elvis77 Postad 17 Mars , 2005 Rapport Postad 17 Mars , 2005 Seat 9 is the button Total number of players : 10 Seat 7: NateD9gg ( $284.49 ) Seat 6: HERO ( $139.55 ) Seat 8: jjsmendi ( $98.45 ) ppokermann posts small blind [$0.5]. GUKnights11 posts big blind [$1]. Dealt to HERO [ 6c 7d ] NateD9gg raises [$2.99]. jjsmendi raises [$5]. NateD9gg raises [$12.79]. jjsmendi calls [$10.78]. ** Dealing Flop ** [ A , 4 , A ] NateD9gg checks. jjsmendi bets [$10]. NateD9gg calls [$10]. ** Dealing Turn ** [ T ] NateD9gg checks. jjsmendi bets [$20]. NateD9gg calls [$20]. ** Dealing River ** [ 8 ] NateD9gg is all-In [$238.71] jjsmendi is all-In [$52.67] Nåja, vad tror ni? Vad hade dom och vem har gjort bort sig ? Citera
fraallan Postad 17 Mars , 2005 Rapport Postad 17 Mars , 2005 triss mot högre (högre kicker) triss? Citera
psatiw Postad 17 Mars , 2005 Rapport Postad 17 Mars , 2005 Det är ju självklart att båda satt med pocket AA. Vad skulle det annars vara? (Alla vet ju att det finns minst 6 A:n per giv på majoriteten av siterna på Internet, för er som tycker det verkar osannolikt). Delad pott mao. Citera
psatiw Postad 17 Mars , 2005 Rapport Postad 17 Mars , 2005 triss mot högre (högre kicker) triss? För att vara mer specifik, skulle jag gissa på AK i ena handen, men K spader, och AQ i den andra, med Q spader. Så fick båda färg till slut. Citera
Lassis Postad 17 Mars , 2005 Rapport Postad 17 Mars , 2005 Vem är tomten som inte vet vad han sysslar med?? Såna finns det ju alltid.... Killen som sätter den på rivern när han synat pga att han kom åt fel knapp när han skulle folda... det är säkert en kuggis.... Triss mot kåk... om jag ska försöka analysera... AAAXX mot 444AA The winner: NateD9gg... jjsmendi synar med sin triss alternativt (AK preflop) och sätter färgen med spader ess på bordet och kungen i handen..) Citera
elvis77 Postad 17 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2005 K K vs A A ? Jag får nog utse denna som vinnare, trots att det inte var rätt och trots att det är svårt att få 2st ruter ess. NateD9gg shows [ A , A ] four of a kind, aces jjsmendi doesn't show [ K , J ] a flush, ace high jjsmendi gör ju inte ett speciellt lyckat prefloppspel och hamnar sedan med foten i klämm Citera
psatiw Postad 17 Mars , 2005 Rapport Postad 17 Mars , 2005 "jjsmendi doesn't show" Och jjsmendi är inte du? Citera
elvis77 Postad 17 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2005 "jjsmendi doesn't show" Och jjsmendi är inte du? Nej det är inte jag, på party nätet kan du se vad alla hade som synar rivern(trots att dom inte visar). Citera
psatiw Postad 17 Mars , 2005 Rapport Postad 17 Mars , 2005 "jjsmendi doesn't show" Och jjsmendi är inte du? Nej det är inte jag, på party nätet kan du se vad alla hade som synar rivern(trots att dom inte visar). Är det SANT?! Det verkar ju rätt ruttet, tycker jag. Om man inte vill visa kanske det har en anledning... Verkligen odd. Är det likadant om jag lägger handen när som helst? Om du bettar in i mig på floppen, t.e.x och jag lägger? Det verkar ju hur ruttet som helst isåfall..? Citera
elvis77 Postad 17 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2005 "jjsmendi doesn't show" Och jjsmendi är inte du? Nej det är inte jag, på party nätet kan du se vad alla hade som synar rivern(trots att dom inte visar). Är det SANT?! Det verkar ju rätt ruttet, tycker jag. Om man inte vill visa kanske det har en anledning... Verkligen odd. Är det likadant om jag lägger handen när som helst? Om du bettar in i mig på floppen, t.e.x och jag lägger? Det verkar ju hur ruttet som helst isåfall..? Nej du kan bara se alla som synat på rivern. Citera
psatiw Postad 17 Mars , 2005 Rapport Postad 17 Mars , 2005 Okej. Tycker ändå det verkar sjukt. Muckar man så gör man det väl för att man inte vill visa liksom... Annars borde ju i princip inte Muck alternativet finnas, eftersom det är verkningslöst, när alla ändå kan kolla sen vad du hade... Nåja, jag spelar inte Party, så jag får väl hoppas att det inte gäller de rooms jag spelar bara. Citera
bzkt Postad 17 Mars , 2005 Rapport Postad 17 Mars , 2005 "jjsmendi doesn't show" Och jjsmendi är inte du? Dealt to HERO [ 6c 7d ] <- nej knappast Citera
elvis77 Postad 17 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2005 Okej. Tycker ändå det verkar sjukt. Muckar man så gör man det väl för att man inte vill visa liksom... Annars borde ju i princip inte Muck alternativet finnas, eftersom det är verkningslöst, när alla ändå kan kolla sen vad du hade... Nåja, jag spelar inte Party, så jag får väl hoppas att det inte gäller de rooms jag spelar bara. Det gäller nog på dom flesta ställen om du kollar Hand History (inte i chat fönstret) Citera
Recommended Posts