Gå till innehåll

jm_j har för mycket fritid

Recommended Posts

Postad

Goood mooorning Svenneland!

Sovit gott i 4 timmar och ingen pokrande på kvällen. Nu känner jag mig tyvärr pigg och får leta på pokerkonton som har mindre än uttagsgränsen kvar så kan kan köra lite bättre variant av "gula pengarna på pokersajten". Max 1 turnering/sajt och resten på ett PLO, PLT eller FLT cg-bord får det bli i framtiden.

Ska se om jag får lite finfina grafer från festpoker, för handhistorier är det bäst att jag fixar någon jävla program när jag väl fått igång min nya pokerdator med hata-Bill-Gates-XP.

• Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Adnams_Bitter.jpg

5st sådana och sen knata iväg till Krukan för en 600kr turre.

Hoppas att det går lite bättre än dom 3 senaste liveturneringarna: 2:a att åka ut, först ute och senast var jag den tredje att åka ut...

Ska iaf vara ovanligt nykter idag, får av någon konstig anledning inte lukta alkohol på jobbet imorgon...

Postad

Ugh... Någorlunda halvaken för andra gången idag. Kul att väckarklockan hade ringt i "bara" en halvtimme när min kollega kom och sparkade upp mig imorse. Hade varit skönare att få sova mer än ca 2 1/2 timmar (måste vara uppe å jobba iaf lite grann kl 9 på morgnarna nuförtiden).

Har lite roliga HH och massa gnäll från en supergnällig/"duktig" engelsman/amerikanare bara jag piggnar till lite. Han var redan i närheten av mongotilt tack vare andras reaktioner och skrivelser innan jag orkade mobba stackars "jag är bäst och vet allt om poker"-människan.

rajrajraj....

Postad

Låten: Korn - Did My Time

Realized I can never win

Sometimes feel like I have failed

Inside where do I begin?

My mind is laughing at me

Tell me, why am I to blame?

Aren't we supposed to be the same?

That's why I will never tame

This thing thats burning in me

I am the one who chose my path

I am the one who couldn't last

I feel the life pulled from me

I feel the anger changing me

Sometimes I can never tell

If I got something after me

That's why I just beg and plead

For this curse to leave me

Tell me, why am I to blame?

Aren't we supposed to be the same?

That's why I will never tame

This thing thats burning in me

Betrayed

I feel so

Enslaved

I really tried

I did my time

I did my time

I did my time

I did my time

I did my TIME

Oh god the anger's changing me

Oh god the anger's changing me

Postad

Om någon ser lite småfet (ok då, tjock fortfarande...) förvirrad och naken gubbe som försöker klättra på träd för att mata fåglarna och pratar finska så är det troligtvis bara jag som håller på och yrar.

Postad

Stressa sig lite...

Har _lite_ bråttom att fixa klart allt på jobbet. Allt onödigt som förbrukar ström såsom DVD-brännare- och läsare på datorer ska kopplas bort (räcker med en extern om man skulle behöva det) och all röra som jag ställt till med på över 5 års tid ska fixas.

Med lite tur har jag kvar jobbet men som det ser ut nu är det till slutet av året som gäller. Dom flesta jobben jag kan få och vill ha finns utomlands.

Tipsa gärna om vettiga jobb för en pokerkunnig gammal alkis/knarkare. :-)

needmoney.jpg

Postad
Är anledningen till att du blir av med jobbet att de inte gillar att alkoholister jobbar med att bota alkoholister, eller handlar de om något annat? :D

Anledningen att jag (eventuellt) blir av med job bet är helt enkelt att andra behöver det istället. Det är så det fungerar i Soviet-sossesvenneland nuförtiden...

Jag är den första som ryker för att jag faktiskt kan klara av ett någorlunda vanligt jobb.

funny-pictures-cat-watches-your-wine.jpg

Tur at jag inte är någon sponsíee eller sponsor.

Dessutom går jag inte till "svenne-AA"-möten utan hålller mig till finnpajsarmöten (några gånger om året) och DAA.

Postad

Duktigt att vara nyvaken såhär dags. Undrade vid 9-tiden om varför ingen väckt mig än så jag kan börja jobba men kom på efter ett tag att det var 9 på kvällen och inte på morgonen och passade på att sussa lite till.

Postad

Ajajaj... Tar nog en veckas paus snart. Måste fixa och dona hemma och hoppas faktiskt att jag inte hittar mina drygt 50st jävligt starka LSD som ligger och skräpar där någonstans.

Heil pungen!

EDIT: Någon får gärna se till att meddela milisen att jag har LSD hemma. Då slipper jag att städa lägenheten och packa ihop grejerna iaf. Kan t.o.m. bjuda på min hemadress eftersom syrat som finns någonstans är lagligt i Schweden.

Postad

Det är väl lönefredag idag? Har tappat kollen eftersom jag oftast tar min lön så fort vi har pengar på kontot på jobbet...

Isf det är lönefredag idag undrar jag i vilken pokerklubb jag blir portad i baren ikväll. ;-}

PS. Det är tvillingbrorsan och inte jag på videon ;-}

Postad

f_cutesleepinm_6cbb809.jpg

Så sött har jag sovit inatt. Blev ett mina bästa pokerkvällar igår. Inte för att vann något eller ens spelade något tack vare lilla tuppluren till 19:15 på kvällen utan att jag sålt vidare skulden till Leon (OBS: INTE León SOM SKRIVER HÄR PÅ FORUMET).

Det här kan bli riktigt underhållande. Om det mot förmodan skulle vara någon som läser här och känner en alkis/knarkare/pokertorsk som heter Leon och har hund kan ni göra honom en tjänst och meddela att han kommer att ha det väldigt tråkigt ett tag.

Postad

Undrar om det finns någon som är korkad nog att slå vad med mig att jag ska kunna hålla en vit månad i november (förutom på lönefredagen, då får jag dricka hur mycket jag vill men inte ha någon alkohol i mig på lördag kl 12:00)....

Fakeedit: En pappskalle redan

Postad

Ibland är det kul att kolla sin inkorg här. Den här hade jag sparat för att få mig le lite någon dag (=idag).

Finemang!

Jag är den tjocka, skäggiga, svartklädda, odrägliga & fulla finnen.

Rena svärmorsdrömmen alltså.

...och så lite musik så jag vaknar någon gång idag:

Postad

Nu är jag lite ledsen.

Varför vill ingen komma och leka med mig?!?

Har väntat i drygt 20 minuter på "Adam 21" (PLT 100 sikiner) på Svenska fel.

EDIT: Det kom en som plockade av 20kr av mig och stack direkt. Komsi komsi nya lekkamrater...