Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Gott nytt år PF!

 

Önskar er ett grymt år!

 

Koh Phangan är helt sjukt soft och nice. Thailand har varit riktigt grymt än sån länge och råkade obv glömma väska med kamera, pass, resekassan och annat viktigt. Turade dock och fick tillbaka allt för 500baht :D.

 

Grattis till SKSK och grymt Kroon som fta.

 

Hälsningar från Koh Phangan. Drar vidare till Koh Lipe imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir till att rehaba månaden ut nu. Jag och FriSoren kör hälsomånad deluxe. Är i dagsläget helt säker på att jag kommer klara det, och då var det ändå extremt jobbigt att kliva förbi läskhyllan på konsum precis, utan att blinka.

 

ingen läsk

inget godis eller choklad

inge mat från donken, bk, grillar, pizzerior, kebabställen och dyl.

inge chips eller snacks av annat slag

 

Prispott: något kilo lättare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ingen alkohol* så kör vi samma månad8-)

 

Nåt måste man få behålla. Tänker ju inte köra nyktra utgångar på chofritz vis. Blir dock en lugnare månad även på den fronten. Köpte hem en flaska Becherovka från Prag. Riktig god, och en av dom få shots jag faktiskt tycker är ganska goda...

 

Såg precis the ghost writer. Riktigt seg...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nåt måste man få behålla. Tänker ju inte köra nyktra utgångar på chofritz vis. Blir dock en lugnare månad även på den fronten. Köpte hem en flaska Becherovka från Prag. Riktig god, och en av dom få shots jag faktiskt tycker är ganska goda...

 

Såg precis the ghost writer. Riktigt seg...

 

Ska ses på bio, men det är klart att det inte skulle ändrat ditt intryck av den. Går ni ungdomar överhuvudtaget på bio?

 

Har läst att du håller De ofrivilliga som bästa svenska film of all time (tror jag håller med). Vilka av årets svenska gillade du? Bästa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska ses på bio, men det är klart att det inte skulle ändrat ditt intryck av den. Går ni ungdomar överhuvudtaget på bio?

 

Har läst att du håller De ofrivilliga som bästa svenska film of all time (tror jag håller med). Vilka av årets svenska gillade du? Bästa?

 

Man går väl rätt sällan på bio egentligen. År 2010 såg jag Snabba cash, Inception, Shutter Island, Up på bio. Tror inte det var nån mer...

 

Vet inte om jag sett så många nya svenska i år. Mest tryckt mig igenom gamla som jag missat. Finns en sida länkad några 100sidor tillbaka i denna db, där alla bra svenska måstefilmer listades. Orkar inte leta upp den dock. Lägger istället återigen in ett gott ord för den danska filmen Festen som jag såg innan prag. Mycket bra...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Festen såg jag när det begav sig. Lite där man märker att man +10 år äldre än genomsnittlige pf:aren är nog när det gäller film.

 

På tal om dogmafilmer. Sett "Idioterna" också? Minns att jag såg den när den kom och tyckte den var rätt twistad. Den känslan blev inte mindre när man mitt i filmen helt plötsligt bevittnar gruppsex på nära håll a la hårdporrstyle.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På tal om dogmafilmer. Sett "Idioterna" också? Minns att jag såg den när den kom och tyckte den var rätt twistad. Den känslan blev inte mindre när man mitt i filmen helt plötsligt bevittnar gruppsex på nära håll a la hårdporrstyle.

 

Sett den. Jo den är twistad. När det gäller dogmafilmer har jag för mig att jag gillade en med Iben Hjelte mycket. Tycker inte Idioterna är jättebra, men Von Trier är ett geni och Breaking The Waves en av de bästa filmerna som gjorts.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...