Gå till innehåll

Kaffedopp


Zumsar

Recommended Posts

  • Svars 2,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det var en snubbe med brutalt vidrig hockeyfrilla med i sjuan. De låg på marken och den andra snubben drog i hans hår. "He pulls his hair to hold him down. That's very smart", ungefär så sade kommentatorerna. Sån kvalitet får man bara inte på de senare galorna :mrgreen:8-)

 

Var väl ungefär likadant med legendaren Royce gracie i sin jiu-jitsudräkt i en tidig UFC turnering. Han mötte en bjässe från Hawaii tror jag. Drog o slet honom i håret.Trodde det skulle skalas av. Du kanske vet vilken match jag tänker på Meta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var väl ungefär likadant med legendaren Royce gracie i sin jiu-jitsudräkt i en tidig UFC turnering. Han mötte en bjässe från Hawaii tror jag. Drog o slet honom i håret.Trodde det skulle skalas av. Du kanske vet vilken match jag tänker på Meta?

 

Nä inte än, mycket segare att få ner de äldre galorna minst sagt. Det var nog bra att de fick en massa skit iaf, deras regler var ju riktigt jävla korkade får man säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä inte än, mycket segare att få ner de äldre galorna minst sagt. Det var nog bra att de fick en massa skit iaf, deras regler var ju riktigt jävla korkade får man säga.

 

 

Gammal e man o minnet därefter men ibland så har man sin dator till hjälp.

Min match är från UFC 3.

 

Vadå regler?;-)

 

Kommer ihåg en intervju med Gracie, om varför han hade sin dräkt på, och det var för att när han kom nära sina motståndare och dom var hala av svett, så torkades dom liksom av mot hans dräkt o han fick bättre grepp.

 

Smart kille, sen vann han ju en hel del UFC i början.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gammal e man o minnet därefter men ibland så har man sin dator till hjälp.

Min match är från UFC 3.

 

Vadå regler?;-)

 

Kommer ihåg en intervju med Gracie, om varför han hade sin dräkt på, och det var för att när han kom nära sina motståndare och dom var hala av svett, så torkades dom liksom av mot hans dräkt o han fick bättre grepp.

 

Smart kille, sen vann han ju en hel del UFC i början.

 

"No eye gouging" är iaf en fin regel...

Hehe ty, de där i början är det inte så noga med ordningen. Inte lika många bälten att hålla reda på som nu ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man skriver en dagbok kan jag tänka mig att det är kul om ngn skriver i den och inte Bara läser :) så nu vet du att jag läser här. Grym dagbok rent underhållningsmässigt men mest pga. av HH'sen, vimmlar inte av folk som spelar lite "högre" här på PF så det är kul med lite 5-10 HH's. Keep it up och som flera redan påpekat verkar du vara överdrivet övertrevlig, bra jobbat faktiskt att få fram en sympatisk sida genom internet, den brukar oftast döljas medvetet eller omedvetet.

 

Spelen var dock sjukt tiltframkallande, speciellt den där snubben som springer mot isväggarna, tur att jag var klar med min session innan jag testade det där...

 

Synpunkter: Mer HH's, gärna svåra beslut... speciellt de händer som inte går till showdown som du foldar.

 

Nu ska jag vila, för imorn blir det ribbåt ut i skärgårn! Gnite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer att svara på allting imorgon men vill försöka komma i säng så fort som möjligt eftersom imorgon ska det hoppas fallskärm om vädret tillåter det!:-)

 

 

 

KLONK!

 

Spelade en $300-satellit på Bestpoker och klonkade ett WSOPE ME-paket till London för ett värde av $24.000 varav $4k är respengar!:-D

 

 

Kom även 3a i Partys Highroller och fick $6k för det.:-) Åkte ut väldigt marginellt och tråkigt att inte få ta hem det hela när jag legat topp 3 i princip hela finalbordet och var i ledning med 5 pers kvar.

 

 

Har kommit itm i några fler och fått lite småpengar här och där men ingen mer storklonk. Låg bra till i flera stycken men när jag åkte ur Partys Highroller brakade verkligen allt och jag fick kompensationförlora 6-8 stora och avgörande potter där jag var 70/30 eller bättre, blev ganska nedslagen men får inte vara besviken med kvällens tidigare klonkar även om det var lite olustigt att åka i så många när jag låg bra till i dessa. :-)

 

 

 

Har tre turrar kvar på FTP, $35k, $33k och $32k och jag har kring average i alla men långt kvar innan itm och med den streak jag har nu så vankas ingen mer klonk.

 

 

Nu ska jag förtränga alla runnerrunners jag åkt ut på nu i slutet och försöka njuta av kvällens positiva resultat!:-D

 

 

Imorgon är det som sagt fallskärm som gäller och tar break från pokern hela dagen. Nu "får" jag börja spela cash game igen men tror att jag avvaktar några dagar/någon vecka till då jag verkligen känner att jag har utvecklats och fortfarande utvecklas nu när jag spelar turneringar, något jag inte har gjort de senaste veckorna när jag spelat cash game. Så fortsatt turneringsgrind!;-)

 

 

God natt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer att svara på allting imorgon men vill försöka komma i säng så fort som möjligt eftersom imorgon ska det hoppas fallskärm om vädret tillåter det!:-)

 

 

 

KLONK!

 

Spelade en $300-satellit på Bestpoker och klonkade ett WSOPE ME-paket till London för ett värde av $24.000 varav $4k är respengar!:-D

 

 

Kom även 3a i Partys Highroller och fick $6k för det.:-) Åkte ut väldigt marginellt och tråkigt att inte få ta hem det hela när jag legat topp 3 i princip hela finalbordet och var i ledning med 5 pers kvar.

 

 

Har kommit itm i några fler och fått lite småpengar här och där men ingen mer storklonk. Låg bra till i flera stycken men när jag åkte ur Partys Highroller brakade verkligen allt och jag fick kompensationförlora 6-8 stora och avgörande potter där jag var 70/30 eller bättre, blev ganska nedslagen men får inte vara besviken med kvällens tidigare klonkar även om det var lite olustigt att åka i så många när jag låg bra till i dessa. :-)

 

 

 

Har tre turrar kvar på FTP, $35k, $33k och $32k och jag har kring average i alla men långt kvar innan itm och med den streak jag har nu så vankas ingen mer klonk.

 

 

Nu ska jag förtränga alla runnerrunners jag åkt ut på nu i slutet och försöka njuta av kvällens positiva resultat!:-D

 

 

Imorgon är det som sagt fallskärm som gäller och tar break från pokern hela dagen. Nu "får" jag börja spela cash game igen men tror att jag avvaktar några dagar/någon vecka till då jag verkligen känner att jag har utvecklats och fortfarande utvecklas nu när jag spelar turneringar, något jag inte har gjort de senaste veckorna när jag spelat cash game. Så fortsatt turneringsgrind!;-)

 

 

God natt!

 

OMG! Grattis som fan:D Det är juj fan stort! ungefär 30 k $ klonk på en kväll:D

 

Lycka till i resten av turrarna:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis till klonken! Riktigt kul.

hehe. det var jag som slog ut dig ur high roller igår om du inte listat ut det :P

sorry för det och sorry för att jag var en bitch på FT när du ville deala.

Trodde det var random FI så ville psyka. Synd att inte den andra tomten åkte ut först bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis till klonken! Riktigt kul.

hehe. det var jag som slog ut dig ur high roller igår om du inte listat ut det :P

sorry för det och sorry för att jag var en bitch på FT när du ville deala.

Trodde det var random FI så ville psyka. Synd att inte den andra tomten åkte ut först bara.

 

Nickar du AmericanTilt på Party?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har fyra turneringar kvar. $65k där jag har dubbelt average med 240 spelare kvar. $22k rebuy där jag har 1,5 gånger average med 150 spelare kvar. $1k Monday där jag nästan har dubbelt average med 300 spelare kvar samt en $30k på UltimateBet där jag har kring average med 200 pers kvar.

 

 

 

 

Imorgon så skär jag av mig från pokern totalt och drar över till en polare och bara tar det lugnt och förmodligen tilbringar dagen, kvällen och natten framför varsin keyboard samt framför Super Smash Bros Brawl, ibland kan det vara skönt att koppla bort hjärnan totalt! =)

 

 

 

Lycka till med liret allihopa, jag återkommer på onsdag och då ska jag svara på allting och förmodligen ta några första stapplande steg på cg-borden igen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...