hajen Postad 10 Juni , 2008 Rapport Share Postad 10 Juni , 2008 Kan någon ge mig en förklaring varför det alltid nästan sitter spelare och täcker massa bord och som nu en 3-6 stycken fulla bord och inget spel. Har varit så nu i 6-7 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anjovi Postad 11 Juni , 2008 Rapport Share Postad 11 Juni , 2008 har varit så i flera dagar, dem väntar på Steve Harris som förlorat många hundratusentals dollar senaste månaden, han ska tydligen vara delägare av Toronto Hockey lag elr nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 11 Juni , 2008 Rapport Share Postad 11 Juni , 2008 Jävla fiskar ..ni kan ju inte lira på stars! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 11 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2008 har varit så i flera dagar, dem väntar på Steve Harris som förlorat många hundratusentals dollar senaste månaden, han ska tydligen vara delägare av Toronto Hockey lag elr nåt sånt Ok, jag råkade sen 1st hand igår med steve harris 100/200NL. Han satt på SB och knappen hade limpat med KK och Harris synade. Floppen kom 854 med flushdrag. Knappen bettade ut ungefär 3k turn tror jag var en 2:a BB bettar igen runt 5,5k Turn blir en 4:a och färgen kan infinna sig. Knappen går all-in med 12,6 k till SB synar efter lite tänk. Knappens KK står. Vad hade Harris där tro? A8 K8 slowspelad QQ JJ ? jaja första handen rök ett nl100/200 inköp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts