Colderose Postad 7 November , 2008 Rapport Postad 7 November , 2008 Du har uppenbarligen ett problem med mig, eftersom du kallar mig hycklare varje gång du får chansen. So be it. Men det finns en speciell tråd för detta, fortsätt där. Jag tror det var mig han kallade hycklare. Citera
Colderose Postad 7 November , 2008 Rapport Postad 7 November , 2008 Skattefuskar gör väl bara de som inte spelar på europeiska sajter? (eller servrar/whatever) Skattefuskar gör man om man medvetet undanhåller vinster för beskattning som enligt lag ska beskattas. Skattefusk är en form av ekonomisk brottslighet som i grova fall kan leda till sex års fängelse. Jag är mer upprörd (eller indignerad snarare) över det faktum att så många unga spelare som vunnit mycket pengar på icke-EU-sajter inte vill "göra rätt för sig". Med detta sagt så säger jag givetvis inte att jag accepterar Norinders beteende. Citera
Colderose Postad 7 November , 2008 Rapport Postad 7 November , 2008 Jag kan ärligt säga att jag inte kan komma på någon postare som skriver lika illa och är lika korkad som Norinder. Jag vet att det har funnits ett par analfabeter som använder ",,,,,,," till all kommatering och aldrig hört talas om paragrafer, men till och med dessa har inte visat upp samma grad av stolthet över sin egen idioti eller troligen varit över 19 år. Jag kommer på en i alla fall. Citera
E.H. Postad 7 November , 2008 Rapport Postad 7 November , 2008 Någon som frågat Unibet vad dom tycker? Total tystnad från Unibet.Mina pengar är sedan länge uttagna från Unibet. Och jag berättar för alla som ställer frågot om poker till mig varför man skall undvika Unibet. Norinder måste vara +EV för Unibet. Citera
Mickel Postad 7 November , 2008 Rapport Postad 7 November , 2008 Total tystnad från Uni-bet. Mina pengar är sedan länge uttagna från Uni-bet. Norinder måste vara +EV för Uni-bet. +1 Det blev inget SM för mej. Citera
Crappy Postad 7 November , 2008 Rapport Postad 7 November , 2008 Det var en kommentar om få deltagare i sm, kan det ha med herr norinder att göra? Unibet kanske borde se sig om efter en ny "ambassadör" Nu när "kungen" blir utbytt. Citera
Agent Cooper Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Mickes senaste alster förklarar varför han är ständigt "otursförföljd". Citera
The Grand Bark Postad 11 Maj , 2009 Rapport Postad 11 Maj , 2009 http://mickenorinder.com/blog/2009/05/08/det-kom-ett-brev-fran-valterego/ Citera
Mr.Lajban Postad 11 Maj , 2009 Rapport Postad 11 Maj , 2009 Ingen aning om vem som är vettigast av de pajsarna men Mickes blogg är helt klart underhållande . Veckans bästa pokercitat: "När pokern blev het i Sverige så drog det genast till sig en jävla massa töntar. Nyhetens behag är stort och många med på tok för långa bokstavskombinationer trodde direkt att poker var deras nya surrogattutte." :lol: Citera
TotalFarsa Postad 11 Maj , 2009 Rapport Postad 11 Maj , 2009 Utan att säga för mycket så kan jag ju meddela att den gode norinder inte berättar hela sanningen i det där blogginlägget. Vill ValterE kommentera det där någe mera så får han göra det på egen hand men jag ville bara få det sagt. Jag blir så trött på MNs sandlåderetorik. Citera
simon1583 Postad 11 Maj , 2009 Rapport Postad 11 Maj , 2009 Ingen aning om vem som är vettigast av de pajsarna men Mickes blogg är helt klart underhållande . Veckans bästa pokercitat: "När pokern blev het i Sverige så drog det genast till sig en jävla massa töntar. Nyhetens behag är stort och många med på tok för långa bokstavskombinationer trodde direkt att poker var deras nya surrogattutte." :lol: Känns som att du borde gå om mellanstadiet om du finner det där roande. Citera
okocha Postad 11 Maj , 2009 Rapport Postad 11 Maj , 2009 Haha, valteregos mail är ju humor på så många sätt.... Citera
Mr.Lajban Postad 11 Maj , 2009 Rapport Postad 11 Maj , 2009 Känns som att du borde gå om mellanstadiet om du finner det där roande. Vad är ditt problem? Förlorat veckopengen? Jag tycker att Micke N. uttrycker sig på ett roligt sätt. Citera
Agent Cooper Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 Hur många raka liveturneringar utan att komma ITM har han nu? 25-30? Citera
MikeTime Postad 5 Juni , 2009 Rapport Postad 5 Juni , 2009 Hur många raka liveturneringar utan att komma ITM har han nu? 25-30? Läs hans blogg! Det är ju inte hans fel att han blir utdragen av tomtar... Citera
Agent Cooper Postad 5 Juni , 2009 Rapport Postad 5 Juni , 2009 Läs hans blogg! Det är ju inte hans fel att han blir utdragen av tomtar... Hehe... Läste precis hans senaste inlägg om Cosmopols SM. Två uruselt spelade händer och så var han ute.... IGEN. Citera
Elitloppet Postad 5 Juni , 2009 Rapport Postad 5 Juni , 2009 Hehe... Läste precis hans senaste inlägg om Cosmopols SM. Två uruselt spelade händer och så var han ute.... IGEN. Om man jämför med de händer han brukar berätta om på bloggen var ju dessa två spelade mer eller mindre perfekt Citera
GulaGreger Postad 5 Juni , 2009 Rapport Postad 5 Juni , 2009 Jag slutar aldrig förvånas över vilken pajas Norinder faktiskt är. Citera
killerwolf Postad 5 Juni , 2009 Rapport Postad 5 Juni , 2009 edit; nvm... insåg att det var superstandard på hans blogg, sick vad en del människor kan springa kallt på livet, dyslektisk OCH under 80 på iq-stickan. Citera
Dead-Inside Postad 6 Juni , 2009 Rapport Postad 6 Juni , 2009 "Han kan ha vad som helst. Jag bestämmer mig dock för att mina AJ inte ska någonstans. Vi hamnar till slut all-in. Han har givetvis AQ och jag träffar ingen av mina två outs. Dåligt spela av mig, det vet jag. I en EPT hade jag kunnat kasta handen utan att tveka. Mot honom i denna turren, glöm det, aldrig. Gör samma spel i morgon om det så behövs…." What? Citera
Agent Cooper Postad 5 Februari , 2011 Rapport Postad 5 Februari , 2011 Elitidrottsmannen Mikael Norinder har tydligen fått kicken från Unibet. Var det pga hans urusla resultat eller bara för att han beter sig som en idiot? Någon som vet? Citera
escobar Postad 5 Februari , 2011 Rapport Postad 5 Februari , 2011 Elitidrottsmannen Mikael Norinder har tydligen fått kicken från Unibet. Var det pga hans urusla resultat eller bara för att han beter sig som en idiot? Någon som vet? Hur vet du att han fått sparken? Citera
MikeTime Postad 5 Februari , 2011 Rapport Postad 5 Februari , 2011 Rykten gör gällande att han ska bli Zynga Inc.´s ansikte utåt. Citera
Recommended Posts