Gå till innehåll

The Well - Dead-Inside


Dead-Inside

Recommended Posts

  • Svars 84
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vad gör du om 5 år? Pluggar antagligen, annars söker jag något jobb jag vill ha eller startar företag/Pysslar med liknande verksamhet. Kommer fortfarande att spela poker mest troligen.

 

Vad är det dyraste du har köpt? Nuvarande dator med skärmar. 23k totalt tror jag. Ska köpa ny hårddisk och byta mitt 1GB ram till 4GB nu i helgen så det kommer väl nån gång i veckan. Datorn är sen i januari.

 

Vad har du för åsikt om droger? BAN it.

 

Vad är din högsta dröm? Enkelt sagt, lycka. Det finns mycket jag önskar annars och som är delsteg på vägen, men lycka är helt klart målet.

 

Vem är världens vackraste kvinna? Carolin heter hon. Ingen ni känner till ofc. Kan väl säga att Angelina Jolie är bra mycket fulare än folk verkar tro att hon är som en sidonotis.

 

Hur många invandrarpolare har du från Hässelby? Han är svensk, men marockanskt ursprung. Så en.

 

Något du ångrat hittils i ditt 20 åriga liv? Alla har väl saker de ångrar. Vet inte om jag har något stort missöde som har skett liksom, på en plats eller vid en tidpunkt, men att jag har tröstat mig med chips och läsk är väl kanske inte höjdpunkten. Är fortfarande överviktig, om än inte så farligt som tidigare.

 

Trevliga frågor. Kan säkert utveckla om min drogpolitik men jag är lite klyven själv och det är lätt att hamna i flamewars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tycker du om dom här lirarna från boss?

 

CannibalLs

crazy-dude

GibbeX

Viktoro

xlogic1

Rex Mundi.

 

Tror jag sett Viktoro och Rex Mundi men har inte spelat mot dem. Har något svagt minne av crazy-dude, ska ta och öppna HEM. Och medans jag väntar kan jag skriva att jag inte har något större erfarenhet av dem.

 

Ah, ser i HEM att Viktoro är en ultrafiskig spelare :). Har en AT jag valeushovear T8643 på river, som han stekfoldar, och en 3bettad hand där jag shovear på Q952 turn tom efter han stekt floppen. Mycket kul. Så nu vet du vad jag tycker om honom.

 

Känner igen Cannibals men hittar ingen entry av han i databasen så antar att jag inte spelat mot honom.

 

Saxat från min DB.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar du mycket live? Never.

Spelar du enbart cg? isf varför? Yep. Blir bara tiltad av MTTs. Sjuk varians och du kan aldrig någonsin räkna med att vinna oavsett hur bra du ligger till.

Är megakillah en bra/dålig pokerspelare? motivera. Han har väl tagit ett antal suboptimala linjer i några potter jag sett han ta till showdown de gånger jag spelat mot han, och har betsizingproblem i vissa händer men på det stora hela tycker jag att han är duktig. Av vad jag sett absolut inte 10/20 material även om han vill tro det, men antagligen ganska stor vinstmarginal på 5/10 samtidigt. Vet inte riktigt hur hans bankrulle ser ut men jag har fått intrycket av att han behöver hålla i pengarna bättre.

Hur kommer det sig att du spelar dota? Spelade Starcraft en gång i tiden. Sen blev det Warcraft 3, och sen helt plötsligt en dag så spelade jag DotA. Anledningen till att jag fortfarande spelar det i princip varje dag fastän jag roterar alla andra spel jag spelar är väl för att det är det ultimata liret ungefär. Lagom krävande, lagom gameflow och fantastiskt roligt.

Gillar du den här låten?

Känner mig mer homo och emo efter att ha lyssnat på den än innan. Så nej. Rent allmänt, om jag känner att jag kan göra låten så är den inte bra. This is one of those songs. Dussinvara är jag rädd. Med det sagt är det bättre än mainstreamRnBn såklart.

 

Love is in the air. Sova nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...