Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

pulla precis en tjej så hon kom, efter det tog hon på sej kläderna och stack.... känner mej som en brud nu

 

edit: e full så imorgon när jag läsr detta och tycker det e fett oskönt så har jag gardering

 

Sida 1170 i dagboken. Ett mentalsjukhus för djur är inte så sjukt som det låter...

 

Och jätteplus på videon ovanför. Ett mentalsjukhus för djur är inte så sjukt som det låter. Det finns helt klart sjukare saker...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte hjälpa det, men den ryska låten är fan riktigt bra. Har redan gått på repeat typ tio ggr :roll::oops:

 

Jag e nog uppe på 4 idag ändå. För sjukt...

 

Stämplar ut december och året med en rekordplusmånad all time för cashgamespel. Skönt det, och precis som i november har jag givetvis aldrig sprungit så dåligt i hela mitt liv, eller aldrig åkt på så mycket setups...

 

Inväntar prag fr.om nu. Ska bli så sjukt roligt. Tredje året i rad nyår firas utomlands, och jag tvivlar starkt på att den traditionen inte kommer att återupprepas. Tjeckiska måste vara ett av dom vildaste språken ever. Följande mening utan vokaler är för mycket för mig...

 

Strč prst skrz krk - stick fingret genom nacken/halsen

 

Mvh,

Vladimir Smicer, Patrik Berger och Milan Baros

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...