Jamton Postad 24 Augusti , 2008 Rapport Postad 24 Augusti , 2008 Hej. Får att få goodisarna i dehär erbjudandet http://pokerforum.nu/forum/erbjudanden-foer-forumet/39012-full-tilt-poker-fa-upp-till-600-i-bonus-och-tva-goodies.html måste man spela ihop nå vissa antal poäng innan man får dom? Eller är de bara stoppa in pengar och en får man dom? Och efter som inte bilderna funka (iaf på min dator) Är de en riktig keps "skärmkepsarna" eller är de dom med ett "hål" på huvet? ha de bra / Jamton Citera
Lisa87 Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Postad 28 Augusti , 2008 Du ska inte behöva ha ett visst antal poäng, det är bara sätta in så ska du få dina goodies.. Ang. kepsen så vet jag inte då "full-tilt-store" är nere atm men SKÄRMKEPS för mig är ett pannband med skärm, alltså ett sådant med "hål på huvudet". Annars kallas det väl bara keps? Citera
Jamton Postad 28 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2008 Du ska inte behöva ha ett visst antal poäng, det är bara sätta in så ska du få dina goodies.. Ang. kepsen så vet jag inte då "full-tilt-store" är nere atm men SKÄRMKEPS för mig är ett pannband med skärm, alltså ett sådant med "hål på huvudet". Annars kallas det väl bara keps? Okej då vet jag. joo de är samma sak för mej. tack för hjälpen Citera
Full Tilt Support Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Postad 28 Augusti , 2008 Hej, Ni kan kolla in Full Tilt Store på vår hemsida. Hälsningar, Full Tilt Support Citera
Recommended Posts