Gå till innehåll

NLHESH 1/2, 5-bord, SvS.


Benny_81

Recommended Posts

vill bara säga :h::h::h::h::h::h::h::h:

edit: hjag är inte heller tjejernas favvo =(

 

Som jag ser det är den europeiska kvinnan och speciellt svenska kvinnor kräsna av sig och svårflörtade. Det betyder att många män går genom livet med svårigheter att attrahera kvinnor(än om del män tycks ha lätt för sig). Men det behöver inte spela så stor roll om man träffar rätt med en enda fin kvinna :h:

 

Så man bör vara tapper! 8-)

 

...

 

Grind är planerat ikväll. Känns kul! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

 

Var på fest igår och det var trevligt. Har inte så mycket mer att säga om det förutom att jag inte direkt är flickornas favorit av någon anledning :) De sista veckorna har jag bjudit ut fler kvinnor(på diverse aktiviteter) än jag gjort i hela mitt tidigare liv. Men är det inte det ena så är det andra. Möjligt att det finns intresse här och där men orka hålla på sådär.. I Ryssland(var på resa dit för några veckor sedan) var det andra bullar. Där var kvinnorna pang på och ville göra saker hela tiden!

 

Håller med dig. var på kryssning till Tallin förra helgen, vi gled in på porrklubbar där 2 st, var bara tjejer från Ryssland där. dom var pank på dom ;) jävlar va dom var sugna.. Det är bara äldre äckel gubbar som går där så när vi kom blev dom galna :) vi köpte nog in 6 lapdance totalt tror jag :)

 

GL med liret denna månad, ses på 1-2 :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med dig. var på kryssning till Tallin förra helgen, vi gled in på porrklubbar där 2 st, var bara tjejer från Ryssland där. dom var pank på dom ;) jävlar va dom var sugna.. Det är bara äldre äckel gubbar som går där så när vi kom blev dom galna :) vi köpte nog in 6 lapdance totalt tror jag :)

 

GL med liret denna månad, ses på 1-2 :)

 

du har inte funderat på om dom kanske jobbade där och fick betalt för att vara på?

 

:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med dig. var på kryssning till Tallin förra helgen, vi gled in på porrklubbar där 2 st, var bara tjejer från Ryssland där. dom var pank på dom ;) jävlar va dom var sugna.. Det är bara äldre äckel gubbar som går där så när vi kom blev dom galna :) vi köpte nog in 6 lapdance totalt tror jag :)

 

GL med liret denna månad, ses på 1-2 :)

 

haha jo självklart va det därför..

 

men dom ville endå följa med oss till Gävle :) polarna bytte nummer med dom, tjejerna var mellan 90-87or :)

 

Ja, det är konstigt. Själv var jag inte på några porrklubbar utan träffade istället välutbildade vackra kvinnor med bra jobb som klädde sig därefter(diamantringar tex). Kvinnor som i Sverige inte skulle ha tittat åt mitt håll men i Ryssland var de sååå trevliga... Aja, det var kul att få vara rockstjärna för en helg iaf.

 

...

 

Körde kvällens första pass. Alla program avstängda förutom pokerprogramen och timern ställd på 45 minuter. Kändes bra men åkte på en utdragningen i en 900:- pott (spelar 1-2) och sen gjorde jag ett mindre bra spel när jag hamnade AI mot en 300:- stack pre med AK mot hans AA. Eftersom han hade 6% 3-bet pre så tänkte jag att han skulle vara aggri. Som sagt så krävs det lite mer spel för att jag ska komma in i matchen igen och i gammal god form. Men mentalt känns det toppen faktiskt! Backade närmare 200:- detta pass och ska spela mer ikväll samtidigt som jag går fram och tillbaka till tvättstugan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej nej och åter nej Benny. Nu har du grindat dagens pass, wp. Bege dig till tvättstugan, duscha mecka iordning sen drar du på kröket. Att grinda ikväll är ett generalfel om man är ute efter kvinnlig fägring. Idag är dem som fullast :twisted:

 

GL :h::h::h::h:

 

Tack för tipset! :)

 

Dock var jag ute igår och det har varit rätt mycket utgång på slutet. Så jag måste hejda mig. Försöker ju ha ett liv utanför jakten på pälsdjur och poker. Då kan man inte vara ute varje kväll :)

 

Körde ett pass till och för första gången sen comebacken så plussade jag. 500:- eller ngt och jag ligger nu +163 sen starten igår. Känns bra mentalt och jag är verkligen fokuserad. Nu tvättstugan, mat och sen mer grind! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ännu ett 45 minuters pokerpass efter att ha ätit och tvättat först. Gick sådär och backade ungefär 100:- men mentalt känns det bra. Nu tvätt, Solsidan(har aldrig sett det!) och sen mer grind.

 

...

 

Jag uppdaterar aldrig vad jag gör på Facebook. Så jag lever ut min attention

hore sida här istället. Jag tror ni överlever! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För fan, efter programmet kan jag garantera att du kommer surfa in på TV4Play och streck-glo alla gamla avsnitt.

Riktigt skön humor imo.

 

Ja, du har rätt. Riktigt bra och väl värt att se för en stunds avkoppling. Dock har jag så dåligt bredband att jag inte kan se PLAY. Ska byta bredband i sommar men kanske försöker jag se serien på skolans datorer någon eftermiddag. Så bra var den faktiskt :)

 

...

 

Nu blir det en 45:a eller 2*45 med paus. Tvätten är avklarad ska bara hämta upp den senare ikväll när den torkat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fredag: 1/2, 4*45 minuter, +916:-

 

Nivån(1/2) verkar fortfarande lukruativ. Sätter numera mobiltimern på 45 minuter, stänger ner alla program och strävar efter att fokusera på varje beslut tills timern ringer. Det fungerar rätt bra men sista passet började jag slarva iom att jag ringde en kompis på mobilen... Skärpning där!

 

Är faktiskt riktigt spelsugen nu. Men 3 timmar effektiv poker får räcka. Jag vill ju leva livet också. Som det ser ut nu ska jag göra det genom att ta en promenad, ta upp sista tvätten och sen försöka göra något vettigt någon timme innan sömn. Imorgon ska jag och se fotboll på en pub 14.00 med några kompisar. Tror det var Man U - Chelsea. Efter det hoppas jag få in ett par timmar grind på kvällen!

 

+738:- för månaden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kvällens första 45:a avklarad och 200:- rikare. Bra fokuserat spel och jag åkte inte på några nämnvärda bad beats. Nu tänkte jag titta på andra delen i den där feminismtriologin. Inte för att jag tycker de där filmerna är speciellt bra utan för att softa en stund och mysa. Sen kliver jag på nästa 45:a. Och är filmen allt för dålig så kliver jag på rätt omgående istället för att softa framför tv:n! :)

 

...

 

Var med några kompisar idag och såg Man U - Chelsea. Fast jag kom sent och de hade bråttom efteråt så det blev mest tv-tittande. Men det fungerar ju det också för fotboll kan vara ganska kul att titta på ibland. Än om den där matchen kanske inte var så bra.

 

...

 

Ska flytta till en ny lägenhet i sommar och siktar på att spela in lite pengar som jag kan lägga på den. En tanke är att bjuda på lite foton då, såvida saker går som jag vill! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg bara en stund på filmen och när två mindre attraktiva kvinnor började ha sex med varandra så lessnade jag. Fixade med cykeln istället och skruvade fast sadeln, satte på nytt lyse och smörjde låset med olivolja(tveksam hur det fungerar i längden!).

 

Och så körde jag en 45:a till. 300:- mer i vinst och jag ligger omkring +500:- idag. Nu mat och sen film eller så kör jag en till 45:a direkt efter maten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha jo självklart va det därför..

 

men dom ville endå följa med oss till Gävle :) polarna bytte nummer med dom, tjejerna var mellan 90-87or :)

 

lol, ofta man vill vara med ett ryskt fnask som smakar på gammal gubbkuk varje kväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg bara en stund på filmen och när två mindre attraktiva kvinnor började ha sex med varandra så lessnade jag.

 

benny, jag skulle gärna vilja ses och prata ut om det här... tycker det har gått för långt snart :cry:

 

Gått för långt? =) Men visst kan vi träffas om du har vägarna förbi :) Själv planner jag dock inte att besöka de södra delarna av Sverige på ett bra tag. Plugg, jobb, grind och så kanske Murmansk i sommar. Så jag har fullt upp!

 

...

 

Mätt och belåten så kliver jag på dagens trejde 45:a!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol, ofta man vill vara med ett ryskt fnask som smakar på gammal gubbkuk varje kväll.

 

Hur som helst så finns det andra mer kultiverade kvinnor i Ryssland som är väldigt framåt. Den ryska kvinnan har oförtjänt dåligt rykte! Man behöver absolut inte ha varit i Ryssland för att kunna ha en åsikt om deras kvinnor men jag rekomenderar ändå ett besök till t.ex St Petersburg :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lör: 1/2, 4*45, +406:-

 

Flöt på bra idag men en luring gjorde att jag betalde 300:- för mycket i en pott nästa sista 45:an. Fi gjorde det bra!

 

+1.144:- för månaden.

 

...

 

Edit: Tog en sväng på puben och drack ett glas vatten för att sen köra en 45:a till och hyfsa till sifforna. Så nu kan jag mysa framför tv:n en stund innan det är sängdags :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att PF's bästa DB är tillbaka.

 

Tack :oops:

 

Hur mkt bänkar du?

 

Bra fråga! Jag bänkade kanske 60 kg när jag spelade fotboll. Ser mig forfarande som lika vältränad som då om än konditionen förstås är sämre. Men inte bänkar jag mer och det är inte så bra! Borde lägga in lite mer träning i mitt liv än om dansen ger lite träning. Ska börja skriva om träningen i DB'n också som vanligt!

 

Välkommen tillbaka, jag har saknat dig. :)

 

Tack! Hur går det för dig själv?

 

...

 

Har redan kört en 45:a men det gick segt och jag hamnade marginellt minus. Kliver på nästa 45:a nu och hoppas på bättre flyt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tre 45:or avklarade idag och jag ligger nästan +500:- Rullar på bra men jag behöver mat och ev. blir det mer spel sedan.

 

...

 

Var och åt påskbuffé på Skeppsviks herrgård utanför Sävar idag. Gott och dessutom en trevlig miljö både inomhus och utomhus. Att befinna sig i fina miljöer såsom herrgårdar är lite som balsam för själen på samma sätt som det kan vara att vara ute i naturen och åka skidor en vacker vinterdag!

 

...

 

Har som sagt varit mer framåt med tjejer på slutet. Här är ett urval från min trial-and-error de sista två veckorna:

 

1. Tjej(så übersnygg att jag inte vågade började prata med henne och det är inte likt mig) bjuder mig på fest och pratar om att vi ska ses och fika på skolan. Väl på festen känner jag mig så berusad efter fyra öl att jag vill nyktra till innan jag skulle prata med henne så jag pratar med en annan tjej istället medan hon blir irriterad. Dagen efteråt skickar jag ett sms om att vi borde ses någon dag och det svarar hon inte på. När jag senare träffar henne på en ny fest så säger hon ngt om att hon glömde att svara på SMS:et och att hon inte har några lektioner på skolan numera.

 

2. En annan tjej bjuder mig på fest och jag går dit och har trevligt. Sen frågar hon via chatten på facebook om jag ska på en fest vi båda är bjudna på. Jag säger att jag ska dit och erbjuder mig att hämta henne så hon slipper gå själv. Hon avböjer dock och går inte på festen.

 

3. En tredje tjej som påtalat att hon ville åka till Ryssland med mig i sommar och ses osv är gullig etc. Jag ordnar så att hon får prova att dansa salsa gratis på nybörjarnivå en gång med mig(trots att jag själv går på en mer avancerad nivå). Hon avböjer för en kurs har precis börjar på universitetet och då behöver man tydligen plugga mycket!

 

4. En fjärde tjej jag träffar på en fest är trevlig etc. Hon har bara kanal 1,2,4 på sin tv och jag berättar om ett tv-program som hon blir väldigt intressserad av att se men som går på en kanal som hon inte har. Jag erbjuder förstås henne att komma förbi mig och titta på min tv och att vi kan ses på skolan först. Men hon avböjer.

 

En del tjejer har ju varit mer flörtiga och framåt än andra. Men jag har ju liksom inte gått in för att de ska bli min flickvän etc. Utan bara att umgås men tyvärr så är jag ännu inte flickornas favorit! Sen behöver man ju inte bli flickornas favorit för att vinna en fin flickas hjärta. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sön: 1/2, 4*45 min, +792:-

 

Rullar på bra. Var dock hungrig inför sista 45:an och slängde bara i mig något litet innan jag klev på. Det gick bra ändå men samtidigt får jag skärpa mig där! Mat är lika viktigt för pokerspelare som för fotbollsspelare imo :)

 

Får vara nöjd och mysa en stund nu! Dock ska jag upp tidigt imorgon så jag bör snart lägga mig i min halm.

 

+1.936:-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har redan kört en 45:a och backade 25:-. Ser på Boston Tea Party nu men det är reklam. Efter det kliver jag på nästa 45:a =)

 

Var på stan idag och plötsligt sprittade det i hela kroppen och jag kände lust att yla. Tjejerna börjar ju tina fram nu! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...