Gå till innehåll

jm_j har för mycket fritid


jm_j

Recommended Posts

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nu har du sällskap, tappade 8k plusset på 5/10 och 7,5/15 på 3min så jag är nog bra värde..

 

Det är tyvärr bara Svenska Spel som har bra värde.

 

Det blev lite kul iaf. Det är så jävla tråkigt när folk hela tiden lägger sig när jag satsar med skräp.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har kommit i underfund att jag är ett av dom sämsta pokerspelare i världen och bör lägga av med pokern asap. :cry:

 

http://officialpokerrankings.com/partypoker/hajmat0/poker/results/00295D9F9FFA4FC6ADB86F8EA66BB1D1.html?t=2

 

inte sämre än mig http://officialpokerrankings.com/pokerstars/Ferna123/poker/results/93679F94DE944BCEBB83DE52C3DBFEB4.html?t=2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

O vad det är härligt med ivriga och klantiga telefonförsäljare.

 

Jag svarar på jobbtelefonen 19:30 (i tro att det är chefen eller en kompis): DÖÖÖÖDA!!!! Och tjejen bara fortsätter sitt inövade försällningssnack. Hon brydde sig inte om att vi skiter i Tele2 eftersom vi ska byta till ett billigare företag och göra oss av med ett par nummer. Sedan till mina: "Jag får inte bestämma något itelefon (hon sa att det skulle bara ta 2 minuter att fixa), jag måste ha styrelsens godkännande för sådana här saker. "Jag skiter fullständigt i vad det händer om vi bara får det billigt i 12 månader. Då kan vi byta ändå och jag kommer inte vara den ansvarige eftersom jag troligtvis inte är kvar då" svarar muppen: "ni kan få det billigare (än tidigare måste det ha stått i hennes instruktioner) under tiden.

 

Sedan skulle hon kolla på några priser men antagligen var hennes couach som passade att lägga på luren för försäljaren verkade lite för ivrig för en kund som hon har 0% chans med...

 

 

Du fattade kanske inte ironin... Man måste vara inloggad för att kunna se statistiken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Zoinka doinka sig live CV och jobbansökan på engelska för andra eller tredje gången i livet. Hoppas att PokerStars nappar...

 

Hade en skrattanfall för minst tionde gången på sistone. Termen "Brick and mortar poker" (=live) har lite annan betydelse för mig än de flesta andra sedan mitt förlängda "studiebesök" i Tallinn... :roll:

 

 

Lite BDSM han ifs kan vara kul ibland...

 

 

(Där rykte jobbet)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Nu jävlar är det full ös här.

 

Pokermässigt har jag pissat iväg det jag vunnit på nätet live.

 

Annars har jag gjort många ledsna och sagt up mig från jobbet ca fr.o.m. slutet av juni (skulle få jobba kvar i stort sätt resten av livet om jag ville).

 

Försöker hitta något vettigare som jag trivs bättre med under tiden. Har jobbat med gamla alkisar och knarkare i 7 år nu och det har satt sina spår och fortsätter jag länge till kommer jag att spåra ur fullständigt.

 

Ikväll blir det otryggt i Vällingby, Råcksta och Blackeberg.

(full finne i farten-varning)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jm_j

 

Nu är du skyldig oss en update.

 

1) Lägenheten? Får du bo kvar?

2) Var du inte uppsagd? Fick du behålla det men sa upp dig?

3) Vad ska du gör nu?

4) Håller vikten?

5) Hur har du klarat dig utan PF under pausen?

6) Citat: "Nu ser allt allmänt mörkt ut" Fixat?

7) Citat: "Fullt ös" Låter iaf riktigt kul!

 

Ja, det var en början det kommer säkert fler frågor, riktigt kul att du är tillbaka iaf! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jm_j

 

Nu är du skyldig oss en update.

 

1) Lägenheten? Får du bo kvar?

2) Var du inte uppsagd? Fick du behålla det men sa upp dig?

3) Vad ska du gör nu?

4) Håller vikten?

5) Hur har du klarat dig utan PF under pausen?

6) Citat: "Nu ser allt allmänt mörkt ut" Fixat?

7) Citat: "Fullt ös" Låter iaf riktigt kul!

 

Ja, det var en början det kommer säkert fler frågor, riktigt kul att du är tillbaka iaf! :mrgreen:

 

1) Lägenheten är det helt kört med men jag har nytt på gång.

2) Om jobbet var det frågan om pengar med det är löst med råge som det ser ut just nu.

3) Framåt.

4) Hade en dipp upp på ca 5kg efter vadslagningen men nu är den på väg nedåt i lagom fart (ca 1-2kg i månaden) Använder inte våg utan litar på spegeln istället.

5) Klarade mig bra när jag inte kunde skriva, för att läsa och trolla lite har jag flera konton.........

6) Jaförfan, nu är jag själv som är mörkret ;-}

 

7)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åjapp... Pokerpekerpoker....

 

Pissade iväg lite pengar på Svenska Fels sajt på FLO8 och plockade lite på PLO. Kul 1/2-timmas lir där jag i ett av sista händerna donkade in en hålstege på river mot färg/stegdrag. Var så pass "billig" dock att jag bara betade halva potten hela vägen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja... Nästan packat klart för en minisemester i Riga.

 

Hoppas att jag och kompisen slipper väktarna den här gången. Förra gången kom det förbi väktare och undrade vad vi röker i hytten... Jag röker bara cigg men kompisen lär ösa på rätt bra med lite kemiska cannabinoider.

 

Ska bara ta med lite Simpsons, South Park och annat roligt så kommer vi nog ha en riktigt bra resa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blääh vilken dag... Inte för att den varit otrevlig utan lång.

 

Var förbi en kvinnlig pokerskribent för att montera ner en loftsäng och transportera den till Söder. Tur att min idé om transportering var rätt och att det det var ganska folktomt i tunnelbanan för pirra med 100 kilo grejer är inte roligt att transportera om folk springer i den hela tiden...

 

Han som var flytthjälp hade dock lite svårt för ordet "dealer" för honom betyder det något helt annan än för en pokerspelare.

 

Han har haft fullt upp med att undanröja Mafiosos på facebook! :mrgreen:

 

DÖDA! Fast den är ganska mesig... Har fastnat lite för ultra-violence-spelet Farmville också... :-)

 

Du är verkligen en sjukt underhållande person utefter vad jag läst om samt av dig på forumet. Jag vill dock med din Youtubelänk i åtanke fråga hur fan du mår & så? :shock::-)

 

TY. Försöker att bara skriva när jag har något roligt eller underhållande att skriva. Hade haft ett par "roliga" HH att posta men nu passade hårddisken från pokerdaton att lägga av för fjärde gången och handhistorierna var efter senaste backupen...

 

Jag mår alltid baklänges.

 

Kom in i den här DB bara på grund av rubriken. Jag vill också ;-)

 

Trevligt att få in lite "främmande". Ska börja ändra rubriken lite oftare mao.

 

Ont i ballen kostar bara 400kr för en hel hytt från Stockholm och en trevlig promenad i Riga [tar ca 30-60 minuter till fina köpcentrumet (=shoppa lite) beroende på hur ont i ballen du vill ha)].

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...