Gå till innehåll

megakillah stäng


kravmärkt

Recommended Posts

har blivit sparsamt med poker vilket har varit rätt skönt. Har i alla fall nu efteruppehållet lyckats +a lite och igår hittade jag en 14k session som var riktigt skön och samtidigt behövlig! Så nu är inte månadsplusset alls lika hemskt som tidigare.

 

 

sedan kan man fråga sig hur swartling får publicera något han har skrivit i en tidning, även om han är känd.

 

här är en pic på mina nya googles som efterfrågades och jag är nöjd än så länge i alla fall.

22413803.jpg

 

får ursäkta för min inaktivitet här i dagboken men så är det ibland. rullen ligger på 100k nu så därför kan jag lira lite 10/20 igen.

 

 

ditt spel håller fortfarande inte på 10/20

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har inte hängt med 100 % men läst ikapp lite senaste sidorna och ser att du rågnäller över varians och downswing? Kanske korkat att kommentera om jag inte vet hela grejen, men ger ett försök ändå. Du rågnäller alltså över allt detta trots att du ligger 30k upp för månaden? Har jag rätt? Hur kan man ens gnälla över något om man plussar? Brukar säga "plus är plus" oavsett hur dåligt man spelat eller hur dåligt man springer. "Men om jag inte sprungit dåligt, missat alla drag eller blivit utdragen varje stor pott hade jag varit 150k upp". Så resonemanget går? Du måste vara otroligt duktig om du haft sån galen oflyt och ändå ligger plus. Önskar det var likadant för mig när jag har downswing, spelar dåligt och liknande.. :)

 

Ooh, förresten!

Brillorna där du lade upp tre i rad så är par nummer ett klart snyggast. Men du kirrade ett par helt andra om jag förstod det rätt? Keep it up!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ditt spel håller fortfarande inte på 10/20

 

8-) just riding the wave of variance

 

Ähh skitsnack! De gånger jag spelat mot dig har du spelat riktigt stabilt! så lyssna inte på dem

 

ty detsamma. du är drakeld va? angående eblinho så är han yberfisk och på väg ner mot gulen... antar jag

 

Har inte hängt med 100 % men läst ikapp lite senaste sidorna och ser att du rågnäller över varians och downswing? Kanske korkat att kommentera om jag inte vet hela grejen, men ger ett försök ändå. Du rågnäller alltså över allt detta trots att du ligger 30k upp för månaden? Har jag rätt? Hur kan man ens gnälla över något om man plussar? Brukar säga "plus är plus" oavsett hur dåligt man spelat eller hur dåligt man springer. "Men om jag inte sprungit dåligt, missat alla drag eller blivit utdragen varje stor pott hade jag varit 150k upp". Så resonemanget går? Du måste vara otroligt duktig om du haft sån galen oflyt och ändå ligger plus. Önskar det var likadant för mig när jag har downswing, spelar dåligt och liknande.. :)

 

Ooh, förresten!

Brillorna där du lade upp tre i rad så är par nummer ett klart snyggast. Men du kirrade ett par helt andra om jag förstod det rätt? Keep it up!

 

kul att du tittar in ;) som sagt så ska jag inte gnälla men felet var inte att jag låg 30k+ utan att jag gick från 100k+ till 30k+ vilket var tuuungt. Angående mitt gnäll så ska det nu vara åtgärdat och det är precis som du säger, jag gnällde vilket skapade dåligt spel och en ond cirkel. Man är som sagt aldrig inne i en downswing. btw så ska jag börja köra med den där plus är plus grejjen...

 

och angående brillorna så köpte jag ett annat par än dom tre jag la upp. dom var inte så fina egentligen någon av dom såhär i efterhand :o

 

får be om ursäkt för mitt whine

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

kul att du tittar in ;) som sagt så ska jag inte gnälla men felet var inte att jag låg 30k+ utan att jag gick från 100k+ till 30k+ vilket var tuuungt. Angående mitt gnäll så ska det nu vara åtgärdat och det är precis som du säger, jag gnällde vilket skapade dåligt spel och en ond cirkel. Man är som sagt aldrig inne i en downswing. btw så ska jag börja köra med den där plus är plus grejjen...

 

och angående brillorna så köpte jag ett annat par än dom tre jag la upp. dom var inte så fina egentligen någon av dom såhär i efterhand :o

 

får be om ursäkt för mitt whine

 

På så vis..

Klart det känns extremt tungt och jag känner igen det - tro mig. Kom på mig själv nu såhär i efter hand, att jag skriver ett sånt inlägg är att kasta sten i ett glashus. Jag är troligtvis whinemaster själv..

 

Du behöver absolut inte be om ursäkt för det. Detta är din dagbok och den är till för att whina ut och grejer, så om vi andra inte orkar läsa det så får vi väl bli borta. Gillar din stil så fortsätt kriga. Gillar även sättet du tog kritiken på. Ses runt borden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har blivit sparsamt med poker vilket har varit rätt skönt. Har i alla fall nu efteruppehållet lyckats +a lite och igår hittade jag en 14k session som var riktigt skön och samtidigt behövlig! Så nu är inte månadsplusset alls lika hemskt som tidigare.

 

 

sedan kan man fråga sig hur swartling får publicera något han har skrivit i en tidning, även om han är känd.

 

här är en pic på mina nya googles som efterfrågades och jag är nöjd än så länge i alla fall.

22413803.jpg

 

får ursäkta för min inaktivitet här i dagboken men så är det ibland. rullen ligger på 100k nu så därför kan jag lira lite 10/20 igen.

 

 

Bara beklaga att du inte köpte solbrillorna på bild nr.1 !

 

Men bara du är nöjd med det du har köpt så är det väl ok.

 

Köpte själv ett par Marc Jacobs pilotbrillor med bruntonat glas, så jaävla schtekiga.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det skulle vara roligare att följa din dagbok om man visste om du var en sympatisk eller otrevlig person. Plz avslöja dig.

 

svår fråga. ska försöka svara imorgon... på svenska spel är jag ialla fall trevlig när jag vinner och otrevlig när jag förlorar(även i chatten :roll: )

 

en till riktigt skön låt så länge.

 

okok inte mött dig än men det kommer väl :-D GLGL

 

tyu2!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

svår fråga. ska försöka svara imorgon... på svenska spel är jag ialla fall trevlig när jag vinner och otrevlig när jag förlorar(även i chatten :roll: )

 

 

 

Hehe.....samma här....Vill fan inte yppa mitt nick ens, för jag skämms! :-D

 

Jobbar på det, o har blivit bättre faktiskt! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är helt sjukt hur alla ska snacka, whina, fiskförklara, hota etc i chatten på SvS. Är väl för att det är så pass många som inte spelat tillräckligt länge, inte tillräckligt härdade helt enkelt. Irriterande med alla som tror att det är en social sammankomst så fort en turre drar igång också.

 

Nä, tacka vet jag Ongame, där det enda man får höra är spridda svordomar från retarderade fransmän, typ "youre the most motherfucker, die die die", "i fack yuor mom". Då blir ju bara hånflinet från enoutarn ännu bredare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läs igenom hans förra dagbok så har du svaret. Jag kan ge dig en ledtråd också, det är inte sympatisk.

 

alltid lika kul när du droppar in och skriver små negativa och bittra inlägg, ligger felet hos mig eller dig?

 

Hehe.....samma här....Vill fan inte yppa mitt nick ens, för jag skämms! :-D

 

Jobbar på det, o har blivit bättre faktiskt! :lol:

 

jobbar också på det fast nog får jag något återfall då och då ;-)

 

Det är helt sjukt hur alla ska snacka, whina, fiskförklara, hota etc i chatten på SvS. Är väl för att det är så pass många som inte spelat tillräckligt länge, inte tillräckligt härdade helt enkelt.

 

that´s me! fast jag fiskförklarar, ni vet hota är inte min stil.

 

Irriterande med alla som tror att det är en social sammankomst så fort en turre drar igång också.

 

själv tycker jag att det kan vara rätt trevligt även om jag inte brukar vara den som drar igång det hela, men det blir snabbt jobbigt

 

Nä, tacka vet jag Ongame, där det enda man får höra är spridda svordomar från retarderade fransmän, typ "youre the most motherfucker, die die die", "i fack yuor mom". Då blir ju bara hånflinet från enoutarn ännu bredare.

 

haha, rätt trevligt faktist när folk börjar whina mot en i chatt och samtidigt rätt kul att försöka få dom mer tiltade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä, tacka vet jag Ongame, där det enda man får höra är spridda svordomar från retarderade fransmän, typ "youre the most motherfucker, die die die", "i fack yuor mom". Då blir ju bara hånflinet från enoutarn ännu bredare.

 

 

Charmen på SVS är ju att alla snackar svenska, hehe.......:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev du lite avis för min passionerade rekommandation av PT3?

 

Nee, men ärligt? Hur är HEM? Vad är skillnaderna, om man håller sig kortfattad.

 

Inga direkt stora skillnader, mer effektivt och sjukt, sjukt fin UI (User Interface). Både på alla stats och sen på editering av HUD och vilka stats som ska visas var osv. Alla färger customizeable osv.

 

Senast jag kollade hade inte PT3 stöd för Boss, vilket tyvärr inte HEM har. Men annars skulle jag nog köra på den som stödjer Boss.

 

Tills vidare funkar http://www.hhconverter.com, och sen manuellt lägga upp vilket bord som är vilket med HEM's HUD. Som är sexet f.ö.

 

Gillade inte PT3 så mycket när jag testade men jag har ingen aning om hur HUDen är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...