nordkvist Postad 5 Juli , 2009 Rapport Share Postad 5 Juli , 2009 Kan det vara Tennstopet? Finns ett ställe som heter Tennstopet i Gävle också. Såg gott ut med lever! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MadMulken Postad 5 Juli , 2009 Rapport Share Postad 5 Juli , 2009 vad betyder björnar i aktie språk ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 5 Juli , 2009 Rapport Share Postad 5 Juli , 2009 vad betyder björnar i aktie språk ? björn = faller börsen tjänar du pengar tjur = stiger börsen tjänar du pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 5 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2009 En så absurbt seg session massa bord och typ bara nl200, vinner 0 potter i 700 händer och tappar 5 inköp... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MadMulken Postad 5 Juli , 2009 Rapport Share Postad 5 Juli , 2009 björn = faller börsen tjänar du pengartjur = stiger börsen tjänar du pengar okej okej tack... men vad är det du köper för att tjänar pengar när börsen faller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 5 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2009 Är rätt hög på att jag lärt mig göra gott presskaffe =) Njöt just av en kopp tillsammans med ett par mandelskorpor och några bigaråer. Plus på dan iaf ^^, kanske spelar lite mer om nån timme... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 6 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 Nu sålde jag 100% av mina fonder Hoppas på feta raset och att världen krashar totalt och sen börja köpa tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 6 Juli , 2009 Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 björn = faller börsen tjänar du pengartjur = stiger börsen tjänar du pengar okej okej tack... men vad är det du köper för att tjänar pengar när börsen faller? Han skrev ju det. http://hcm.handelsbanken.se/struktureradeprodukter/Warranter-och-certifikat/Bull--Bear/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 6 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 Skulle egentligen vara ledig idag men nu blev det inte så av lite olika anledningar. Hittar ett bra 3/6 och backar 800 på 98 händer. kul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 Ser onekligen dåligt ut för börsen just nu (och bra för mina björnar alltså). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
*Adde* Postad 8 Juli , 2009 Rapport Share Postad 8 Juli , 2009 Ser onekligen dåligt ut för börsen just nu (och bra för mina björnar alltså). Jag tog rygg och köpte på mig Bear imorse till 47,60. Dock ser jag detta som en investering en bra bit passerat rapportperioden. Vi får väl se hur det blir. Edit: Skulle inte du sälja måndag e.m.?! Sålde du en del av innehavet eller sitter du kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 Jag tog rygg och köpte på mig Bear imorse till 47,60. Dock ser jag detta som en investering en bra bit passerat rapportperioden. Vi får väl se hur det blir. Edit: Skulle inte du sälja måndag e.m.?! Sålde du en del av innehavet eller sitter du kvar? Jag tänkte att jag skulle sälja av vid första uppgångsdagen, men det har ju varit nollbörs de senaste dagarna. Jag sålde i alla fall av precis. Hade förväntat mig större nedgång faktiskt, men inet har ju hänt (åt något håll) så just nu har jg ingen aning. Skulle inte förvåna mig om det kommer en smäll neråt, en jag står utanför börsen just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 10 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 Kliar mig i huvet och har en klump i brösten Fattar inte varför pokern ska gå så segt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 Kliar mig i huvet och har en klump i brösten Fattar inte varför pokern ska gå så segt? Bröstcancer / nya implantat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verbal__Kint Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 Fan vad jag blev sugen på kroppkakor nu... svårt att greja i Göteborg bara. Får besöka farsan på öland i sommar och köpa på mig ett gäng hem. Kul att höra att du äter de på rätt sätt med grädde, finns ju fulingar som kör skirat smör, har aldrig riktigt fattat grejen med det. Gillar du grova eller släta bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 10 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 Fan vad jag blev sugen på kroppkakor nu... svårt att greja i Göteborg bara. Får besöka farsan på öland i sommar och köpa på mig ett gäng hem. Kul att höra att du äter de på rätt sätt med grädde, finns ju fulingar som kör skirat smör, har aldrig riktigt fattat grejen med det. Gillar du grova eller släta bäst? Om du tänker på potatiskonsistensen så blir det väl hyfsat slätt men inte mjöligt slätt, potatisen ska väl vara körd i en köttkvarn om det ska vara perfekt. Min mataffär gör ruggigt perfekta hemmagjorda, testade att köpa ett paket färdigpaketerade ölandskroppkakor för ett tag sen när de hade slut och de var inte alls lika bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verbal__Kint Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 Grova kroppkakor är ju gjorda på råa potatis och blir gråa i färgen medan släta görs på kokt potatis och blir vitare och slätare. Sen finns det ju en miljon recept på olika blandningar med råa och kokta. Jag måste ringa mormor och få recept på hur fan man gör, hur svårt kan det vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 10 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 Grova kroppkakor är ju gjorda på råa potatis och blir gråa i färgen medan släta görs på kokt potatis och blir vitare och slätare. Sen finns det ju en miljon recept på olika blandningar med råa och kokta. Jag måste ringa mormor och få recept på hur fan man gör, hur svårt kan det vara? oki, kokt potatis ska det vara. Är för övrigt världens jobb att göra kroppkakor ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 12 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Vill ha tag på jezaja... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 15 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 Jag har tråkigt =/ Har lovat mig själv semester från pokern (iaf på normala nivåer) från i fredags till på fredag. Har 68 euro på boss, tänkte försöka grinda upp dem till en rulle nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 16 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 spelade typ 1000 händer, har 57 euro nu lol. Sista dagen på semestern och jag håller på att laga ruggigt nice mat, inte särskilt glad ändå dock =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 16 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 Shiiit, slumdog milloinaire, oxfile och en flaska rödvin. ..Kiss me... Damn, jag älskar att kyssas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 17 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2009 Sådär, en veckas semester över och jag inleder fint med dryga tre inköp ner. Tycker jag spelade bra poker dock så rätt hoppfull inför framtiden =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 17 Juli , 2009 Rapport Share Postad 17 Juli , 2009 Rå Potatis = Palt Kokt Potatis = Kroppskakor(blä) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 17 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2009 Rå Potatis = PaltKokt Potatis = Kroppskakor(blä) Men du ska ju inte servera kroppkakorna kokta, du ska skiva dem, smörsteka dem och sen äta dem med grädde och rårörda lingon. (mums) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts