even för dagen nu. Kollar lite film och dylikt nu, kanske blir mer spel senare om jag får lust.

Postad

Så jävla förbannad på mig själv nu.. Sätter mig och spelar en helt onödig session då jag varken är sugen eller fokuserad.. Börjar med att ge bort 1k på ett spewspel. Nu blir jag ännu argare på mig själv för att jag inte lägger ner. Sitter istället och blir utdragen tills jag äntligen hittar ett set i 4-vägspott. 99 på K94 regnbåge. Big suprise att man är uppe mot KK.. Så istället för even så slutar dagen 4700 back eftersom jag sätter mig och spelar helt i onödan. Hatar när jag gör såhär..

Inte nog med det.. Horan i KK vs 99 handen tog hela sin timebank innan han synade mitt shove..

Postad

Ganska knivigt läge imo.. fjallis verkar vara en bra aggressiv spelare som inte bjuder på några spewspel.. Hur lirar vi denna?

***** Hand 824078388 *****

7.50/15.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 9 oktober 2008 14:16:20

Frida 4 (Vanlig/Cash Game)

Plats 1: fjallis (3889.76)

Plats 2: Burgendy (3425.83)

Plats 3: marie28 (959.31)

Plats 4: Aemmiz (1295.11)

Plats 5: Tomtefan (1241.38)

Burgendy lägg LM 7.50

marie28 lägg SM 15.00

** Giv **

Burgendy: :Qc::Qh:

*** Bet Runda 1 ***

Aemmiz Lägg

Tomtefan Lägg

fjallis Höj till 52.50

Burgendy Höj till 210.00

marie28 Lägg

fjallis Syna 210.00

*** Flop(Board): *** : [:8d:, :2s:, :Ts:]

*** Bet Runda 2 ***

Burgendy Satsa 315.00

fjallis Höj till 765.00

Burgendy ??

Postad
Stationera lite. Inte säker på om jag vill stationera av hela stacken dock.

Agreed. Syn flopp, check/syn turn, möööjligen att man kan hitta vik om färgkort kommer. River gets nasty! Men blankar river och han pushar så lär han ju inte spela några sämre händer så för värde iaf.

Postad

Blivit två mindre sessioner idag, den ena gick bättre än den andra. Ganska seg dag överlag, ligger iaf en 5hundring +. Tvivlar på om de blir mer spel ikväll då jag är löjligt trött, tänker inte upprepa gårdagens misstag.

Postad

Stabil och skön start på dagen. Lirade nån timme och plussade ca 4k. Träffade några finfina händer och spelade riktigt stabilt.

Sorry att jag postar så dåligt med händer, men utan pokertracker är det ett jävla slit att leta i svs hh. Nån som vet om man manuellt kan importera händer från svs i PT3 eller om man måste fixa PT2? Har ju PT2 på min stationära som jag inte längre använder, kan man på nåt sätt få den gamla databasen till den nya bärbara istället?

Ikväll blir det förmodligen en hel del spel då jag antagligen ska grinda med några polare. Nu måste hunden på promenad, later.

Postad

Stationera är väl bara att göra det stations gör (syna).

Kul att det gick bra idag sture. Själv hittade man årets första riktiga rejäla tilt men backade "bara" 2800 på nåt otroligt sätt.

Postad
Stationera är väl bara att göra det stations gör (syna).

Kul att det gick bra idag sture. Själv hittade man årets första riktiga rejäla tilt men backade "bara" 2800 på nåt otroligt sätt.

Mm spelet flöt otroligt bra på dagen, får hoppas att det håller i sig kvällen ut nu när det verkar bli långgrind :-)

Jerico+tilt? de var mig en överraskning, skönt att backet var hanterbart iaf. Kommer man stöta på dig ikväll också?

• Skapa nytt...