wallie999 Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 Jag hittade en tråd på 2+2 om detta som referar till en radiointervju som Sundin har gjort. Tydligen ska det hållas en presskonferens om det här idag. Här är en blogg som skriver lite om Sundins eventuella pokerkarriär och som länkar till radiointervjun: http://torontosportsmedia.wordpress.com/2008/09/02/sundin-playing-poker-highly-unlikely-for-training-camp/ Citera
bananuz Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 Låter ju jävligt konstigt. Om det nu stämmer tycker jag PS är ute och cyklar med sin linje med sportvärvningar, det känns som ett oseriöst jippoföretag. Citera
krippe69 Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 Låter ju jävligt konstigt. Om det nu stämmer tycker jag PS är ute och cyklar med sin linje med sportvärvningar, det känns som ett oseriöst jippoföretag. Kan bara hålla med. Don´t like it.... Citera
DrRoland Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 De måste ju bränna rakepengarna på nånting. Citera
Juggler Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 Stars is the new Full Tilt. Citera
eurythmech Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 Tycker det verkar väldigt vettigt från Stars perspektiv, men väldigt tråkigt för mig som hockeyfan. Citera
killerwolf Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 “I am very proud to become an ambassador for PokerStars. It means I will be more able to fulfill my personal ambition of working with charities around the world and I will be donating 100 percent of the money I earn from playing poker to charity," he said. "For me, the combination of excitement and challenge in poker, plus the potential to support good causes is a win-win situation." jag tycker det låter skitbra?.. han får inköpen, dem får reklamen... han får dega allt han vinner om han vinner något på välgörenhet.. alla vinner liksom på det. Liksom karln letar ju något vettigt att pyssla med med sitt liv efter pensionen, att ge sig in i pokern och försöker lära sig det / slå det är ju något att dedikera sig åt och om han dessutom kan göra det gratis och samtidigt donera alla eventuella vinster till välgörenhet är ju liksom win-win-win......... Citera
anth Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 jag tycker det låter skitbra?.. han får inköpen, dem får reklamen... han får dega allt han vinner om han vinner något på välgörenhet.. alla vinner liksom på det.Liksom karln letar ju något vettigt att pyssla med med sitt liv efter pensionen, att ge sig in i pokern och försöker lära sig det / slå det är ju något att dedikera sig åt och om han dessutom kan göra det gratis och samtidigt donera alla eventuella vinster till välgörenhet är ju liksom win-win-win......... Hur kan det vara en win-situation för välgörenhetsorganisationerna? Citera
omalley Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 Förstår inte riktigt vad som skulle vara så negativt med det här? Dessutom är väl just pokerstars rätt långt från att bli betraktat som oseriöst jippoföretag? Citera
gdaily Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 En mille rakeback utslaget på alla EPT-spelare med andra ord, hur kan det vara dåligt? Kanske drar in lite nya spelare, hur kan det vara dåligt? Få poker att skrivas om i tidningarna, hur kan det vara dålgt? Citera
Urme Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 Mats borde komma tillbaka till Elitserien och Djurgården istället för tramsa runt på EPT Citera
Coxxa Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 Är i mina ögon en klockren värvning. Mats verkar vara en oerhört sympatisk människa och har många fans i både Nordamerika och Europa. Att sedan alla eventuella vinstpengar går till välgörenhet är ju grädden på laxen! Citera
eloket Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 Masse torde väl ha lite deg att skänka även utan att man slösar rakepengar på hans inköp. Vem bettar på att han blir ITM? Om han inte lyckas med det blir det ju 0 till välgörenhet. Citera
Recommended Posts