Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Gjorde en cash out igar och takte gora en till idag men da kostar det €10 eller VIP800 om man skall casha ut till VISA/banken.

Ar det gratis att casha ut pengarna till Neteller?

* RP, lite matigare - QoS *

Postad
Gjorde en cash out igar och takte gora en till idag men da kostar det €10 eller VIP800 om man skall casha ut till VISA/banken.

Ar det gratis att casha ut pengarna till Neteller?

Du har en "gratiscashout" per månad, sedan kostar det 800 vip, oavsett utbetalningsform. Om du gör flera uttag efter varandra (tex en bank och en Neteller) så räknas det som ett uttag, men inte när det tagit så lång tid som i ditt fall.

/Ola

Postad
Har du satt in med NETeller, och ska ta tillbaka dit är det "free of charge" (förutom att du nu då är uppe på ditt 2:a uttag, vilket kostar 10€/800 VIP's)

Har du INTE satt in med NETeller, och gör uttag till NETeller, så kostar det 4%.

Har för mig det ligger till så här.

Nix.

(4% är vad sajterna får betala i avgifter till Neteller, men det är inget som belastar spelaren)

Däremot så har dom flesta sajterna (även tex Multipoker) regeln att om du sätter in med ett sätt och tar ut till bank så kostar det 4% om du inte spelar tillräckligt mycket hos dom - sajterna vill givetvis inte vara en överföringstjänst!

• 3 weeks later...
Postad

Nix.

(4% är vad sajterna får betala i avgifter till Neteller, men det är inget som belastar spelaren)

Däremot så har dom flesta sajterna (även tex Multipoker) regeln att om du sätter in med ett sätt och tar ut till bank så kostar det 4% om du inte spelar tillräckligt mycket hos dom - sajterna vill givetvis inte vara en överföringstjänst!

Det funkar inte så längre. Supporten säger att de har slutat med den tjänsten, alltså att man får betala 4%. Numera är man visst tvungen att prata med sostlind för att få göra detta.

Postad

När jag ska casha ut från 24H så kan jag bara välja mellan Neteller eller VISA, jag har dock fyllt i alla mina bankuppgifter och vill ha pengarna direkt till kontot.

Måste jag först casha ut den summan till Neteller som jag satte in därifrån?

Robbin