ProToss Postad 9 Augusti , 2008 Rapport Postad 9 Augusti , 2008 dagens låt då: http://www.youtube.com/watch?v=1b7K3WNZ98Yfan så skön röst hon har Inte nog med att folk spammar den till mig på MSN...doh!
kravmärkt Postad 9 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 9 Augusti , 2008 jag ska bygga rulle på annan site än svs. Vad ska jag välja och vad för erbjudande kan jag ta del av? Kate Perry edit jojuste, 1,8k back denna månad 32k ath denna månad ;DD;D;D
slaskpoker Postad 9 Augusti , 2008 Rapport Postad 9 Augusti , 2008 jag ska bygga rulle på annan site än svs. Vad ska jag välja och vad för erbjudande kan jag ta del av? Kate Perry edit jojuste, 1,8k back denna månad 32k ath denna månad ;DD;D;D shyssta sweings meggakillah, men vet att de vänder Testa diamondbet, bossmedia e de & rb kan man få. inte spelat där själv iofs http://www.youtube.com/watch?v=E5s3kvo0aQ8 en bra låt btw
kravmärkt Postad 9 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 9 Augusti , 2008 shyssta sweings meggakillah, men vet att de vänder vi får se... det börjar med en övertändning där jag gör ett dåligt spel som slutar bra. Dock är jag fortfarande övertänd och tappat två inköp för att sedan syna bort två inköp. Sedan åker ett till på normal tag grind=21k min kära kompis har även skickat mig veckans regular lista som han kallar den. Regular lista 10/20 denna vecka 1.Himpan otroligt aggressiv spelare som alltid dyker upp med bäst hand när man har marginellt i stor pott. himpan kommer troligen att gula på nl10k i september eventuellt utsättas för sjuk varians och gula @ nl4k. 2.3lendil stabil spelare som har tagit det lite mellis denna vecka. 3.drakeld jobbig att spela mot, speciellt preflop 4.Ace/deuce bra grinder 5.honkitonk träffar oavbrutet i varenda giv. Att han spelar som en idiot är sekundärt. vem min kompis är får jag självklart inte säga och ni får inte gissa. Ni får dock säga "jag tror jag vet vem det är" säger han. Han hälsar även att om man inte är med på hans lista så har man en equity på 8/10 att vara fisk. Testa diamondbet, bossmedia e de & rb kan man få. inte spelat där själv iofs http://www.youtube.com/watch?v=E5s3kvo0aQ8 en bra låt btw sorry, ingen bobbopoker.com site här. skön sång Noooooo! Lämna oss inte. är jag så fiiiisk?
sexyterran Postad 9 Augusti , 2008 Rapport Postad 9 Augusti , 2008 hon katy parry låter som amanda jensen.... och henne hatar jag
sexyterran Postad 9 Augusti , 2008 Rapport Postad 9 Augusti , 2008 nä nu var jag nog lite snabb i mitt döömande, hon var rätt bra, hon kate perry...
kravmärkt Postad 9 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 9 Augusti , 2008 nä nu var jag nog lite snabb i mitt döömande, hon var rätt bra, hon kate perry... edit: Kan va världens hetaste röst just nu! dig missade jag. +1 på kommentaren
ProToss Postad 9 Augusti , 2008 Rapport Postad 9 Augusti , 2008 1.Himpanotroligt aggressiv spelare som alltid dyker upp med bäst hand när man har marginellt i stor pott. himpan kommer troligen att gula på nl10k i september eventuellt utsättas för sjuk varians och gula @ nl4k. Känns inte jätteaggro på 25/50 direkt.
kravmärkt Postad 9 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 9 Augusti , 2008 Heja Mega!! alltid Känns inte jätteaggro på 25/50 direkt. mina reads är aldrig felaktiga så då måste han vara scared money. http://www.youtube.com/watch?v=XsqZL_xpavE http://www.youtube.com/watch?v=pvQZS369MEg jag ska köra the 15 inköpsregel och jag börjar med 20k. rushrushrush hoppas jag på... får se när jag orkar köra igång
Dead-Inside Postad 9 Augusti , 2008 Rapport Postad 9 Augusti , 2008 Känns inte jätteaggro på 25/50 direkt. Jodå.
ProToss Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Postad 10 Augusti , 2008 mina reads är aldrig felaktiga så då måste han vara scared money. Jodå. Eftersom jag inte spelat jättelänge på SvS så har mest bara en känsla för hur dom flesta spelar, så eran read är förmodligen korrekt. Senaste sessionen spelade han väldigt tight dock.
MillaMedSnabelA Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Postad 10 Augusti , 2008 Tjena, Hur går det för dig, har inte sett dig så mycket på 10-20+ senaste tiden. Kanske bara missat dig. ...och ja, Himpan är aggressiv, kanske lite för aggro för sitt eget bästa hehe, men jobbig att spela mot hur som helst. /Mill@
Klunken Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Postad 10 Augusti , 2008 Eftersom jag inte spelat jättelänge på SvS så har mest bara en känsla för hur dom flesta spelar, så eran read är förmodligen korrekt. Senaste sessionen spelade han väldigt tight dock. Himpan är total lös oavsett var han spelar imo
kravmärkt Postad 11 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2008 Eftersom jag inte spelat jättelänge på SvS så har mest bara en känsla för hur dom flesta spelar, så eran read är förmodligen korrekt. Senaste sessionen spelade han väldigt tight dock. orka ha reads, bara sälja nötterna ju... Tjena,Hur går det för dig, har inte sett dig så mycket på 10-20+ senaste tiden. Kanske bara missat dig. ...och ja, Himpan är aggressiv, kanske lite för aggro för sitt eget bästa hehe, men jobbig att spela mot hur som helst. /Mill@ tjaoo, har sett dig med, måste fråga varför du bara kör 100bb? har spelat rätt mycket med dig faktist låten inte videon. tyvärr höll den inte samma klass som förra vad jag hatar rickard wallin http://www.youtube.com/watch?v=Td6kAggdIao&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=g2jppt9KiSc btw, hockey suger.
MillaMedSnabelA Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Postad 11 Augusti , 2008 tjaoo, har sett dig med, måste fråga varför du bara kör 100bb? har spelat rätt mycket med dig faktist Jag har goda anledningar att tro att det är mer lönsamt=)
FreePlopp Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Postad 11 Augusti , 2008 Jag sprang över två styck fjoåååårtizzzlåt och tänkte utsökt på dig Mega. Håll till godo! Original: Parodi:
Opteron Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Postad 11 Augusti , 2008 Jag har goda anledningar att tro att det är mer lönsamt=) Jo, var väl bl.a det som gjorde dig så jobbig.
kravmärkt Postad 11 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2008 Jag sprang över två styck fjoåååårtizzzlåt och tänkte utsökt på dig Mega. Håll till godo! Original: Parodi: hehe, hade redan hört orginalet Jag har goda anledningar att tro att det är mer lönsamt=) jag har ingen koll och jag litar på ditt och opterons omdömme. ikväll ska ni få se på hhs då jag drar igång leh grind
kravmärkt Postad 11 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2008 en hand från 10 minuters sessionen ***** Hand History for Game 770777663 ***** $1000 NL Texas Hold'em - Monday, August 11, 15:34:06 ET 2008 Table Eva 5 (Real Money) Seat 2 is the button Total number of players : 5 Seat 1: Kalua31 ( $2868.48 ) Seat 2: megakillah ( $2091.39 ) Seat 3: pehrner ( $2163.92 ) Seat 4: goosty ( $1782.51 ) Seat 5: Evilchamp ( $2169.57 ) pehrner posts small blind [$5]. goosty posts big blind [$10]. ** Dealing down cards ** Dealt to megakillah [ Qd 8s ] Evilchamp raises [$30]. Kalua31 folds. megakillah raises [$120]. pehrner folds. goosty folds. Evilchamp raises [$180]. megakillah calls [$90]. ** Dealing Flop ** [ Ts, 9c, 5s ] Evilchamp bets [$200]. megakillah calls [$200]. ** Dealing Turn ** [ Jh ] Evilchamp bets [$417.5]. megakillah raises [$1500]. Evilchamp calls [$1082.5]. ** Dealing River ** [ 5h ] Evilchamp is all-In [$259.57] megakillah is all-In [$181.39] megakillah shows [ Qd, 8s ] a straight, eight to queen. Evilchamp shows [ Ah, Ad ] two pairs, aces and fives. Evilchamp wins $78 from side pot#1 with two pairs, aces and fives. megakillah wins $4182.78 from the main pot with a straight, eight to queen.
DjLuppy Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Postad 11 Augusti , 2008 GL! Tror du kommer tillbaka till 10/20+ snart igen
Recommended Posts