Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

aron flam.... judekomikern? såg han isf en gång på big ben på en söndagkväll. han var HYSTERISK.

 

vad har han o ja zusammen?

MVH

alltid vart oskön

 

edit: oskön som fan

 

vet inte, ni kändes på något vis cyniska och semionda på samma vis...

 

MVH oskön på intranät som default

 

edit; och toppen irl , alla är toppenkillar irl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Dagens bästa borde vara segern i Södertäljeland, men när Gnaget torskar med 8-2 i Mekkaköping så blir man lätt osäker :-)

 

Dagens sämsta grej är hur som helst helt överlägsen :(http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/djurgarden/article8341134.ab

 

Trist med Ekman, men såg att Oremo är tillbaka till seriepremiären. Alltid nåt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varfor har inte jag fatt nagot uppdaterings sms niklas? och borja inte prata om jinxning, lojlig ursakt!

 

forovrigt betyder val zussamen "arrange a meeting'? enda tyskan jag kan har jag lart mig fran den otroligt tillitbara faktafilmen euro trip

Intet nytt på västfronten sas. Jag hade gissat att Zusammen betydde tillsammans. Min tyska är dock sämre än min tjeckiska...

 

På tal om film så tryckte jag precis en av dom bättre jag sett. Man vet att det är fest när man ser en film som heter Festen, och den faktiskt leverar. Dansk dogma från 1998. Sjukt bra faktiskt. Tror den är med på imdbs top250 också...

 

Mvh,

Sanningen om den fattiga frisoren soren

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haft det jävligt skönt nu i 8 dagar på filippinerna. Sol å varmt har det varit typ hela tiden. Bara legat på stranden och slappat med lite öl från 10 till 18 varje dag, ngn utgång med syrrorna blev det men tog det mest lugnt.

 

Fick btw ngn jävla finsoleksem som ser fördjävlig ut över bröst och hals.

Juste och mina syrror gjorde det överstridigt misstaget att bränna sig fint första dagen. Samt kom i kontakt med lite magneter som förmodligen gav lite brännskador. Dom kunde inte va i solen på 7 dagar typ.

 

Helvetisk resa hem nu som tog 31h med 3 olika flyg och en båttur. Jobbigt som fan och e rätt trött nu, måste dock ställa dygnsrytmen till rätta tills imorgon så blir väl ngn entimmesnapp bara så man orkar tills ikväll. Flyget gick tydligen tidigt imorgon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

padrinos, finns det nån chans att du tänker på franskans "rendez-vous" ? det betyder möte och används även i svenska o engelska å så.

 

 

hittade denna i ett gammalt facebookalbum. delar du fortf. ut visitkort kim?

 

6740_254618045415_724845415_8363214_1740481_n.jpg

 

Haha, den här bilden låg på min blogg förut, tills Johannes ringde och bad mig ta bort den. Tv6 hade klagat påstod han...

Rolig historia bakom bilden dock. Det var Johannes första kväll på Rhodos förra året och det slutade med att jag fick bära hem honom från stranden, längs bargatan på det sjukaste sättet någonsin. När han sen somnat gott i vår dubbelsäng så började experimenten, hehehe.

Har kvar en hel del av visitkorten, kanske borde börja de ut igen?

 

För övrigt dåligt att ni flyger redan klockan 8 imorgon. Jag vill dricka ölen och knarka knarket ikväll :((((

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...