Albert Postad 23 Mars , 2005 Rapport Postad 23 Mars , 2005 Gjorde en cash out igar och takte gora en till idag men da kostar det €10 eller VIP800 om man skall casha ut till VISA/banken. Ar det gratis att casha ut pengarna till Neteller? * RP, lite matigare - QoS * Citera
gdaily Postad 23 Mars , 2005 Rapport Postad 23 Mars , 2005 Gjorde en cash out igar och takte gora en till idag men da kostar det €10 eller VIP800 om man skall casha ut till VISA/banken. Ar det gratis att casha ut pengarna till Neteller? Du har en "gratiscashout" per månad, sedan kostar det 800 vip, oavsett utbetalningsform. Om du gör flera uttag efter varandra (tex en bank och en Neteller) så räknas det som ett uttag, men inte när det tagit så lång tid som i ditt fall. /Ola Citera
Albert Postad 23 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2005 Du har en "gratiscashout" per månad /Ola Per månadsintervall (maste jag vanta tills den 22:e april) eller per manad. Citera
Papa Kubo Postad 23 Mars , 2005 Rapport Postad 23 Mars , 2005 Per 30 dagar, alltså måste du vänta till 22 april. Citera
gdaily Postad 23 Mars , 2005 Rapport Postad 23 Mars , 2005 Har du satt in med NETeller, och ska ta tillbaka dit är det "free of charge" (förutom att du nu då är uppe på ditt 2:a uttag, vilket kostar 10€/800 VIP's) Har du INTE satt in med NETeller, och gör uttag till NETeller, så kostar det 4%. Har för mig det ligger till så här. Nix. (4% är vad sajterna får betala i avgifter till Neteller, men det är inget som belastar spelaren) Däremot så har dom flesta sajterna (även tex Multipoker) regeln att om du sätter in med ett sätt och tar ut till bank så kostar det 4% om du inte spelar tillräckligt mycket hos dom - sajterna vill givetvis inte vara en överföringstjänst! Citera
MickeMaiden Postad 10 April , 2005 Rapport Postad 10 April , 2005 Nix. (4% är vad sajterna får betala i avgifter till Neteller, men det är inget som belastar spelaren) Däremot så har dom flesta sajterna (även tex Multipoker) regeln att om du sätter in med ett sätt och tar ut till bank så kostar det 4% om du inte spelar tillräckligt mycket hos dom - sajterna vill givetvis inte vara en överföringstjänst! Det funkar inte så längre. Supporten säger att de har slutat med den tjänsten, alltså att man får betala 4%. Numera är man visst tvungen att prata med sostlind för att få göra detta. Citera
Takigawa Postad 10 April , 2005 Rapport Postad 10 April , 2005 När jag ska casha ut från 24H så kan jag bara välja mellan Neteller eller VISA, jag har dock fyllt i alla mina bankuppgifter och vill ha pengarna direkt till kontot. Måste jag först casha ut den summan till Neteller som jag satte in därifrån? Robbin Citera
PREVARANT Postad 10 April , 2005 Rapport Postad 10 April , 2005 JA! DÄR EFTER KAN DU TA RESTERANDE BELOPP PÅ KONTOT Citera
QoS Postad 10 April , 2005 Rapport Postad 10 April , 2005 ingvar, stämmer bra det. Belopp utöver kortinsättningen går in på bankkontot utan problem. * edit - slagen på mållinjen * - QoS Citera
Recommended Posts