Gå till innehåll

The Well - Dead-Inside


Dead-Inside

Recommended Posts

  • Svars 84
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Mitt vanliga Well-inlägg:

 

Jäklar - du har blivit strandsatt på en otroligt öde ö och vet dessutom att du aldrig kommer att komma härifrån. Till råga på allt är du oförmögen att ta livet av dig och kommer att leva på ön tills du är 80 år då du avlider smärtfritt i sömnen en natt, dessutom har du mist förmågan att onanera!

Du har obegränsad tillgång till färskvatten, frukt & gnagare på ön men inget annat i matväg.

En dag kommer det fram en god fé som låter dig välja ett av nedanstående alternativ, vilket väljer du? Motivera ditt svar.

 

~Varje fredag kl 12:00 flyter det iland en låda med 25 st Pripps starköl och en flaska Grants.

~Varje kväll kl 19:00 kommer Eurythmech fram och drar en ironisk oneliner för dig.

~Du får tillgång till en TV som du kan titta 30 minuter på varje dag - dock får du bara in The Voice & SVT24.

~Greta Johansson, 76 år, 1,64 lång & 86 kg, kommer en gång i månaden och erbjuder dig en avsugning. En gång om året ingår även samlag.

~På lördagkvällar kan du önska dig precis vilken trerättersmiddag du vill. Till maten kan du välja mellan vin eller cider. 1 snaps ingår också.

 

Övriga frågor;

*Hur gammal är du?

* För eller emot dödsstraff?

* För eller emot aktiv dödshjälp?

* Om 20 år gör du förhoppningsvis vad?

* Blondiner eller brunetter?

* Stora starköl eller groggar?

* Favvofilm?

* Nånsin haft ett finger i rectum? Om ja - vems?

* Nånsin hånglat med en kille?

* Vad heter du på riktigt i förnamn?

* Största MTT-klonken?

* Bäst / sämst med pf.nu?

* Coca-cola eller Ramlösa?

* Big Mac eller Whopper?

* AKo eller 99 50 ggr på raken i ett cg?

* Vilken mobiltelefon har du nu?

* Har du någonsin provat att suga av dig själv? Om ja - lyckades du?

* Vem är mest överskattad på pf?

* Vem är mest underskattad på pf?

* Hur många på pf känner du irl?

* Vem tror du har tjänat mest $ på poker på pf?

* Vem ljuger mest på pf?

* Om du blev tvungen att tillbringa en längre tid med en av dessa - vem skulle du välja?

CDS, Eury, Hjort, Ola (gdaily), söderkrippa, nebbis, juggler, Klyka, heltok, Emilio15 eller Ängeln17

* Vem/vilka av ovanstående tror du att du vinner över i HU for rollz (texas nl)?

* Finns det någon på pf som du skulle vilja banna omgående om du fick chansen att välja?

* Anser du att du är bättre än 75% av pf`s medlemmar? (På poker alltså)

* Tillhör du de 90% av befolkningen som tror sig vara smartare än 90% av befokningen?

* Om du var tvungen (do it or die) att ge en medlem på pf en riktig örfil - vem skulle du välja?

* Om du dör och återföds - vilket av dessa saker skulle du helst vilja återfödas som; en tampax, en digitalkamera, en kudde, en sportbil, ett jaktplan eller en tablett xtc?

* Har du testat några droger förutom alkohol / tobak? Om ja - vad?

* Varför är du så ofta på pf?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många matcher dota har du spelat?

 

Är det sant att de som spelar över 5-10 på Svenska Spel generellt är forumets mest otrevliga personer?

 

Vilka är dina fem favoritband?

 

Tycker du Usain Bolts 200 meters-lopp i OS är mer imponerande än Michael Phelps insats?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Har du nån gång ljugit om din sexdebut?

 

2. Vad kommer alla pokerspelande ynglingar göra om 10 år. Kommer pokern har varit bra eller skadlig för deras fortsatta liv?

 

3. Är Fucking Åmål en fantastiskt bra film?

 

4. Mattespelare eller "feelingspelare"? Motivera gärna

 

5. Min dotter börja i förskoleklass idag, de e 55 ungar å tre förskolelärare e det orimligt?

Eller borde ja hålla käften å se det som ett i-världsproblem å va j-ligt glad att det finns en förskola att gå till?

 

6. E det ok att spela av pengar från någon som är

a. supertilt å kastar bort pengar

b. full

c. påtänd

d. minderårig

e. extremt j-la dålig å kan knappt reglerna

 

7. Hur gammal är du?

 

8. Borde man avskaffa monarkin?

 

9. e ja en gammal gubbe som tappat greppet om ja passar AJ på knappen efter att SB synat mitt uppslag och BB slagit om i en fullringstävling 2 timmar in. ja har runt 40 BB å de andra täcker mig. alla e vi en bit över medianen. De är kunniga spelare (regulars på pf språk :)) å de har varit en del hackande innan. höjningarna va 3bb resp 3.5x min höjning

 

10. Vad vore en rolig fråga att få för dig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

6. E det ok att spela av pengar från någon som är

a. supertilt å kastar bort pengar

b. full

c. påtänd

d. minderårig

e. extremt j-la dålig å kan knappt reglerna

 

Vad är det där för larviga alternativ? Krävs väl lite svältande afrikabarn för att det ska bli rimligt. Svarar man inte Ja på alla alternativ nu mår man ju ganska dåligt. Jag själv har uppfyllt alla alternativ utom E och jag tror ingen ligger sömnlös för att den vunnit mot mig:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får du tjejer på ditt utseende eller din personlighet?

 

Vad vill du helst vara? En Musiker som tjänar ca 40-50K kr i månaden(inte särskillt känd obv.) eller spela poker och tjäna 70K kr? Säg att arbetstiden är ungefär den samma.

 

Kommer kanske med någon mer sen. får se hur det artar sig..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du verkar dryg och kaxig. Är du det?

 

Mer än jag önskar att jag var. Antagligen mindre än jag tycker att jag är samtidigt.

 

hur länge har du spelat och hur mycket har du spelat in?

 

I effektiva månader, runt 10 totalt. Men dem är spridda på 2 år, hårdliret har varit sen i januari i år. Tidigare var jag en av alla fiskar och spelade upp mig för att sen tappa allting och lägga ner poker, dock som tur är inte för evigt.

 

Runt 200k svenska.

 

händer / månad?

nivå?

>18 år ?

 

Har haft dålig disciplin och spelat oerhört lite under mars->början av juni, så on average runt 10k händer skulle jag säga. Jag har som mål att spela minst 30k händer.

 

NL200 och numer NL400.

 

Är 20 sen i år.

 

Vilken sida lirar du på?

Vad har du för nick?

Hur mkt vinner/förlorar du ca per månad?

Har ditt nick här nån mening eller var det bara "coolt"?

 

Redbet

 

Hemligt

 

Det varierar ganska kraftigt och jag har svårt att uppskatta just nu hur duktig eller kass jag är, och därmed min winrate och månadslön. Men gissningsvis 50k average på 30k händer. Mer med NL400.

 

Mitt nick på siten är "häftigt", men mer än det, ett nödvändigt ont. Det är svårt med bra smeknamn, både till poker och annat. Dead-Inside, som jag heter här på PF, är mer ett poetiskt och lite emoaktiskt namn jag kom på för ett antal år sedan. Inte för jag någonsin skulle klassa mig som emo, men jag har skrivit massa poesi tidigare.

 

Hur många matcher dota har du spelat?

 

Är det sant att de som spelar över 5-10 på Svenska Spel generellt är forumets mest otrevliga personer?

 

Vilka är dina fem favoritband?

 

Tycker du Usain Bolts 200 meters-lopp i OS är mer imponerande än Michael Phelps insats?

 

Svårt det där med DOTA men minst 2500 matcher. Antagligen upp emot 5-7k.

 

Nej, det tror jag inte. Drygheten är som störst på de högsta nivåerna - men de flesta av dem har mig veterligen lämnat PF antingen frivilligt eller pga ban.

 

Sonata Arctica

Nightwish

Linkin Park

Queen

Supertramp

I den ordningen. Är väldigt selektiv när det kommer till musik, just Sonata Arctica, Nightwish och Linkin Park har jag runt alla låtar med på datorn. Queen och Supertramp är det mest utplockade godbitar av.

 

Tycker att Phelps är otroligt ful. Med det sagt, ja, Usain Bolt är mycket mer imponerande. Lite dopningsvarning på honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det där för larviga alternativ? Krävs väl lite svältande afrikabarn för att det ska bli rimligt. Svarar man inte Ja på alla alternativ nu mår man ju ganska dåligt. Jag själv har uppfyllt alla alternativ utom E och jag tror ingen ligger sömnlös för att den vunnit mot mig:mrgreen:

 

ja faktiskt tänkte inte så mkt när jag skrev ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt vanliga Well-inlägg:

 

Jäklar - du har blivit strandsatt på en otroligt öde ö och vet dessutom att du aldrig kommer att komma härifrån. Till råga på allt är du oförmögen att ta livet av dig och kommer att leva på ön tills du är 80 år då du avlider smärtfritt i sömnen en natt, dessutom har du mist förmågan att onanera!

Du har obegränsad tillgång till färskvatten, frukt & gnagare på ön men inget annat i matväg.

En dag kommer det fram en god fé som låter dig välja ett av nedanstående alternativ, vilket väljer du? Motivera ditt svar.

 

~Varje fredag kl 12:00 flyter det iland en låda med 25 st Pripps starköl och en flaska Grants.

~Varje kväll kl 19:00 kommer Eurythmech fram och drar en ironisk oneliner för dig.

~Du får tillgång till en TV som du kan titta 30 minuter på varje dag - dock får du bara in The Voice & SVT24.

~Greta Johansson, 76 år, 1,64 lång & 86 kg, kommer en gång i månaden och erbjuder dig en avsugning. En gång om året ingår även samlag.

~På lördagkvällar kan du önska dig precis vilken trerättersmiddag du vill. Till maten kan du välja mellan vin eller cider. 1 snaps ingår också.

Det är close mellan TV och lördagkvällarna. Problemet med TV är att jag skulle sakna omvärlden. SVT24 är oftast inte fullt så dåligt även om Voice är katastrof. Skulle nog säga lördagskvällar, variantion och lite superi sitter aldrig fel, varken här eller på en öde ö.

 

 

Övriga frågor;

*Hur gammal är du? 20 sen i år.

* För eller emot dödsstraff? För - med reservation för idiotiska dommar, rättssystem och dylikt

* För eller emot aktiv dödshjälp? För

* Om 20 år gör du förhoppningsvis vad? Något jag älskar, spelar ingen roll vad. Gissningsvis någon företagsverksamhet.

* Blondiner eller brunetter? Brunetter

* Stora starköl eller groggar? Starköl

* Favvofilm? Band of Brothers. Det är ingen film as such, men det finns inget att jämföra med.

* Nånsin haft ett finger i rectum? Om ja - vems? Mitt eget, självexplorerande i yngre år i duschen. Ingen annans.

* Nånsin hånglat med en kille? Nope. Skulle antagligen göra det för pengar så jag inte har någon homofobi men det är inget som skulle falla mig in bara sådär.

* Vad heter du på riktigt i förnamn? Johan

* Största MTT-klonken? Om jag minns rätt, 6.5k (sek). Det var i mina fiskigare dagar även om jag spelade väl i MTTs. Idag spelar jag inte turneringar.

* Bäst / sämst med pf.nu? Bäst: Att lära och få lära - på svenska.

Sämst: Kass moderation, dålig sammanhållning.

* Coca-cola eller Ramlösa? Coca-Cola (addict)

* Big Mac eller Whopper? Big Mac

* AKo eller 99 50 ggr på raken i ett cg? AKo eftersom jag kan vara sinnessjukt aggresiv preflop och få in det bra efter ett antal händer.

* Vilken mobiltelefon har du nu? *Tittar* Ser faktiskt ingen märkning på modellnummer. En äldre Nokia. Har mobilen till att tala i och hålla nummer, ingen hög prio.

* Har du någonsin provat att suga av dig själv? Om ja - lyckades du? Yep, mest på skoj eftersom jag vet att jag skulle misslyckas. Så, nej, jag lyckades inte.

* Vem är mest överskattad på pf? Ingen som helst aning om hur standings är på PF.

* Vem är mest underskattad på pf? Som ovan är jag rädd.

* Hur många på pf känner du irl? Ingen

* Vem tror du har tjänat mest $ på poker på pf? Again, ingen aning. Bryr mig inte heller.

* Vem ljuger mest på pf? .

* Om du blev tvungen att tillbringa en längre tid med en av dessa - vem skulle du välja?

CDS, Eury, Hjort, Ola (gdaily), söderkrippa, nebbis, juggler, Klyka, heltok, Emilio15 (Cuz he seems like a cool guy) eller Ängeln17

* Vem/vilka av ovanstående tror du att du vinner över i HU for rollz (texas nl)? Nebbis

* Finns det någon på pf som du skulle vilja banna omgående om du fick chansen att välja? Finns antagligen flera jag skulle banna personligen, men det är inte värt någon lista.

* Anser du att du är bättre än 75% av pf`s medlemmar? (På poker alltså) Yep. Massor med lurkers och nybörjare som inte postar.

* Tillhör du de 90% av befolkningen som tror sig vara smartare än 90% av befokningen? Yep.

* Om du var tvungen (do it or die) att ge en medlem på pf en riktig örfil - vem skulle du välja? Mig själv. Alltid skönt med lite självplågeri frammåt kvällen när grind vankas. Då känner man att man lever och vaknar till lite.

* Om du dör och återföds - vilket av dessa saker skulle du helst vilja återfödas som; en tampax, en digitalkamera, en kudde, en sportbil, ett jaktplan eller en tablett xtc? Jaktplan, kan inte vara allt för dåligt. Sportbilen har stora problem med avgaser och vägdamm och resten är ju bara löjligt.

* Har du testat några droger förutom alkohol / tobak? Om ja - vad? Har inte ens testa tobak, har inga sådana ambitioner.

* Varför är du så ofta på pf? Har inget liv, kort och gott. Är det inte PF är det något annat forum, eller något spel som det nördas med all dötid.

 

1. Har du nån gång ljugit om din sexdebut? Ser ingen anledning att göra så. Har inte gjort det och kommer inte göra det.

 

2. Vad kommer alla pokerspelande ynglingar göra om 10 år. Kommer pokern har varit bra eller skadlig för deras fortsatta liv? För de som vinner kommer det säkert ha varit både lärorikt och profitabelt. De flesta kommer antagligen att sätta sig på skolbänken när de är 25+ och plugga till något de fått för sig att lära sig. Pokern är en upplevelse i sig.

 

3. Är Fucking Åmål en fantastiskt bra film? Milt underhållande kan jag sträcka mig till.

 

4. Mattespelare eller "feelingspelare"? Motivera gärna Mattespelare är nästan det enda du kan spela online. Feeling är vad Phil Hellmuth pysslar med och uppenbarligen är väldigt bra på, men sen är han en kronisk förlorare online. Om vi definerar feeling till den där känslan av att folk bluffar i vissa lägen så har det mycket med erfarenhet att göra och att bra spelare som spelat länge kan lita på sina känslor i olika mer margnella lägen, varpå matematiken ändå är såpass marginell att den inte spelar nån roll - då är det feeling som gäller ;).

 

5. Min dotter börja i förskoleklass idag, de e 55 ungar å tre förskolelärare e det orimligt?

Eller borde ja hålla käften å se det som ett i-världsproblem å va j-ligt glad att det finns en förskola att gå till?

Så mycket skatt som vi svenskar betalar anser jag att både sjukvård och skola (inkl förskola, dagis, etc) håller jävligt låg klass. Det behöver rensas och effektiviseras överallt, men vem som ska göra det har jag ingen aning om. Samtidigt vill jag inte närma mig USA i samhällsstruktur, eftersom jag anser att den är allvarligt retarderad.

 

6. E det ok att spela av pengar från någon som är

a. supertilt å kastar bort pengar

b. full

c. påtänd

d. minderårig

e. extremt j-la dålig å kan knappt reglerna

Ja, till alla. Jag har självkontroll att inte förlora pengar i något av tillstånden i varken poker eller annat, om andra inte har det är det deras problem och inte mitt. Däremot är det min vinst.

 

7. Hur gammal är du? 20 år i år.

 

8. Borde man avskaffa monarkin? Nej. Möjligen se till att minsta möjliga andel pengar läcker till kungen och hans familj. Det finns massor med bra saker som kommer ur monarki, för att inte tala om kulturarvet.

 

9. e ja en gammal gubbe som tappat greppet om ja passar AJ på knappen efter att SB synat mitt uppslag och BB slagit om i en fullringstävling 2 timmar in. ja har runt 40 BB å de andra täcker mig. alla e vi en bit över medianen. De är kunniga spelare (regulars på pf språk :)) å de har varit en del hackande innan. höjningarna va 3bb resp 3.5x min höjning Det är väldigt svårt att säga, men det är aldrig fel att lägga AJ i marginella situationer preflop, speciellt när du har utrymme för spel efter en fold.

 

10. Vad vore en rolig fråga att få för dig? Tycker redan jag får roliga frågor, alltid kul med folk som tar intresse. Även om det är ett litet sådant, heh.

 

Får du tjejer på ditt utseende eller din personlighet? Med tanke på att jag inte är en looker skulle jag väl säga personlighet. Men sen raggar jag inte tjejer heller, i alla fall inte för tillfället

 

Vad vill du helst vara? En Musiker som tjänar ca 40-50K kr i månaden(inte särskillt känd obv.) eller spela poker och tjäna 70K kr? Säg att arbetstiden är ungefär den samma. Poker. Den enda nackdelen med poker är swings. Och det är verkligen den enda.

 

Kommer kanske med någon mer sen. får se hur det artar sig.. I shall be waiting.

 

Med reservation för att något låter tomtigt, tomtig grammatik och tomtiga stavfel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wow, utveckla gärna varför du slår Nebbis i NLT när han kanske är bäst i Sverige och helt säkert bäst på den där listan :)

 

Om du fick spela en NLT HU SNG med 100bb startstackar utan blindshöjningar mot Phil Hellmuth, hur mycket skulle du spela om? (Du får välja om det är online eller live)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-Om poker plötsligt skulle förbjudas, vad skulle du plugga till?

 

- Har du varit i Las Vegas?

 

- All time winnings?

 

- Största vunna/förlorade pot?

 

- Bästa/sämsta pokerdagen resultatmässigt (dvs hur mycket) ?

 

- Gillar du att spela poker?

 

- Du får 50k/månad utan att behöva göra något eller så kan du grinda och snitta 100k/månad, vilket väljer du? Ponera att du måste snitta 4h/dag på pokern om du väljer det alternativet.

 

- Antal bord?

 

- Tänkande spelare eller autopilot?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken nivå började du att spela på? I år, 2.5/5. Lirade även Omaha Hi/Lo, var sjukt sjukt värde på det i december förra året. Lagt ner Omaha sen dess dock.

 

Var du vinnande direkt? Yep. När jag spelade tidigare var jag dock inte det, då spelade jag 5/10 och vann upp till runt 25k, efter att ha dragit in 10k på turneringar (säkerligen vinnande där), bl.a. satteliter till och sen spelande av 500krs 22:00 turneringen på SvS. Tappade runt 20k och la ner pokern efter det för ett bra tag. Tills i år då som sagt.

 

Vad jobbar du med? Poker :).

 

Vad anser du är viktigaste faktorn att ha för att bli en vinnande cash game spelare online? Tålamod, disciplin, villig att lära sig och tableselection. Om jag ska välja en av dem, disciplin.

 

Favoritfotbollslag/spelare?(Om du är intresserad) I am not.

 

Mål inom pokern? *saxar från längre ner* Tror mitt nuvarande mål är 25/50 på SvS och 5/10 på Redbet. - Försöker alltid maximera min vinst, så om jag tjänar mer på att spela lägre kommer jag spela lägre, osv. It's all about the money.

 

Wow, utveckla gärna varför du slår Nebbis i NLT när han kanske är bäst i Sverige och helt säkert bäst på den där listan :)

 

Om du fick spela en NLT HU SNG med 100bb startstackar utan blindshöjningar mot Phil Hellmuth, hur mycket skulle du spela om? (Du får välja om det är online eller live)

 

Läste fel, trodde de var vem som skulle vinna av ovanstående. Får väl återbesvara frågan sen.

 

Online, 10kr? Har inga ambitioner av att spela mot duktiga spelare, även om han är kass online. Spelar inte SNG heller, så han har nog bra edge. Eller HU för den delen.

 

-Om poker plötsligt skulle förbjudas, vad skulle du plugga till? Skulle ta en allmän utbildning tills vidare. Antagligen något historieinriktat.

 

- Har du varit i Las Vegas? Nej. Kommer antagligen inte att åka dit heller

 

- All time winnings? Runt 250k tror jag att jag sa på föregående sida.

 

- Största vunna/förlorade pot? Svårt, har varit många potter i runt samma område. Men både vunna och förlorade, runt 15k svenska.

 

- Bästa/sämsta pokerdagen resultatmässigt (dvs hur mycket) ? I summor, 1.7k€+ från igår. -13k eller så på 5/10-10/20 någon dag på SvS.

I inköp, 6 200BB inköp back en natt på 5/10 SvS, helt sjukt vad dåligt det gick. Plus vet jag inte riktigt, tror det är 7-8 100BB inköp.

 

- Gillar du att spela poker? Oftast. Hatar att förlora, men det är nog väldigt allmänt. Nu på senare tid har jag verkligen börjat tro på att det är okej att jag förlorar eftersom jag alltid vinner pengar i längden. Hade stora problem och tvivel på mig själv tidigare. Jag menar, även om jag backar 50k på en vecka så lär jag vinna 100k veckan efter. Ungefär. Så jag försöker tänka. Nu blev jag lite sidetrackad, men i grund och botten gillar jag att spela poker. Största anledningen till att jag spelar är dock pengar, föredrar andra spel om det enbart är för nöjets skull.

 

- Du får 50k/månad utan att behöva göra något eller så kan du grinda och snitta 100k/månad, vilket väljer du? Ponera att du måste snitta 4h/dag på pokern om du väljer det alternativet. Poker, det är ju i princip vad jag gör nu, även om ingen nu skulle ge mig 50k för att absolut inte göra något. Tycker poker är lagom ansträngande.

 

- Antal bord? 4, färre medans jag tableselectar som en gud.

 

- Tänkande spelare eller autopilot? Tänkande hela tiden. Känner att det är väldigt viktigt då jag vill upp i nivå när helst jag kan. Tror mitt nuvarande mål är 25/50 på SvS och 5/10 på Redbet.

 

* Om du blev tvungen att tillbringa en längre tid med en av dessa - vem skulle du välja?

CDS, Eury, Hjort, Ola (gdaily), söderkrippa, nebbis, juggler, Klyka, heltok, Emilio15 (Cuz he seems like a cool guy) eller Ängeln17

* Vem/vilka av ovanstående tror du att du vinner över i HU for rollz (texas nl)? Ängeln17, har ingen större koll på resterande pojkar, eller så är dem helt enkelt för pro för mig. :(

 

Reanswer ovan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

missat dessa eller valde du att inte svara?

 

Inte missat, vet inte vad jag ska svara än så jag avvaktar. Fanns även ett till inlägg på föregående sida jag väntar med tror jag.

 

jobbigt o kolla efter svaren nu ( lat) så du kanske har svarat på dessa

frågor : vad kör du för nivå nu och hur lång tid tog de från den nivån ( vilken ?) du började på till den du spelar på idag ?

 

NL200 och NL400 på Redbet. Har inte svarat på vad jag spelade innan, eller indirekt kanske. Började med 2.5/5 på SvS i december slutet av förra året och sen 5/10 nån gång vid månadsskiftet mellan januari och februari. Sen oerhört lite spel några månader och sen 7.5/15 efter det, hopp över till Redbet och tills vart jag är idag.

 

En 2 - kälken på vinden eller en 1 - spark på pungen?

 

Jag ser inte skogen för alla träden.

 

 

 

Undrar vart alla existensiella frågor och sånt skit har tagit vägen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har du för spelstil?

Hur har du lärt dig poker?

Vad fick dig att börja spela?

Har du hållt på med ngn idrott? Vilken isf? Talang?

Hur långt är ett snöre?

Hur långt är två snören?

Vad är meningen med livet?

Hur stort är universum? Vad händer när man kommer till "kanten"?

Är jorden platt? Vad händer vid kanten?

En smurf är 3 äpplen hög, men vad väger den?

Medellivslängden i Sverige i dag är 78 år. Vad tror du den ligger på om 100 000 år?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- Hur många inköp skulle du känna dig trygg med på 25/50 svs?

 

- Vad gör du för att bli bättre? Analyserar dina spelade händer genom PT? CR? Rail? P-Stovar?

 

- Du känner för att grinda men när du tittar vid borden finns det knappt något värde alls. Sätter du dig ändå bara för att förbättra ditt spel / äga andra pf-medlemmar / lära dig? Eller gör du något annat och kommer tillbaka senare?

 

- Det är en SUPERFISK på 200/400 och han sitter där med maxinköp och redo att reloada. Hur många % av din rulle vågar du skotta med i detta läge?

 

- Bor du hos dina föräldrar?

 

- Har du körkort? I så fall, har du egen bil?

 

- I vilken stad bor du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...