honest99 Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Postad 21 Augusti , 2008 Jag vill veta vad fan det är du pratar om. Det vill du alltid, men en "vem-som-blir-bannad-först"-tävling känner jag inte för, för tillfället. Citera
*Adde* Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Postad 21 Augusti , 2008 - inte klarar av att säga ifrån på skarpen när kvinnor beter sig ocivilicerat, bara för att de har ett hål mellan benen. Hmm. Ett hål? Hur f-n är man funtad då? Citera
eurythmech Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Postad 21 Augusti , 2008 Det vill du alltid, men en "vem-som-blir-bannad-först"-tävling känner jag inte för, för tillfället. Du lär knappast bli avstängd för att förklara ett kryptiskt uttalande? Citera
Zarec Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Postad 21 Augusti , 2008 Popcorn med kalles kaviar och råa ägg har jag testat Vilka matkänslor av äckel jag fick, vad tyckte du om din kompott? Jag lovar att testa pizza med b-sås! Ifall det är oxfilé på pizzan blir det bättre, jag tar väl oftast inte bea på pizza, men det kan vara en njutning ibland Citera
Zarec Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Postad 21 Augusti , 2008 Ibland undrar jag hur folk är funtade som: - vid möte/lektion får en pappersbunt som ska skickas runt och de börjar läsa igenom översta pappret istället för att ta ett och skicka bunten vidare. - har fått barn och tror att alla är lika intresserade av att höra hur livet förändras och att folk utan barn inte kan förstå det. QFT Citera
honest99 Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Postad 21 Augusti , 2008 Hmm. Ett hål? Hur f-n är man funtad då? Ja, NU förstår jag varför det blir kryptiskt. My bad.. Citera
eurythmech Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Postad 21 Augusti , 2008 Det är snarare begreppen "säga ifrån på skarpen" och "ociviliserat" som behöver förklaras, och sedan kopplas till hålfrågan. Citera
Supertequila Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Postad 21 Augusti , 2008 - - använder ordet "dem" istället för de/dom Vet inte om någon annan skrivit det här, but jag tror nog att du brister lite i grammatiken. "De", och "dem" är båda korrekta användningsformer, fast i olika sammanhang. Ett exempel är De slog dem. "Dom" däremot är väl mer talspråk som på senare tid börjat accepteras som giltig form för "De", främst i viss skönlitteratur, fast inte i finare akademisk skrift. Citera
eurythmech Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Postad 21 Augusti , 2008 Han menar folk som tror att det alltid ska vara "dem" i skriftspråk, dvs mongolider. Citera
DrRoland Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Postad 21 Augusti , 2008 Har några fler funderingar, SOM: Kör om och saktar ner precis när de kört om så att man blir tvungen att tvärnita för att inte hamna i arslet på dom. Gasar på utav bara fan innan en korsning för att sedan stå där och titta i en timme för att vara säker på att ingen kommer. Kör på vänster sida pga parkerade bilar på deras sida och ger blanka fan i mötande trafik. Som istället för att köra när de har högerregeln på sin sida och ingen trafik istället ställer sig och väntar in trafiken för att sedan köra ut precis när man är framme. Alla mongon som åker mot rött. Som vinner 11miljoner, torskar 1 miljon och anser att de är helgula. Citera
Hjort Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Postad 21 Augusti , 2008 Återigen, jag släpper förbi folk som ber om det, dem har uppenbarligen ett behov av det.Seriously? Citera
Matfrid Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Postad 22 Augusti , 2008 hur är folk funtade som.. - tycker att insatta personers åsikter i en fråga inte är värda mer än oinsattas och att en diskussion mellan en uppenbar idiot, som är helt oemottaglig för fakta, och en smart person med välavvägda argument är "givande". Medhåll. Och som dessutom kritiserar en och frågar vad man har för 'människosyn' om man ställer krav på idioterna. Citera
MikeTime Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Postad 22 Augusti , 2008 Ibland undrar jag hur folk är funtade som: - inte tror att Kalmar har skuggan av en chans ikväll pssst; FYP Citera
TotalFarsa Postad 22 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2008 Försöker du lura i oss att du hade haft den avataren om det hade varit någon annan random unge på bilden? Nigga please.Jamen ok då! Jag gillar mitt barn. Folk, över lag, väljer avatarer som de på något sätt tycker avspeglar dom. Så även jag. Seriously?Jamenlevelförtusan! Tack för att du hittade den Citera
MikeTime Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Postad 22 Augusti , 2008 Folk, över lag, väljer avatarer som de på något sätt tycker avspeglar dom. Citera
TotalFarsa Postad 22 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2008 No worries MikeTime, du noterade väl min brasklapp "över lag" Citera
Appel Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Postad 22 Augusti , 2008 Ursprungligen postat av TotalFarsa Visa inläggFolk, över lag, väljer avatarer som de på något sätt tycker avspeglar dom. Citera
Appel Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Postad 22 Augusti , 2008 Men det är en Glad lax iaf Ibland undrar jag hur folk är funtade som... - går allt för OT i trådar Citera
affe2000 Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Postad 22 Augusti , 2008 Ibland undrar jag hur folk är funtade som... ...Alltid väntar med tentaplugg, PM och för all del även hemtentor tills dagen/natten innan inlämning/tentamenstillfälle. ...är byggarbetare och tycker det är riktigt skönt att borra mellan halv åtta och tio på morgonen i bostadsområden för att sedan inte låta ett dugg resten av dagen. ...tycker om Carolina Klüft. Citera
brut Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Postad 22 Augusti , 2008 -Kommer alltid till doktorn så fort de blir snoriga. -Träffar en doktor för första gången som lik -Tål inte se sin granne för att han inte klipper gräset optimalt -Slår någon på käften som håller på fel lag -Tror på gud Citera
Loveless Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Postad 22 Augusti , 2008 Ibland undrar jag hur folk är funtade som... - Tar det personligt att Sverige har tagit färre medaljer än Norge - Anser att Kluft är en svikare - Tror att rådande miljöbilslagar är till för miljön Citera
eurythmech Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Postad 22 Augusti , 2008 Vem är miljöbilslagarna till för? Citera
Loveless Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Postad 22 Augusti , 2008 Byrådirektörer? Alltså, ett regelverk som inte är baserat på utsläpp är sjukt. Bara för att du kan tanka etanol så betyder det ingenting om motorn är en 5 liters V8. Citera
Recommended Posts