Gå till innehåll

2 Frågor


Irving

Recommended Posts

Hej

 

Funderar allvarligt på att börja spela på pokerstars, är intresserad av de många olika pokervarianterna ni har. Men jag har två frågor.

 

1) Tänkte sätta in pengar med mitt visa kort, det går dock ut om två månader. Kommer det bli problem, och i sådana fall vilka problem, om jag vill ta ut till det nya visa kortet jag kommer att få?

 

2) En kompis till mig som redan har pokerstars har spelat där ifrån min dator. Vi spelar inte samma limits, eller samma spel, så det kommer aldrig bli något problem med att vi skulle sitta vid samma bord, och eventuellt fuska. Men kan detta ställa till problem för mig eller han då vi spelar ifrån samma IP nr?

 

Tacksam för svar

/Alex

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sålänge du kan stryka att det är du som äger korten, går det kanon. Knäpp kort på det gamla kortet när du klippt det, tillsammans med ditt nya. SÅ skickar du in skiten till supporten så dem vet att det är nytt kort som gäller, etc.. Annars har det ju hänt att uttag kommit till döda kort så att säga.

 

Varför eventuellt fuska? haha... Men tror ni kan ha 3 olika användare per nätverk per IP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Irving,

 

1. Du kan använda ditt utgående kort men när du skall göra uttag med ditt nya kort måste du göra en minimi-insättning om $10 för att registrera ditt nya VISA-kort och på det sättet kunna ta ut till det kortet.

 

2. Ni kommer inte kunna spela vid samma bord men i övrigt bör det inte vara några problem. När du skall skapa ditt konto kommer du troligen få ett meddelande om att ett konto redan finns på din dator. Maila supporten så hjälper vi dig med att skapa ett eget konto.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lånar tråden lite :)

Varför eventuellt fuska? haha... Men tror ni kan ha 3 olika användare per nätverk per IP.

 

Jag har för mig att "vi" har haft fyra och det har fungerat utan problem.

 

 

2. Ni kommer inte kunna spela vid samma bord men i övrigt bör det inte vara några problem.

 

Det gäller inte vid MTTs va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...