Gå till innehåll

megakillah stäng


kravmärkt

Recommended Posts

Hej igen

 

Nu startar jag upp en ny dagbok som kommer hålla samma klass som förra antar jag så den kommer att vara riktigt dålig.

 

För er som inte vet min historik så började jag spela på svenska spel förra året där jag satt och shortstackade upp 100 kr till runt 5-6k. Jag lirade sedan fr(200bb) klonkade även några turneringar, självklart god varians inblandat. Har sedan gett mig över på sh där jag fick starta om från ,5/1 men nu har jag grindat mig upp till 10/20.

 

Mitt mål denna månad är att plussa 100k och det har börjat riktigt bra. Många timmar spelade och rätt bra plus men vi vet ju hur det har slutat innan. Sidorna jag kommer hålla till på är svenskaspel och okänd men mest på svenska.

 

Fö så vill jag gärna undvika massa störningsmoment så håll god ton och förolämpa inte etc. Hoppas ni kan respektera vad jag säger. Konstruktiv kritik tar jag dock med nöje emot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

tyty mina vänner, önskar er alla lycka till förutom lisa efter att hon gulat mig på pröva på borden.

 

kvällssessionen... ja den slutar faktist 1-2k+ trots att jag degade in 200bb med den ädla handen A4 mot 3lendil som scoopa med AKo. Den kan jag dock bjuda på i rungood tider :oops: Sedan nu på slutet så träffade jag lägre färg än fi och där åkte 200bb till in. Frågan är hur jag fortfarande kan vara +?

 

edit:

En fråga förresten. Åsiss, bra eller anus? Har inte mkt på honom men lutar åt det senare tror jag. Verkar ju ha en del slantar iaf.

 

åssis är speciell

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga förresten. Åsiss, bra eller anus? Har inte mkt på honom men lutar åt det senare tror jag. Verkar ju ha en del slantar iaf.

 

Han är helt klart den med störst swings iaf. Han vände 3,2k till 50k på ca 12h sen tog han ut en del för att skotta bort en hel del på 50/100 3 dar senare.

 

EDIT: Gl megakillah jag har precis börjat spela på svs och ska förhoppningsvis börja spel 10/20 alldeles strax.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

grinden fortsatte med att jag valuebettade bort runt 3,5k till heltokers topset mot mitt toppar då hade jag trebettat pre, ett marginellt spel tror jag menmen. Var stuck runt 6k men tog tillbaka det mesta.

 

EDIT: Gl megakillah jag har precis börjat spela på svs och ska förhoppningsvis börja spel 10/20 alldeles strax.

 

gl till dig också! ses vid borden

 

 

gl:)

 

ty u2

 

Stort GL. Kommer ihåg när vi lirade 0,5-1

Själv har man alldeles för stor respekt för pengar för att klättra så imponerande som du gjort. Hoppas på rekordmånad nu då!

 

//Strumpan19

 

tacktack! rekordmånad ska det bli den här gången!

 

Kul att du är tillbaka :D

 

 

Flippa inte när backet kommer bara ;-)

 

det ska fan inte hända... fin klonk sir!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gl megapusha!

 

ty!

 

Vet du hur dålig du är på att knulla däckad? ;)

 

:oops:

 

gl megakillah. jo din a4 hör väl kanske inte till dina bättre spelade händer ;) tror faktiskt att jag hade AKs förresten. Hade iofs synat med AQo också så vafan :)

 

hehe, lycka till du med och jo jag misshandlade kära A4 rätt fint...

 

GL med spelandet! Jag följde din gamla dagbok, så jag kommer följa denna med.

 

;)

 

Megakillas flickvän?

 

hehe jag vet inte ens vem det är :oops:

 

 

På morgonsessionen så skapas ett litet hål på 3-4k som jag sedan grindar igen och tillslut så är jag tom 2-3k+. Sedan träffar jag set och ottootto, en rätt dålig spelare(?) träffar sin hålpipa som jag betalar av...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...