Gå till innehåll

Teh_MoUsE - NL100, lägger undan poker ett tag.


Teh_MoUsE

Vart tror du jag spelar vid slutet av året ?  

77 medlemmar har röstat

  1. 1. Vart tror du jag spelar vid slutet av året ?

    • Du spelar NL100
    • Du spelar NL200
    • Du spelar NL400
    • Du spelar NL600 eller högre
    • Du är bust.


Recommended Posts

  • Svars 393
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Blev inget spel igår då jag var på Liseberg, det var näst intill en perfekt dag. Bra väder, korta köer och mkt vinster på hjulen! :-) Där jag vann en stor kexchoklad och en stor Daim ! :mrgreen: Kom hem ca 0.30 då jag bor ganska nära Göteborg. Somnade som en stock i soffan, vilket gör att dagsrytmen förhoppningsvis kommer bli någorlunda normal.

 

Idag har lite av varje som måste fixas här hemma men hoppas på att det blir lite spel framåt kvällen.

 

Ett tips! Lämna FTP GENAST speciellt NL25oNL50 grindtätaste sajten ever, tro mig:) Kom till stars istället mkt mer fisk eller SvS/everest:) Etttips från mig:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra spelade gör bara att jag utvecklas mer och jag ser inga nackdelar med det. Fisk finns det nog gott om på FTP också. Och nu när jag fixat rakebackdeal och hela köret är fixat så är inte ngt byte av sajt aktuellt. Men tack för tipset iaf :-D

 

Förstår vad du menar.. Men har du spelat där förut?

 

Det är inte kul o sitta o grinda när det enda man möter är nötter:P nitar som inte betalar av med nått förutom premium. Visst finns det fisk, men du kmr stöta på mkt mkt grinders, FTPNl25 är kännt för detta:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker också att du ska byta sajt, jag spelade nyss nl 25 på full tilt och fick veta att dom drar av från rakebacken om du samtidigt spelar in bonus. Jag hade 550$ rake förra månaden men eftersom jag spelat in 200$ i bonus fick jag exakt 0$ i rakeback vilket gör att det suger. Skulle vara bättre med någon sajt där man kan spela med båda två samtidigt men jag har ingen koll på vart det skulle vara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

angående AQ handen skulle jag säkert gå allin och hoppats att han har KQ eller ett färdrag men jag kan med största sannolikhet säga att han har set tyvärr, alla spelar så på fulltilt limpa med alla pp syna en raise sen fethöjningen med träffat set. I stort sett enda gången men får action på tilt är när någon har set har jag fått känslan av. Väldigt tajta och väldigt aggro när dom väl har något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade en sjuk session där allt gick emot mig, blev lite spew på slutet som gjorde att jag sluta. Den här bilden förklara det mesta.... -115$ :oops:

 

 

screenshot79615zu2.th.png

 

 

2/7 -42$

3/7 +7$

4/7 -54$

5/7 +33$

6/7 -28$

7/7 -

8/7 -115$

 

Hoppas det vänder snart ! :cry:

 

tiltad?

 

HHs?

 

läst några böcker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...