Gå till innehåll

NLHESH 1/2, 5-bord, SvS.


Benny_81

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • Svars 2,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

två saker nu;

 

hur nit är du på riktigt?

 

Har glömt bort vad nit är.

 

fåru ligga något nu för tiden?

 

Inga kommentarar. Som vanligt undviker jag att kommentera mitt sexliv.

 

update pls

 

Spelade inte mkt 2010. Slutade plus några få kronor på några få timmar (nåja, lite fler timmar var det väl kanske).

 

Körde igång på allvar i slutet av december. Rullar på nu. Får se om jag kommer att skriva något i dagboken framöver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Hittar inte vart/hur man skickar privatmeddelande men när du ser detta kan du ju ta kontakt :)

 

Ja, skicka ett PM om du tittar förbi. Det tar ett tag efter man reggat sig tills man kan skicka PM.

 

...

 

Har öst på stenhårt under årets första månad. Återkommer med en rapport i morgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+27:- under hela 2010. Spelade någon dag men kom aldrig igång. Månad efter månad utan spel gick. Hade inget sug eller någon lust. +12,3k under januari. Har öst på som i fornstora dagar.

 

Målet är 10k och 100 timmar under februari. Kriget är igång igen och rasar vidare! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nice! Varför kan inte jag också få springa så! =)

 

Spelar du tillräckligt länge kommer det mest troligt att komma. Men då komer också andra perioder att komma. Perioder då du blir översettad 3 gånger på floppen inom 20 minuter och tömer ett inköp varje gång. För att senare förlora med färgstege och fyrtal.

 

....

 

Var nästan 1,5k back till en början. Slutade dock på +266:- idag. Att plussa när det går tungt får man vara nöjd med. Och sen fick jag ju in många timmar idag. Får se det som att jag nötte bort lite varians!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nice! Varför kan inte jag också få springa så! =)

 

Tuuuren fortsätter. Blev översettad för första gången i år. Fi 1 träffar set på floppen. Alla checkar. Jag träffar triss på turn. Alla checkar. Sen bettar Fi 1 10:- med sitt set på rivern. Jag synar bara och förlorar därmed endast 10:- på att bli översettad. Anledningen till det konstiga spelet var att vi hade en spelare bakom oss som gick AI i nästan varje hand. Förutom just i den då som tur var!

 

....

 

+1.117:- idag. Spelar betydligt bättre pre. Är betydligt snällare med mig själv när jag förlorar pengar mot bättre händer. Man kan ju trots allt inte veta och man måste ju sätta Fi på en range. Spelar betydligt bättre mot Fi som 3-bettar pre. Spelar betydligt mer dessutom. Hoppas bara turen håller i sig några dagar till!

 

Typ 1,5 år sedan jag skrev dagbok. Trots det låter jag som vanligt. Ja, åren de går sannerligen. Skönt att jag blivit en bättre pokerspelare efter min comeback i alla fall!

 

+1.383:-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar ödmjukast. Sitter nu och väntar på att maten ska bli klar och tittar på filmer om den ekonomiska krisen i USA. Ska ut i morgon men det blir nog lite spel också. Hörs imorgon dagboken!

 

Låter fint. Fira ekonomisk framgång för dagen med lite film om ekonomisk katastrof ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter fint. Fira ekonomisk framgång för dagen med lite film om ekonomisk katastrof ;)

 

Lustigt samband du såg :) Mer seriöst så är det många på nätet som tror att västvärlden i allmänhet och USA i synnerhet står inför en total kollaps. En kollaps på samm sätt Sovjet kollapsade och under den kollapsen slutade pengar att fungera. Så det kan vara bra att ha lite koll på omvärlden än om man vinner lite pengar på poker =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+99:- idag och +7.580:- för månaden. Skulle gärna spela mer i kväll men tjejer (fest) går före!

 

Tidgare hade jag stora problem mot CSproffs, Goldenrush och Jonte90. Dessa killar var de enda spelare jag ogillade att möta. Jonte90 är fortfarande ett spöke men CSproffs och Golden verkar ha tappat stinget eller så har jag blivit bättre. Eller så har jag spelat för lite mot de på slutet för att märka hur bra de är. Golden är dock utan tvekan den spelare som haft mest tur mot mig och kanske börjar det jämna ut sig nu =)

 

Hänt Extra!

Rykten gör gällande att Goldenrush är torsk på lången och spelar bort alla pokervinster där. Jonte90 som känner Golden IRL förnekar dock detta. Men hur seriöst kan man numera ta på Jonte90's ord? Mannen befinner sig numera enligt uppgift i sydostasien på drift samtidigt som han grindar på NL 200 under nytt nick!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hänt Extra!

Rykten gör gällande att Goldenrush är torsk på lången och spelar bort alla pokervinster där. Jonte90 som känner Golden IRL förnekar dock detta. Men hur seriöst kan man numera ta på Jonte90's ord? Mannen befinner sig numera enligt uppgift i sydostasien på drift samtidigt som han grindar på NL 200 under nitt nick!

 

De är väl syskon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+99:- idag och +7.580:- för månaden. Skulle gärna spela mer i kväll men tjejer (fest) går före!

 

Tidgare hade jag stora problem mot CSproffs, Goldenrush och Jonte90. Dessa killar var de enda spelare jag ogillade att möta. Jonte90 är fortfarande ett spöke men CSproffs och Golden verkar ha tappat stinget eller så har jag blivit bättre. Eller så har jag spelat för lite mot de på slutet för att märka hur bra de är. Golden är dock utan tvekan den spelare som haft mest tur mot mig och kanske börjar det jämna ut sig nu =)

 

Hänt Extra!

Rykten gör gällande att Goldenrush är torsk på lången och spelar bort alla pokervinster där. Jonte90 som känner Golden IRL förnekar dock detta. Men hur seriöst kan man numera ta på Jonte90's ord? Mannen befinner sig numera enligt uppgift i sydostasien på drift samtidigt som han grindar på NL 200 under nytt nick!

 

lol!vi har spelat 2 potter! en där du lyckades dra en split med 2 par mot min stege för att jag 3 outa mig själv på river och en där du 3 betta kk c-betta flopp sen checka turn och river på 9 hög brädda...jag hade jj den handen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol!vi har spelat 2 potter! en där du lyckades dra en split med 2 par mot min stege för att jag 3 outa mig själv på river och en där du 3 betta kk c-betta flopp sen checka turn och river på 9 hög brädda...jag hade jj den handen

 

Jo, som jag skrev så kanske vi spelat för lite mot varandra. Dessutom grämer jag mig fortfarande över att jag inte bettade rivern i min KK-hand mot dig. Men vi får väl se proffset. Jag känner mig bättre än någonsin så se upp! 8-)

 

...

 

Har rakat mig för andra gången i kväll så nu är det hög tid att ge sig ut på äventyr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har rakat mig för andra gången i kväll så nu är det hög tid att ge sig ut på äventyr.

 

Som ni märkte så var jag inte så peppad eftersom jag hade svårt att ta mig ut. Sen var förfesten kanske den sämsta jag varit på. Så otroligt tråkigt så jag orkade inte ens gå ut. Brukar ha roligt på fester men det var det bara så tråkigt.

 

Och nu har jag för ont i huvudet för grind. Blir nya tag med grinden i morgon och förhoppningsvis nya tag med fester nästa helg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...