Gå till innehåll

Diskutera WSOP-rapportering


Juggler

Recommended Posts

  • Svars 168
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vi hittade en till svensk! Micke Johansson kom i pengarna och har 170 000 enligt Livebloggen

 

Kung att Glimne cashar! :)

 

Jupp, såg det. Blev så glad att jag nästan sket på mig :oops: Men lite skumt att han inte finns med på Pokernews chipcount eftersom han verkar lira för T6

 

Då är det bara för Glimne att folda sig ännu höre upp ju :roll:

 

Goooooo Micke !

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jupp, såg det. Blev så glad att jag nästan sket på mig :oops: Men lite skumt att han inte finns med på Pokernews chipcount eftersom han verkar lira för T6

 

Då är det bara för Glimne att folda sig ännu höre upp ju :roll:

 

Goooooo Micke !

 

/#LOUDmouth#

 

Hörde av Micke för 20 min sen och låg då kvar på 175K

edit: Han spelar för pokerroom

edit2: Vidare till dag 4 med 181K

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hörde av Micke för 20 min sen och låg då kvar på 175K

edit: Han spelar för pokerroom

edit2: Vidare till dag 4 med 181K

 

Nice, men jag tycker bestämt att tröjan ser ut som en T6-tröja på pf's bilder. Men det är bra, då förknippas han inge mer med dom i.a.f.

 

Då är det bara att hoppas på storklonken!

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte förstå varför man inte skriver mer om Andreas Berggren. En fantastisk pokerspelare som har presterat fina resultat det senaste halvåret. En fjärdeplacering under Fulltilt Ftops gav han 127k USD, kvalificerade sig till WSOPE förra året och kom på en 24:e plats, kvalade in i år igen till både WSOPE och WSOP som han nu går så oerhört starkt i. En pokerspelare att hålla ögonen på framöver. Andreas bloggar under sin tid i WSOP på Prostaker. Läs hans blogg här:

 

http://www.prostaker.com/sv/nyhet/pokerspelare/andreas-berggren-wsop-2008-del-2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte förstå varför man inte skriver mer om Andreas Berggren. En fantastisk pokerspelare som har presterat fina resultat det senaste halvåret. En fjärdeplacering under Fulltilt Ftops gav han 127k USD, kvalificerade sig till WSOPE förra året och kom på en 24:e plats, kvalade in i år igen till både WSOPE och WSOP som han nu går så oerhört starkt i. En pokerspelare att hålla ögonen på framöver. Andreas bloggar under sin tid i WSOP på Prostaker. Läs hans blogg här:

 

http://www.prostaker.com/sv/nyhet/pokerspelare/andreas-berggren-wsop-2008-del-2

 

Välkommen till PF, Andreas Berggren!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte förstå varför man inte skriver mer om Andreas Berggren. En fantastisk pokerspelare som har presterat fina resultat det senaste halvåret. En fjärdeplacering under Fulltilt Ftops gav han 127k USD, kvalificerade sig till WSOPE förra året och kom på en 24:e plats, kvalade in i år igen till både WSOPE och WSOP som han nu går så oerhört starkt i. En pokerspelare att hålla ögonen på framöver. Andreas bloggar under sin tid i WSOP på Prostaker. Läs hans blogg här:

 

http://www.prostaker.com/sv/nyhet/pokerspelare/andreas-berggren-wsop-2008-del-2

 

Mycket trevlig läsning... tack för länken. Kul att han satte Pengartillverkarn på plats till slut. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tre svenskar på samma bord. Dessutom en dansk och den söta Tiffany.

 

B06-1: Matthew Jensen - 625000

B06-2: Magnus Petersson - 352000

B06-3: Andreas Berggren - 612500

B06-4: Robin Larsson - 374000

B06-5: Tiffany Michelle - 249000

B06-6: Craig Stein - 230500

B06-7: Evan Woodington - 63500

B06-8: Mads Andersen - 98500

B06-9: Greg Debora - 319000

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...