Gå till innehåll

jm_j har för mycket fritid


jm_j

Recommended Posts

Mmmh... Sega söndagen. Ska se till att piggna till innan alla turneringar börjar.

 

Undrar om Pokerstars klarar av sitt världsrekordförsök, 60835 registrerade hittills. Gick inte så bra förra gången med 35000 deltagare...

 

Full Tillt med sin cap på 50000 kanske klarar av det utan att allting rasar ihop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Mmmh... Sega söndagen. Ska se till att piggna till innan alla turneringar börjar.

 

Undrar om Pokerstars klarar av sitt världsrekordförsök, 60835 registrerade hittills. Gick inte så bra förra gången med 35000 deltagare...

 

Äh, stars fuskade och körde ju en $1000 freroll igår med 65000 spelare så det ska nog inte bli några problem. Dåligt att de har ett tak på 65k spelare, den har ju varit full i ett par timmar nu innan start.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska fira så länge det varar. Första gången på drygt 3 timmar över average på Stars rekordförsök. Trodde att jag skulle få gå på en promenad men min AKds stod mot QQ.

 

Var för övrigt duktigt och var den första som rykte i Everestfrirullen... ;-}

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

not to worry, your body is just operating in stealth mode

- says dr brainslicer

 

Jag som trodde att jag bara kunde vara osynlig...

 

sorry om jag e lite lat men har försökt skumma igenom dagboken utan framgång, vilken sida står trip-reporten på?

 

Halva forumet väntar på den, men vi har bara fått lite guldkorn nu som då,,,

 

Den kommer, den kommer. Ska leta efter mina anteckningar och skriva lite åt taget.

 

Ett av efterföljderna ska jag försöka scanna in idag.

 

Ledtråd på efterföljden: Etta i Katrineholm för 90k och ca 1500 i hyra känns intressant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad händer om man skiter i att pröjsa ett bötesbelopp man ådragit sig i annat land? Kan den egna staten agera indrivare åt annan stat?

Cyntax - hallå?

 

EU-länderna försöker köra med något slags system, men vet inte hur bra det funkar. Vilket land handlar det om?

Kom ihåg att du heter Korkort Sverige om du ska bli bötfälld utomlands. Körkort Polen (på polska) var en av Irlands värsta trafikförbrytare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad händer om man skiter i att pröjsa ett bötesbelopp man ådragit sig i annat land? Kan den egna staten agera indrivare åt annan stat?

Cyntax - hallå?

 

Med tanke på att jag varit efterlyst av finska försvarsmakten och polisen i drygt 4 år och Interpol i över 6 månader tidigare så har nog Estland ganska dåliga odds för att få tag på mig.

 

EU-länderna försöker köra med något slags system, men vet inte hur bra det funkar. Vilket land handlar det om?

Kom ihåg att du heter Korkort Sverige om du ska bli bötfälld utomlands. Körkort Polen (på polska) var en av Irlands värsta trafikförbrytare.

 

Jag har inte fått domen översatt till svenska eller engelska än, kommer att överklaga som fan och dessutom har ett ärende till EU-domstolen angående ryssjävlarnars (förlåt, esternas...) behandlande av mitt och andra medfångars frihetsbedrövande.

 

EDIT3: Miketime: Böterna ska skickas till inkasso om jag inte betalar. Vet inte vad avskrivningstiden i Estland är men jag tänker inte ta emot ett enda brev så länge jag inte vet varifrån det kommer ifrån. Kan bli lite moment 22 med det hela men det är inte mitt problem.

 

Ryssjävlarna ska inte ha ett enda öre av mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så var man vaken när man ska ha sovmorgon...

 

Är ganska nöjd på gårdagens spel även om jag var den 4e som åkte ut.

Blev bara 1 rebuy och add-on för mig. Borde ha blivit minst 2 rebuys till men Solnafolket är lite rädda för mig. Var som vanligt den slaskigaste av alla och höjde ca 1/4 av händerna och c-betar på flopp om ingen synmupp hunnit beta innan.

 

En "rolig" hand: Jag donkar in preflopp med ca 50BB med :Ts::8s: och får syn av 33. Turn och river var snälla mot mig....

 

Drack dessutom bara 3 öl så nykterheten var ovanligt högt för mig.

 

Var inga cg igång så tänkte dra till Gamblerz efteråt men gick och sov istället. Får dra ditåt en annan dag.

 

Ska försöka komma ihåg att dricksa en tjuga till i Solna nästa gång för jag åt rätt mycket pasta.

 

AK47.jpg

 

Tack men har redan en, eller farsan egentligen men den är min inom 20-30 år...

 

Ska börja följa din dagbok.. Känns som inspirerande läsning som kan höja mitt livs ev avsevärt :-)

 

Bättre livs EV att följa den här istället: http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/56266-viktminskningsdagbok-tf-jennez-lisa-baller-mfl.html

 

Annars kan du ta min dagbok som: "Gör som jag säger, inte som jag gör."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tur att jag har lite vett kvar i skallen.

 

Jag verkligen "älskar" muppar från USA, särskilt dom som tror att det finns gud.

 

 

Någon som kan låna några hundra atombomber till mig för att utplåna pesten?

(Menar inte Obama) ;-}

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ibland får man lite roligt till e-posten:

 

Bäste Webhallen-kund,

 

Vi tänkte påminna dig om att du har en order med följande produkt(er) hos oss.

 

88766: Diablo III (3) [PC]

 

Om du fortfarande är intresserad av ordern ber vi dig att ignorera det här mailet. Din order kommer att ligga kvar och behandlas lagom till releasen (om du har flera produkter i ordern skickas ordern när alla produkter finns tillgängliga).

 

Om du inte längre är intresserad av din order ber vi dig att avbeställa hela din order genom att logga in med dina användaruppgifter på http://www.webhallen.com och gå in på "Min medlemssida".

 

Vill du göra en ändring i ordern är du välkommen att kontakta vår kundtjänst via mail eller telefon. Se till att ha ditt ordernummer tillhands.

 

Order:

1831860

 

Orderdatum:

2008-07-24

 

Om jag är fortfarande intresserad?!?!

 

Har fan väntat över ett år nu, såklart är jag intresserad.

 

Andra beställningen jag väntat länge på:

 

Ordernr: 1794251

Beställd: 2008-06-25 12:45

Betalningsmetod: Betala i butik

Fraktmetod: Hämta i butik, Stockholm (Sveavägen 39)

Avbeställ: Avbeställ order

StarCraft II (2) - Terrans: Wings of Liberty [2009] [PC]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...