Gå till innehåll

24/7 Full Tilt support - ett jävla skämt?


Soni

Recommended Posts

Mitt konto på Full Tilt stängdes av för att dom skulle ha ID och en massa skit från mig för mer än två veckor sedan, skickade mailmed all jävla skit dom krävde, har inte fått tillbaka mitt konto än!!!!! är 24/7 en ren jävla lögn eller vad fan håller dom på med?????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade att göra med deras support för några veckor sen. Jag lyckades iaf få svar inom 1 dygn, det får man väl anse godkänt. 2 veckor utan svar är ju katastrof.

 

Däremot undviker jag att spela där för de är så snåla med bonusar för oss som inte är registrerade för rakeback.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom svarade efter 2 dagar om jag minns rätt, dom bad om en massa papper, och jag skickade det dom krävde,men sedan dess har det inte hänt någonting!!! så fort mitt konto öppnas ska jag ta ut pengarna och springa till pokersars istället, jävligt dåligt av FullTilt, så alla som läser detta, FullTilts 24/7 support är en stor jävla lögn!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Detta är alltså den andra tråden med exakt samma fall?

 

Jag vill bara påpeka att 24/7 support (vilket vi erbjuder), inte innebär att du kommer att få ett svar inom en viss tidsram. Vissa fall kräver mer undersökning än andra och om du till exempel skickar in papper för att bevisa något så måste givetvis dessa papper verifieras innan vi kan skicka ett svar.

 

Vi gör allt vi kan för att korta svarstider så mycket som möjligt genom att konstant anställa mer personal inom alla våra supportavdelningar.

 

Oavsett så hoppas jag att detta löser sig för dig.

 

Med vänlig hälsning,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det stämmer, samma otroligt långsamma fall.

Jag förstår vad du säger, men dom kan ju inte ens svara på hur lång tid det kan tänkas ta eller något alls, precis som att dom inte läser alla mail som kommer in, bara lämnar vissa dom inte hinner med och sen kommer nya mail osv, känns som att vissa mail inte ens kommer fram!, pokerstars support svarar nästan direkt och hjälper en på en gång, men dom är inga supermänniskor för det, det kan också vara så att pokerstars inte får in lika många mail, men det beror ju då på att spelarna inte har så mycket att klaga på hos dom.. Har aldrig varit med om någon långsammare support en detta, pokermotivationen sjunker najs

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen,

 

Det enda jag kan säga är att vi besvarar alltid e-mail i den ordningen dom kommer in. Ditt mail kommer alltså inte fastna under nyare mail som är lättare att hantera.

 

Precis som jag nämnde i förra tråden så kan jag tyvärr inte diskutera specifika fall och konton här på forumet.

 

Med vänlig hälsning,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv har jag alltid fått svar av supporten inom rimlig tid när jag har haft problem. Problemet du har kan nog inte besvaras av dom som svarar på dom "vanliga" frågorna utan har nog skickats vidare till någon speciell utredning som behöver mer tid.

 

Vet själv hur jobbigt det är när det här händer, hade mitt moneybookers konto låst i över 6 veckor och pokerroom konto runt 4 veckor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Soni,

 

Tror att vi alla kan ha sådana dagar.

 

En fördel med att skicka in sin information är att när den väl är verifierad så kommer du inte att behöva skicka in den igen.

 

Kanske en mindre fördel när man väntar på svar, men det är alltid något.

 

Med vänlig hälsning,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Soni,

 

En fördel med att skicka in sin information är att när den väl är verifierad så kommer du inte att behöva skicka in den igen.

 

Full Tilt Support

 

Jovisst, men grejen är ju att jag har aldrig behövt göra så här innan på någon annan sajt?, och om det nu är så viktigt, varför är det bara FullTilt som gör sådär då, och inte tex pokerstars eller Party Poker?, det tar ju sån extra tid

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte för att tjata, men hur fasen gör man uttag från FullTilt???.!!! klickar på kassa, sedan "uttag" då kommer en bekräftelse upp där jag ska bekräfta mina personuppgifer. När det är gjort klickar jag på OK.

senkommer det upp en ruta till, STEG 1 av 3 "Välj uttagsmetod", och en liten lista över olika metoder. JAG KAN JU INTE VÄLJA NÅGON AV DOM!!!!! När jag klickar på neteller vilket jag själv föredrar så kommer bara fulltilts hemsida upp där det står en beskrivning av neteller!!!!!! va fan?!?! Full tilt support snälla hjälp mig :S:S:S:S:S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Det här har diskuterats i ett antal trådar och kort sagt så är det så här det funkar:

 

När du gjort en insättning med t.ex NETELLER och därigenom bekräftat att det är ditt konto så kommer den uttagsmetoden att vara valbar i Kassan.

 

Gällande uttag till Visakort så fungerar det tyvärr inte att ta ut pengar direkt till alla Visakort. Om du kan ta ut pengar till ditt kort så kommer det dyka upp automatiskt i kassan precis som alla andra uttagsmetoder. Om du verkligen vill använda Visauttag (CFT) så får du gärna prova ett nytt visakort om det du använt tidigare inte stödjer CFT.

 

Minsta uttag från Full Tilt Poker är $50 för dom flesta uttagsmetoder.

 

Ni kan läsa mer om dom olika uttagsmetoderna på vår hemsida.

 

Soni; Du nämnde tidigare att du skickat in ID, om du även skickar in ett adressbevis (räkning i ditt namn, daterad inom 60 dagar) så kan du även ta ut dina pengar via check.

 

Hälsningar,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jegor du verkar trolla med dina konton en del...

 

hah, bonus horade riktigt mycket för ett år sedan och satte då in oftast med VISA kort för att sedan ta ut till bank. Blev ofta klar med bonusen inom ett par dagar och tog direkt ut pengarna. Sidorna var väll oroliga att man använde stulna kort för att sedan ta ut pengarna till annat bankkonto än kortets ägare.

 

Visst, det var jobbigt i början att skicka in och man var orolig man dom använde uppgifterna till. Men efter man scannat/fotat sitt pass, visa kort och en räkning så har man det till nästa gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...