jm_j Postad 15 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2009 Goood mooorning Svenneland! Sovit gott i 4 timmar och ingen pokrande på kvällen. Nu känner jag mig tyvärr pigg och får leta på pokerkonton som har mindre än uttagsgränsen kvar så kan kan köra lite bättre variant av "gula pengarna på pokersajten". Max 1 turnering/sajt och resten på ett PLO, PLT eller FLT cg-bord får det bli i framtiden. Ska se om jag får lite finfina grafer från festpoker, för handhistorier är det bäst att jag fixar någon jävla program när jag väl fått igång min nya pokerdator med hata-Bill-Gates-XP. Citera
jm_j Postad 16 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2009 5st sådana och sen knata iväg till Krukan för en 600kr turre. Hoppas att det går lite bättre än dom 3 senaste liveturneringarna: 2:a att åka ut, först ute och senast var jag den tredje att åka ut... Ska iaf vara ovanligt nykter idag, får av någon konstig anledning inte lukta alkohol på jobbet imorgon... Citera
jm_j Postad 16 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2009 Laddar på med lite energidryck och ***sig" musik på maxvolym. Grannarna blir nog glada när jag pyser iväg... Citera
XeroxFin Postad 18 Oktober , 2009 Rapport Postad 18 Oktober , 2009 Om du är intresserad av en turre med övervärde kl. 19 svensk tid skickar jag PM med info. Citera
jm_j Postad 19 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 19 Oktober , 2009 Antingen missade jag den eller så var den på PAF-svartskalleklienten som jag aldrig hittade. Citera
jm_j Postad 19 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 19 Oktober , 2009 Ugh... Någorlunda halvaken för andra gången idag. Kul att väckarklockan hade ringt i "bara" en halvtimme när min kollega kom och sparkade upp mig imorse. Hade varit skönare att få sova mer än ca 2 1/2 timmar (måste vara uppe å jobba iaf lite grann kl 9 på morgnarna nuförtiden). Har lite roliga HH och massa gnäll från en supergnällig/"duktig" engelsman/amerikanare bara jag piggnar till lite. Han var redan i närheten av mongotilt tack vare andras reaktioner och skrivelser innan jag orkade mobba stackars "jag är bäst och vet allt om poker"-människan. rajrajraj.... Citera
jm_j Postad 20 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2009 GUL Ser ni mig på gatan samlandes tomburkar och flaskor får ni gärna ge mig ett par (paket) cigg eller några prillor snus. Citera
jm_j Postad 20 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2009 Låten: Korn - Did My Time Realized I can never win Sometimes feel like I have failed Inside where do I begin? My mind is laughing at me Tell me, why am I to blame? Aren't we supposed to be the same? That's why I will never tame This thing thats burning in me I am the one who chose my path I am the one who couldn't last I feel the life pulled from me I feel the anger changing me Sometimes I can never tell If I got something after me That's why I just beg and plead For this curse to leave me Tell me, why am I to blame? Aren't we supposed to be the same? That's why I will never tame This thing thats burning in me I am the one who chose my path I am the one who couldn't last I feel the life pulled from me I feel the anger changing me Betrayed I feel so Enslaved I really tried I did my time I did my time I did my time I did my time I did my TIME I am the one who chose my path I am the one who couldn't last I feel the life pulled from me I feel the anger changing me Oh god the anger's changing me Oh god the anger's changing me Citera
jm_j Postad 20 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2009 Om någon ser lite småfet (ok då, tjock fortfarande...) förvirrad och naken gubbe som försöker klättra på träd för att mata fåglarna och pratar finska så är det troligtvis bara jag som håller på och yrar. Citera
jm_j Postad 20 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2009 Synd att jag är så allergisk mot katter; hade annars velat adoptera ett av knäppskallarna... Citera
jm_j Postad 21 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2009 Stressa sig lite... Har _lite_ bråttom att fixa klart allt på jobbet. Allt onödigt som förbrukar ström såsom DVD-brännare- och läsare på datorer ska kopplas bort (räcker med en extern om man skulle behöva det) och all röra som jag ställt till med på över 5 års tid ska fixas. Med lite tur har jag kvar jobbet men som det ser ut nu är det till slutet av året som gäller. Dom flesta jobben jag kan få och vill ha finns utomlands. Tipsa gärna om vettiga jobb för en pokerkunnig gammal alkis/knarkare. Citera
Illvillja Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 Är anledningen till att du blir av med jobbet att de inte gillar att alkoholister jobbar med att bota alkoholister, eller handlar de om något annat? Citera
LuckyStar5.1 Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 Synd att jag är så allergisk mot katter; hade annars velat adoptera ett av knäppskallarna... Ja sköna djur Citera
LuckyStar5.1 Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 Slänger upp en rolig katt-tube... Citera
jm_j Postad 21 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2009 Slänger upp en rolig katt-tube... Citera
jm_j Postad 21 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2009 Är anledningen till att du blir av med jobbet att de inte gillar att alkoholister jobbar med att bota alkoholister, eller handlar de om något annat? Anledningen att jag (eventuellt) blir av med job bet är helt enkelt att andra behöver det istället. Det är så det fungerar i Soviet-sossesvenneland nuförtiden... Jag är den första som ryker för att jag faktiskt kan klara av ett någorlunda vanligt jobb. Tur at jag inte är någon sponsíee eller sponsor. Dessutom går jag inte till "svenne-AA"-möten utan hålller mig till finnpajsarmöten (några gånger om året) och DAA. Citera
jm_j Postad 22 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Duktigt att vara nyvaken såhär dags. Undrade vid 9-tiden om varför ingen väckt mig än så jag kan börja jobba men kom på efter ett tag att det var 9 på kvällen och inte på morgonen och passade på att sussa lite till. Citera
jm_j Postad 22 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Ajajaj... Tar nog en veckas paus snart. Måste fixa och dona hemma och hoppas faktiskt att jag inte hittar mina drygt 50st jävligt starka LSD som ligger och skräpar där någonstans. Heil pungen! EDIT: Någon får gärna se till att meddela milisen att jag har LSD hemma. Då slipper jag att städa lägenheten och packa ihop grejerna iaf. Kan t.o.m. bjuda på min hemadress eftersom syrat som finns någonstans är lagligt i Schweden. Citera
jm_j Postad 23 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Det är väl lönefredag idag? Har tappat kollen eftersom jag oftast tar min lön så fort vi har pengar på kontot på jobbet... Isf det är lönefredag idag undrar jag i vilken pokerklubb jag blir portad i baren ikväll. ;-} PS. Det är tvillingbrorsan och inte jag på videon ;-} Citera
jm_j Postad 24 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2009 Så sött har jag sovit inatt. Blev ett mina bästa pokerkvällar igår. Inte för att vann något eller ens spelade något tack vare lilla tuppluren till 19:15 på kvällen utan att jag sålt vidare skulden till Leon (OBS: INTE León SOM SKRIVER HÄR PÅ FORUMET). Det här kan bli riktigt underhållande. Om det mot förmodan skulle vara någon som läser här och känner en alkis/knarkare/pokertorsk som heter Leon och har hund kan ni göra honom en tjänst och meddela att han kommer att ha det väldigt tråkigt ett tag. Citera
jm_j Postad 24 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2009 Undrar om det finns någon som är korkad nog att slå vad med mig att jag ska kunna hålla en vit månad i november (förutom på lönefredagen, då får jag dricka hur mycket jag vill men inte ha någon alkohol i mig på lördag kl 12:00).... Fakeedit: En pappskalle redan Citera
jm_j Postad 24 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2009 Ibland är det kul att kolla sin inkorg här. Den här hade jag sparat för att få mig le lite någon dag (=idag). Finemang! Jag är den tjocka, skäggiga, svartklädda, odrägliga & fulla finnen. Rena svärmorsdrömmen alltså. ...och så lite musik så jag vaknar någon gång idag: Citera
jm_j Postad 24 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2009 Nu är jag lite ledsen. Varför vill ingen komma och leka med mig?!? Har väntat i drygt 20 minuter på "Adam 21" (PLT 100 sikiner) på Svenska fel. EDIT: Det kom en som plockade av 20kr av mig och stack direkt. Komsi komsi nya lekkamrater... Citera
Recommended Posts