mr-flow Postad 21 September , 2009 Rapport Share Postad 21 September , 2009 fan va tråkigt. men du kommer igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 21 September , 2009 Rapport Share Postad 21 September , 2009 Chargoggagoggmanchauggagoggchaubunagungamaugg är en sjö i Massachusetts, USA. Det är det längsta namnet på en plats i USA, och det sjätte längsta i världen. Namnet betyder ungefär "engelsmän vid Manchaug vid fiskeplatsen vid gränsen". Manchaug var en indianstam som bodde vid sjön. edit: Det officiella namnet på Bangkok är tydligen längst och är: Krung thep mahanakhon amon rattanakosin mahinthara ayuthaya mahadilok phop noppharat ratchathani burirom udomratchaniwet mahasathan amon piman awatan sathit sakkathattiya witsanukam prasit = "Änglarnas stad, den stora staden, den eviga juvelen, den oövervinneliga Indras stad, världshuvudstaden med nio värdefulla juveler, den lyckliga staden, staden med ett stort kungligt palass som liknar himlen där gudarna härskar efter att ha födats på nytt, en stad given av Indra och byggd av Vishnukarn". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 21 September , 2009 Rapport Share Postad 21 September , 2009 En längd är ett flätat, avlångt bakverk som ofta innehåller glasyr, pärlsocker eller andra söta tillsatser, liknande en bulle. Ser man på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
falukorven Postad 21 September , 2009 Rapport Share Postad 21 September , 2009 Gah, internet dog i 20min. Hann busta Stars HU-turre där jag ledde. Hade 15bb i Partys HR med 20 kvar (precis itm), kommer tillbaka med knappt 10. Semishort i Stars tidiga 100r, kommer tillbaka och är itm men short. Bustar dessa två några händer senare. Inte mycket att göra, bara fortsätta och försöka jobba in djupet i andra turrar. Byt Internetleverantör för helvete. Sånt där kan få mig sinnesjuk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 21 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2009 Ska svara ordentligt snart men nu händer sjuka grejer. En polare kikade nyss förbi en snabbis innan han skulle till en träning. Fråga mig inte hur vi kom fram till det men om 1.45h ska jag ha lagat middag för tre pers, jag vet knappt hur ett decilitermått ser ut och skafferiet kräver fantasi (familjen är Egypten så skafferiet är allt annat än välfyllt). Wish me luck! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 21 September , 2009 Rapport Share Postad 21 September , 2009 Kanske har missat det men har du bestämt dig för om du ska åka till Malta än? Kommer nog bli en sjukt rolig resa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 23 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 September , 2009 Svarar på allt under kvällen. =) Ikväll ska jag vinna en turnering! Är väl medveten om variansen men kört ett litet vad att om jag inte vinner en turre inatt så får jag inte köpa mobil den här veckan. Vinner jag en turre så kommer jag anonymt skicka 1k svenska till en barndomskompis. Kommer spela "allt" på Party, UB, Stars och FTP men skippar övriga klienter av bekvämlighetsskäl. Orkar inte snickra ihop turreschema men kommer landa på över 70 turrar om jag går hela vägen. Turrarna måste ha fler än 75 pers i sig, inga inköpsgränser men kvällens billigaste turre går på $5. Tagga! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 23 September , 2009 Rapport Share Postad 23 September , 2009 GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 23 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 September , 2009 GL! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 23 September , 2009 Rapport Share Postad 23 September , 2009 70 turrar? GL, lär bli stressigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 23 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 September , 2009 70 turrar? GL, lär bli stressigt Tack! Hemligheten är att spela bra men busta fort. Bästa placering två timmar in i grinden: 131 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bentus Postad 23 September , 2009 Rapport Share Postad 23 September , 2009 Lycka till! Hoppas på fina klonkar ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 23 September , 2009 Rapport Share Postad 23 September , 2009 sick. gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snixen Postad 23 September , 2009 Rapport Share Postad 23 September , 2009 sjukt med 70 tourer.. gl hf vad heter du på stars så man kan raila? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 23 September , 2009 Rapport Share Postad 23 September , 2009 Fan va roligt:) GL GL!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 23 September , 2009 Rapport Share Postad 23 September , 2009 sjukt med 70 tourer.. gl hfvad heter du på stars så man kan raila? anabooola Lycka till zums, duktig grinder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 23 September , 2009 Rapport Share Postad 23 September , 2009 Sicko Lycka till... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 23 September , 2009 Rapport Share Postad 23 September , 2009 lol, sick dag. Stort GL! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 23 September , 2009 Rapport Share Postad 23 September , 2009 update! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 23 September , 2009 Rapport Share Postad 23 September , 2009 6 turrar på stars och inte en enda på ftp? Antar att det gick åt helvete? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 23 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 September , 2009 Har en del turrar igång, har inte gått kanonbra men har även gått sämre. Bäst so far är 13e i en turbo på Party, AQ vs K5 för chiptvåa. Kommer fortsätta regga lääääänge till. 41/110 i en $5 med 5,5k startande är mest mirakulösa för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetrapacket Postad 24 September , 2009 Rapport Share Postad 24 September , 2009 gogogo $5-finalbordsbubbla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 24 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 September , 2009 gogogo $5-finalbordsbubbla Tack för jinxen, uppskattas! Bästa placering so far: 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 24 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 September , 2009 Bästa placering: 9 (rebuy på UB K9 vs 77 för CL efter tre händer på FT) =/ Har slutat regga och har nu enbart 10 turrar kvar att spela, det enda måttligt intressanta är 10/66 i Stars sena 100r. Slutspurt! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 24 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 September , 2009 Försöker jobba in en seger så gott jag bara kan, tre turrar kvar. 2/7 i Stars sena 100r. 8/21 i UBs 80k Sniper 25/27 i UBs 30r Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts