Gå till innehåll

Teh_MoUsE - NL100, lägger undan poker ett tag.


Teh_MoUsE

Vart tror du jag spelar vid slutet av året ?  

77 medlemmar har röstat

  1. 1. Vart tror du jag spelar vid slutet av året ?

    • Du spelar NL100
    • Du spelar NL200
    • Du spelar NL400
    • Du spelar NL600 eller högre
    • Du är bust.


Recommended Posts

  • Svars 393
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Spelade 80 händer efter träningen nu, mest för jag ville ha en grön dag :-) haha. Det slutade iaf +$46. Har även börjat fastna för WoW ( World of Warcraft ) nu igen, detta är inte bra :-P men väldigt roligt att lira med kompisarna. Om någon av er spelar själva och vill fråga lite så får ni gärna det :-)

 

Ps. Nu tror ni säkert att vi är nördar som sitter 24/7 och bara nöter ( helgerna inkl ) men så är inte fallet.

 

OMG! jag lirar:P Server? Klass , race? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade 80 händer efter träningen nu, mest för jag ville ha en grön dag :-) haha. Det slutade iaf +$46. Har även börjat fastna för WoW ( World of Warcraft ) nu igen, detta är inte bra :-P men väldigt roligt att lira med kompisarna. Om någon av er spelar själva och vill fråga lite så får ni gärna det :-)

 

Ps. Nu tror ni säkert att vi är nördar som sitter 24/7 och bara nöter ( helgerna inkl ) men så är inte fallet.

 

Det enda WOW du ska ha i huvudet är när du drar en 2outare.. Annars kan alla gröna dagar tacka och fara, ledsen buddy! =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker ditt lir liknar gamla musen då du är ganska lös/aggro, men vet hur du känner dig. Tappa sj 500$ igår...

 

Speciellt när man spelar aggresivt så kommer variansen och trycker en bakifrån. Det mesta är väl standard, din A9 hand är ganska kass men annars är det inte mycket att göra. AK vs JJ flip, visst du kunde ju valt att syna sen folda flop men din read var ju korrekt... när fi väljer att shovea finns inte fold.

 

AK handen, ganska standard känns det som, går ju att nita potten men i slutändan skulle ändå större delen av stacken åkt in... inte mkt att göra då det ligger drag ute.

 

AQ handen var väl också rätt aggro spelad, går nog komma undan. Men som du säger, du va lite tiltad och att han träffar set är ju en annan sak...

 

Se det från den ljusa sidan, du har plussat fint till 5K$ :) inte dåligt ändå, kunde varit mer men du kan ju chilla lite cashgame och kanske prova någon turre ibland. Sen när du fått tillbaka suget är det bara komma tillbaka och nöta cash. Hare fint, fokusera på skolan och livet också :) du har många år på dig... antar att du är 90?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...