Gå till innehåll

NLHESH 1/2, 5-bord, SvS.


Benny_81

Recommended Posts

  • Svars 2,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Okey, Bra de! :-D

 

Men om vi säger såhär, tror du att tjejen som söker ett ligg från krogen bryr sig om du sköter dina studier, om du har massa fräscha kläder eller om du är en snäll pojk?

 

LOOL. Sant! Fast iofs ville jag inte ligga med den där tjejen. Det jag skrev igår var mest ett uttryck för en längtan efter närhet. Lite väl personligt men så kan det gå.

 

Nej, dem vill ha något med attityd. Pengarna kan du ha nytta av men då i baren och inte i kläder på dig själv. Köp in massa dricka till ditt "offer" samt även hennes bekanta. Va lite mystisk och vild, samt sluta upp med tofflerier som att bära tjejer och sånt larv så ska du se att du kommer få knulla mer damer.

 

När jag är singel på krogen letar jag ju inte efter snälla fina flickor för lite könsligt umgänge. Det är lönlös. Jag letar efter kvinnliga motsvarigheter till din polare, social-pelle :-) Heta, vilda samt lite slampiga kvinnor satsar man på för bästa möjliga utdelning!

 

Mannen,myten,legenden. Det är roligt att läsa din utläggning men jag avstår vidare diskussion trots att jag initierade den. Blir lätt så pinsamt när jag pratar om tjejer på nätet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla människor passar inte att ragga på krogen. Det behöver inte vara nån dålig egenskap - jag tror det finns gott om duktiga krograggare som lever känslomässigt rätt miserabla liv då de har svårt att skapa meningsfulla relationer till tjejer. Som tur är finns det andra sätt att träffa damer på också.

 

Även om det kan vara en bra boost för egot så är det inte mycket bevänt med tillfälliga sexkontakter heller - det kan aldrig bli i närheten lika bra som med någon man verkligen "tunat in" sexet tillsammans med under en längre tid.

 

Tror jag sagt det redan, men du borde satsa på nätet Benny. Krogtjejerna är inte din tekopp helt enkelt - det är mycket större chans att du hittar en tjej på den datingsite som gillar dina egenskaper. Det jag tror du ska leta efter är typen av lite mer lugna, ordentliga tjejer som INTE gillar krogragg eller krogliv öht och som vill ha en snäll och stabil kille (alla är faktiskt inte ute efter de "farliga", "spännande") Kom bara ihåg att aldrig ge uttryck för nån slags självömkan (typ: "jag har så svårt att träffa tjejer") eller så när du fått igång nån slags mailkontakt. Och snacka gärna kläder och andra accessoarer (det är ingen nackdel att vara lite mån om sitt yttre även om din slubbopolare drog längsta strået med 19-åringen) men prata för h-e inte om vad det kostar. Och snacka inte poker heller :lol: - mer än i nån bisats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jag inte förstår är: först hade din polare grindat ihop ett par millar och sen helt plötsligt lever han på socialen? Kass MM eller?:shock:

 

Haha! Kul att se att du hänger med och läser min DB ordentligt. För de som inte läser så noga kan jag beräta att jag först hade tänkt gå ut med en gammal kompis som är pokermiljonär. Men han försov och hann inte på bolaget så jag gick ut med en annan snubbe istället =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla människor passar inte att ragga på krogen. Det behöver inte vara nån dålig egenskap - jag tror det finns gott om duktiga krograggare som lever känslomässigt rätt miserabla liv då de har svårt att skapa meningsfulla relationer till tjejer. Som tur är finns det andra sätt att träffa damer på också.

 

Stämmer bra in på min slubbopolare. Kloka ord.

 

Även om det kan vara en bra boost för egot så är det inte mycket bevänt med tillfälliga sexkontakter heller - det kan aldrig bli i närheten lika bra som med någon man verkligen "tunat in" sexet tillsammans med under en längre tid.

 

Så är det nog.

 

Tror jag sagt det redan, men du borde satsa på nätet Benny. Krogtjejerna är inte din tekopp helt enkelt - det är mycket större chans att du hittar en tjej på den datingsite som gillar dina egenskaper. Det jag tror du ska leta efter är typen av lite mer lugna, ordentliga tjejer som INTE gillar krogragg eller krogliv öht och som vill ha en snäll och stabil kille (alla är faktiskt inte ute efter de "farliga", "spännande")

 

Mm. Sen ska jag gå en danskurs i höst också. Verkar kung!

 

Kom bara ihåg att aldrig ge uttryck för nån slags självömkan (typ: "jag har så svårt att träffa tjejer") eller så när du fått igång nån slags mailkontakt. Och snacka gärna kläder och andra accessoarer (det är ingen nackdel att vara lite mån om sitt yttre även om din slubbopolare drog längsta strået med 19-åringen) men prata för h-e inte om vad det kostar. Och snacka inte poker heller :lol: - mer än i nån bisats.

 

Word! Pratar förresten aldrig ens med kompisar vad kläder och dylikt kostar. Inte vad jag har för besparingar eller ngt heller. Var bara här i lite berusat tillstånd som jag gjorde det igår =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Benny din dagbok är klart bäst här på pf... alltid lika ärlig och underhållande.

Lycka till med brudarna o pokern, du verkar vara väldigt sympatisk kille och kommer säker kunna ta för dig på brudfronten. När det lossnar så kommer alla på en gång (du får träna lite hårdare bara)

 

 

Boktips "the Game"

 

 

Snygga kaxiga skor, snygga jeans o mkt grease i håret... och säg inte att du spelar nätpoker eller diskutera badbeats osv... ställ frågor och låt henne känna sig viktig och uppskattat... när hon börjar bli intresserat växla till mindre snygga tjejen brevid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Benny din dagbok är klart bäst här på pf... alltid lika ärlig och underhållande.

Lycka till med brudarna o pokern, du verkar vara väldigt sympatisk kille och kommer säker kunna ta för dig på brudfronten. När det lossnar så kommer alla på en gång (du får träna lite hårdare bara)

 

Tack :-P

 

 

Boktips "the Game"

 

Har faktiskt läst den för ett par år sedan. Och jag måste erkänna att jag tyckte den bitvis var hejdlöst kul. Sen kanske det inte så smart att ha den i bokhyllan alla gånger. Här om helgen såg några förfriskade kompisar den boken och ägnade mest hela kvällen åt att håna den och påtala hur farligt det var för de att läsa boken iom att deras naturliga grymhet på raggning kunde störas.

 

Snygga kaxiga skor, snygga jeans o mkt grease i håret... och säg inte att du spelar nätpoker eller diskutera badbeats osv... ställ frågor och låt henne känna sig viktig och uppskattat... när hon börjar bli intresserat växla till mindre snygga tjejen brevid.

 

Sen vet jag inte om jag är mannen som kan eller vill praktisera allt från den boken. Men en del saker är faktiskt bra. Som att tänka på att visa tjejen uppmärksamhet och titta henne i ögonen :)

 

satsa på msn,snyggast.se och facebook....där finns det mkt att hämta!

 

Bilddagboken

 

Nätet för att fångar damer låter allt mer intressant faktiskt :)

 

Finlandsfärja = Veritabel fuckfest.

 

LOL :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finlandsfärja = Veritabel fuckfest.

 

Om man vill ha 100% knullgaranti ska man åka morronavgång från Sverige så man festar med finskorna på kvällen. Ah, those were the days. Kommer ihåg en kryss när jag sov i en finskas hytt och missade att gå av i sthlm på morronen, lite segt att få en bonusresa till Mariehamn dan efter när man är bakfull å jävlig. Hann precis springa upp till avgångsdäcket och se gaten vara öppen men båten hade glidit nån meter eller två från kajen, tur att två väktare stod där och stoppade mig från att försöka hoppa i hamn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man vill ha 100% knullgaranti ska man åka morronavgång från Sverige så man festar med finskorna på kvällen. Ah, those were the days. Kommer ihåg en kryss när jag sov i en finskas hytt och missade att gå av i sthlm på morronen, lite segt att få en bonusresa till Mariehamn dan efter när man är bakfull å jävlig. Hann precis springa upp till avgångsdäcket och se gaten vara öppen men båten hade glidit nån meter eller två från kajen, tur att två väktare stod där och stoppade mig från att försöka hoppa i hamn.

 

ahhh, helt fantastiska kryssminnen här oxå =) Man vet att dekadensen är på topp när man blir utkastad från frukostbuffén framåt småtimmarna för att man glömt bort sig och tänt en cigg vid bordet jämte en barnfamilj. Från avgång till incidenten vid frukost han jag med 2 ligg samt ett tredje flyktigt strul i discot. Fick på käften av två finnar då jag påpekade att man inte får lukta svett på dansgolvet:-) samt kom på en polare med att utöva 3kant i min säng! :-)

 

Underbart!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och min kamrat bar hem en 19-årig sötnos. Vi bar henne för att att hon skulle slippa gå i regnet med sina höga klackar. Ingen är speciellt berusad förutom min kamrat.

 

Förstås blir det det min kamrat som får "sova sked" med skönheten. Fråga mig inte varför. Jag har kläder och saker på mig för långt över 20k samtidigt som jag pluggar ordentligt under terminerna och jobbar på sommaren. Sen vinner jag även en rejält slant på poker. Och sen är hårfästet där det ska vara, längden högst respektabel(vilket många tjejer älskar) och vikten som på en 17 årig fotbollspelare. Inget av detta uppnår min kamrat.

 

Min kamrat har väl leendet eller ngt. Att han är 29 år gammal och aldrig jobbat eller pluggat en dag i sitt liv och lever på sociala spelar tydligen ingen roll för sötnosarna.

 

Lärdom: Livet är orättvist. Det handlar om att ta chansen. Vare sig det gäller sötnosar eller poker.

 

Slutsats: Min kamrat är schysst på många sätt. Men va faaaaan!

 

Edit: Så tjejen var alltså fin. Så va faan!

 

Hur lång är du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur lång är du?

 

Exakt samma vikt och längd som Paolo Maldini när han var aktiv. Roligt nog var vi båda ytterbackar!

 

Jag är 187 cm lång är nöjd med det. Lite kul att jag blev så lång för jag ville faktiskt bli så lång när jag var liten! Ville nämlingen bli lång men inte för lång för då kunde man inte bli stridspilot. Jag hade många barndomsdrömmar såsom att bli fotbollsspelare, pilot osv. Ingen slog in förutom att jag blev så lång jag ville bli =)

 

Sen är ju längden bara en liten detalj och det är helheten som räknas. Visst är tex sexigt med lagom långa tjejer. Men det är ju en så liten del av helheten att det inte är något jag hänger upp mig på!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En massa trevligt snack i dagboken. Men nu är det dags för mig att komma tillbaka till verkligheten för en stund...

 

Söndag: 127 givar, ett kort pass, -365:-

 

Spelade egentligen givarna igår efter krogen men orkade inte ändra i bokföringen. Hade alltså egentligen ledigt idag.

 

Veckans spel: 9.440 givar, -2.280:-

Veckans träning: 0 träningar.

 

-213:- för månaden.

 

Rullen är cirka 4k från ATH som uppnådes under veckan.

 

Vad kan jag göra för att riktigt slå 2.5/5?

 

1. Gå ner till fyra bord igen.

2. Stänga av alla program igen. Tom Spotify.

3. Tänk, tänk, tänk och åter tänk. Autopiloten måste slåss av för ett tag nu för att jag ska kunna utveckla mitt spel.

3.1 Bli lite mer aggri från position.

3.2 Inte veksyna lika mkt.

4. Posta alla stora givar jag kunde ha spelat annorlunda för en seriös diskussion.

5. Spela max 1.500 givar per dag och max cirka 1h timme åt gången. Får gå omkring och mysa i lägenheten för att pausa!

6. 3betta lite mer.

7. Tänka mer på pottsize.

8. Sträva efter att ha en mental balans när jag spelar.

9. Aldrig räkna ut hur jag ligger till medans jag spelar. Finns mer relevant information att ta in.

10. Tänk mer positivt kring pokern och livet i allmänhet. Det är inte så tokigt att vinna pengar på poker och livet är trots allt ganska bra på många sätt. Jag gör faktiskt mkt bra saker för mig själv än om jag är dålig på att erkänna det för mig själv.

 

Fixar jag de flesta av dessa punkter tror jag att det kommer att kännas bra att spela framöver! Sen är det dags att ge sig ut och löpa igen. 2 veckors paus är två veckor för mkt. Träningen är ju så bra för mig! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...