Gå till innehåll

megakillah stäng


kravmärkt

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

eller så är han bara skitkass på att reppa aggro spelstil

 

Vet inte riktigt hur man reppar aggro spelstil. Skulle väl vara att floppa nöten 10 händer i rad och skjuta 3 gator alla gånger.

 

känns mer som han varit inne i typ nabbes dagbok och anammat några diskutabla readbaserade moves och sedan provat de mot random fisk FI på 5/10. Det hela slutade med = 250px-Toast.jpg'

 

ROSTEBRÖ!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

32/30/4. hoppas att övning ger färdighet. handen jag posta ovan för var en tilthand så jag stängde ner efter det. i övrigt anser jag mig ha spelat helt ok förutom dom där optimala händerna några sidor bak som jag postade och några händer på 10/20 veckan före. sedan kan ni säga vad ni vill =)

 

jag hade förövrigt varit back om jag inte är så grym som jag är och om spelarna 5/10 lärt sig ta betalt ;) att testa lite nya saker med uteblivet resultat är väl inte hela världen... och eblinho/smekt, du ääääääär så kass

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du behöver lite bättre spel för att backa upp det där egot.

 

hur många händer har vi spelat? när har händerna utspelats mm? jag har ganska bra självdistans till mig själv btw...

 

Har länge tyckt att jag suger men jag får inte ut något av det. Känns som att det är bättre att försöka bygga upp ett bra självförtroende istället för att klanka ner på mig själv som jag gjort tidigare. Då ska man ändå inte ljuga för sig själv och det har jag aldrig gjort.

Finns massa tomtar på 10/20 och faktist få duktiga regs och även om jag nu suger så har jag den åsikten. Lättare att utvecklas om han har ett bra självförtroende men ändå självdistans. Kan jag inte få höra "har du någon som helst självdistans så kan du inte ha nå självförtroende" B-)?

 

jag anser att jag har utvecklat mitt tänk rätt mycket främst förra månaden. Nu har jag spelat som skit denna vecka menmen. sedan så orkar ja inte ta alla vetare seriöst om ni inte kan ge mig motiveringen till varför jag suger så jävla hårt? jag lyssnar när ni ger mig tips angående postade hhs med motivering så ge en motivering varför jag ska ändra mina åsikter.

 

måste även säga att detta är ett riktigt jävla dyngforum... hur lågt kan man sjunka när man som 10/20 grinder(lowstakes ffs) sitter och leker wannabe profil ala nebbis hjort? varken hnic eller kingcosmo håller den nivån så ni kan sluta med det va? :D tomtartomtartomtar... gillade ditt inlägg cosmo i freeploops bok(som du tog bort):"jag är inte alls stolt över mig själv" snyftsnyft. Varför tog du bort det? inte din stil eller?

 

+1. Lär dig spela någolunda stabil plussande poker med stats på en 22/18/3 innan du försöker dig på LAG stilar som 34/30/5 o uppåt. Bra att du försöker uteveckla spelet dock, more power to you.

 

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah är du seriöst, vet du något om mig? jag har 50k händer där jag har plussat med 25/22/x på 10/20 och 100k innan det på ,5/5 och 5/10. hur många mer ska jag spela? :D :D :D :D :D :D :D hihihihii grabbarna som vet??????

 

och nu vill jag inte ha något inlägg från dig grandyz, ty i förväg ;D;DD:D

ampixo kan också hålla sig borta vad du nu än har att säga. Vi vet att du är bättre än alla andra.

 

Skulle gärna vilja veta vad du grundar det på?

 

men snälla, vi motiverar inte på pf

 

edit5:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

när jag mött dig senaste tiden så tycker jag iaf du spelar jäkla bra och så, jag har dock förjävla svårt att spela mot jäkla 3bettande/donkande hela tiden och så och när jag väl fick en hand så blev jag ju ägd ändå. haha :D

så tills jag blivit lite bättre så är väll du en av de vääldigt få jag nästan försöker undvika(kees jäkla 3bettande också;)), iaf idag gjorde jag det :)

känns ju som de e vääldigt mkt fler grinders per fisk på 5-10 än på 2/5. stämmer det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sedan så orkar ja inte ta alla vetare seriöst om ni inte kan ge mig motiveringen till varför jag suger så jävla hårt? jag lyssnar när ni ger mig tips angående postade hhs med motivering så ge en motivering varför jag ska ändra mina åsikter.

 

 

men snälla, vi motiverar inte på pf

 

Inte ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ej lovande att du kritiserar en nivå där du inte ens vet om du är plussande (10-20).

Ditt problem just nu ligger förmodligen i den regionen...

 

jag har 50k händer där jag har plussat med 25/22/x på 10/20

 

vad är problemet och hur är det med läsningen och hur många händer hade du tänkt att jag ska lira där?

 

sedan så orkar ja inte ta alla vetare seriöst om ni inte kan ge mig motiveringen till varför jag suger så jävla hårt? jag lyssnar när ni ger mig tips angående postade hhs med motivering så ge en motivering varför jag ska ändra mina åsikter.

 

är jag inte tydlig nog eller kan inte du läsa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok gå upp till 25-50 e då mitt råd.

 

edit: troddedu hade problem med ditt game. Om så inte e fallet så glöm mina onödiga kommentarer.

 

bra att du ger mig kommentarer om du varken har sett mig spela eller ens läst vad jag har skrivit i posten innan.

 

Credd till dig och mera sånt nu ;)!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...